Spijkenissequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
I'm in! Jij woont ook in de buurt toch?
Die heb ik ook jaquote:
OMGquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Game meet onder de paraplu
Allemaal met onze gameboy in de hand
[..]
Spijkenisse
[..]
Die heb ik ook ja
+ Alle uitbreidingen
Ik heb mijn oude gameboy colour nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Game meet onder de paraplu
Allemaal met onze gameboy in de hand
[..]
Spijkenisse
[..]
Die heb ik ook ja
+ Alle uitbreidingen
Ik heb alle gameboysquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude gameboy colour nog.
'Vroeger' had mijn broertje zo'n poster met heul veul pokemons en de namen erbij, deden we altijd spelletjes wie de meeste pokemonnamen wistquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef Joysa het volgende:
Oh ja gameboy heb ik ook nog wel ergens
met pokemon
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alle gameboys
Maar goed ik heb ook een uitgebreide gamecollectie
Lijkt nog net geen museum
We gaan onze gamingroom verbouwen, omdat er niks meer bij pastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik had een paar jaar geleden alle 152 pokemon op dat kaartje staan.
[..]![]()
I wanna be, the very best.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
'Vroeger' had mijn broertje zo'n poster met heul veul pokemons en de namen erbij, deden we altijd spelletjes wie de meeste pokemonnamen wist
GOTTA CATCH 'M ALLLLLLLLLLLLLL.. POKEMON!quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
wasmachine en droger is minder belangrijk dan de gamingroom
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan onze gamingroom verbouwen, omdat er niks meer bij past
We gaan een muur opschuiven om de kamer te vergroten
Nu nog een plek vinden voor mijn wasmachine en droger
Ah shitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik zei al, kunnen we de schuur niet opknappen, plavuizen vloer erin, en een klein dakraampje
En dan daar neerzetten, maar dat ging geloof ik niet ivm de leidingen en afvoer
Heb jij ze allemaal gevangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
GOTTA CATCH 'M ALLLLLLLLLLLLLL.. POKEMON!
Vast niet, ik heb daar allemaal geen geduld voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal gevangen?
Is GoW3 de moeite van het kopen een beetje waard?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn controller was stukDus ik heb een nieuwe besteld en die komt vandaag binnen
[ afbeelding ]
WOAHquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn controller was stukDus ik heb een nieuwe besteld en die komt vandaag binnen
[ afbeelding ]
Ik had zelfs deze badboy.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vast niet, ik heb daar allemaal geen geduld voor
Ja ik vind van wel, maar ik met Gears verslaafdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is GoW3 de moeite van het kopen een beetje waard?
Oh shit, dan moet ik er ook gelijk live bij halen natuurlijk..
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zelfs deze badboy.
[ afbeelding ]
Misschien toch maar eens aanschaffen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel, maar ik met Gears verslaafd
De SP speelt lekker weg, zeker met z'n viertjes.
Sowieso vind ik Gears online het leukste spel om te spelen
deze heb ik ook besteld voor op de gamingroom
[ afbeelding ]
nee die is niet zo grootquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens aanschaffen dan.
En whhaa die is vet, hoe groot?
dat zou wel gaaf zijnquote:
Vind je cosplay ook iets? Of gaat dat net te ver.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik jullie nou bang gemaakt
Ik kan er niemand mee vermoorden hoorHet is nep
![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
FMquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik kan daar niet over meepraten. Dus ik houd mijn mond.
Ik speel alleen nog maar NWN 2.
[ afbeelding ]
En FM2010.
[ afbeelding ]
Nee dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind je cosplay ook iets? Of gaat dat net te ver.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef heloef het volgende:
Over een toffe taart gesproken.
[ afbeelding ]
Vrouwen en smaak.quote:
Bij lange na niet zo tof als veranderen in een enorme beer terwijl je op een beer rijdt en beren oproept om te vechten.quote:
Ben erg benieuwd naar de game room. Foto?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Nou het is nu echt een rotzooi, alles hebben we nu in dozen zitten, behalve de xbox en PS3 en de spellen die we spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de game room. Foto?
Ik heb echt alles weg gegeven. Van
Me game gear met tunertot aan me PS3
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou het is nu echt een rotzooi, alles hebben we nu in dozen zitten, behalve de xbox en PS3 en de spellen die we spelen.
We gaan binnenkort verbouwen, dus ben alles aan het inpakken.
Maar als hij klaar is, plaats ik zeker foto's
dat is wel baas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?
En ben erg benieuwd!
Het enige wat ik echt echt echt graag wil mits ik er plek voor heb... Is een air hocky tafelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is wel baas.
oldschool pacman arcade kast
Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?
En ben erg benieuwd!
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ik
We zijn wel op zoek naar PhotoplayDie is niet zo megagroot
Als de photoplay een redelijk prijs heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.
Ouwe overbuurman waar ik ooit werkte handelse in die kasten en had echt van alles staan!
Ook een air hocky tafel
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?i
Alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Vind je dat echt???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Heloef valt alleen op brede oude mannen.quote:
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?
Disturbing...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
2 ogen!? mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
Alsof Sven niet breed isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heloef valt alleen op brede oude mannen.
Ehm ja.quote:
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind Sven wel een schatjepatatje hoor
Dude je kan toch wel zien of een man knap is of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
zo kijk ik dus echt niet naar mannen
Gelijk heeft iequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
Hij id Fries dus sowieso bekrompen, dat arrogant ontstaat van zelf als je al jaren alles wint en de beste bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Zo kijk ik gewoon niet naar zequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude je kan toch wel zien of een man knap is of niet.
Bekrompen gedoe
Dit. En als veel mensen je lastig vallen moet je wel bijna een naar persoon worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij id Fries dus sowieso bekrompen, dat arrogant ontstaat van zelf als je al jaren alles wint en de beste bent.
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?quote:
Stuur je effe linkje via pmquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als de photoplay een redelijk prijs heeft
Ik betaal niet meer dan 200 euro.
Ja Spijkenisse woon ik
Er is een verschil tussen zien of een man knap is, en iemand een lekkere man vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
Zo kijk
[..]
Zo kijk ik gewoon niet naar zeSorry
Dat heet homofobie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?
C_a bijvoorbeeld.. omnomnomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik kan ook wel oordelen of een vrouw knap, lekker of leuk is
Waarom zou een man dat niet kunnen zeggen over een andere man
Dat ook nog, iedereen wil van je plukken daar moet je ook nog voor waken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. En als veel mensen je lastig vallen moet je wel bijna een naar persoon worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zien of een man knap is, en iemand een lekkere man vinden.
Je ziet het toch ook als een kerel lelijk is?
Ook zonder dat je er per se "naar kijkt" kun je toch gewoon zien of iemand knap of lelijk is, jeez.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?
Ik heb wel een paar bekende personen gesproken. Edwin van der Sar is gewoon een hele aardige kerel. Rob van Dijk ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog, iedereen wil van je plukken daar moet je ook nog voor waken.
En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat wel maar dat komt omdat ze dan onder de puisten zitten.
dat zou wel lukken hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?
Als ik 2 fotos hier naast elkaar zou zetten?
Dat komt door die achternaam natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar bekende personen gesproken. Edwin van der Sar is gewoon een hele aardige kerel. Rob van Dijk ook.
Maar iemand als Erik Falkenburg....mijn God wat een over het paard getild treurniswekkend kereltje is dat.
Als je dan de meerderheid die niet bijzonder is "normaal" noemt, dan zijn de gene die mooier dan dat zijn knap.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt door die achternaam natuurlijk
Ik sta met van gastel op de fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ja, krijg je er gratis bij.
Ik heb ook bij een zwemster in de klas gezeten, die was ook altijd enorm aardig. Wel kreeg ik ooit geen handtekening van Jean Paul van Gastel.![]()
En John de Wolf is een viespeuk die met veel te jonge meiden aan zijn arm rondparadeert.
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta met van gastel op de foto
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.
Ik vind Chantal juist een krengquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |