Nu is het dus een slowchat, en is dat voordat je reageert niet meer van toepassing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier en wordt overspoeld met onzin.
Een opleiding is over-rated! speciaal voor jou ga ik een wtf neger plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik volgende week de helft van mn deadlines al heb. Misschien moet ik eens iets gaan doen.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een opleiding is over-rated! speciaal voor jou ga ik een wtf neger plaatsen.
Daar is de wtf neger!quote:
Dat is focked up man.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is de wtf neger!
Zo doe je dat!
Jij bent hooggeleid G!quote:
dan mag de topicpointer weg toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Van mij had het gewoon #809 mogen blijven
Ow, en het is hier nu officieel een SC
Topicpointer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
dan mag de topicpointer weg toch?
"Voordat je reageertquote:
Houden we de OP wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:56 schreef Joysa het volgende:
Die gaat er straks uit, lukte niet op Ipad ofzoiets.
Geen idee, geen zin om dat hele FB topic te lezenquote:
Er is wel opnieuw mee gekloot zie ik. Wat mij betreft blijft die erin staan, trekt wel nieuw bloed aan en zoquote:
Nee, er moet een nieuwe voor de SC komen, en AVNZMG wordt weer een apart topic, met alleen serieusiteit, en dit gaat als slowchat verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin om dat hele FB topic te lezen
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, er moet een nieuwe voor de SC komen, en AVNZMG wordt weer een apart topic, met alleen serieusiteit, en dit gaat als slowchat verder.
Dat begreep ik ervan iig
Dat topic droeg ik ook aan als voorbeeld toen ik de oplossing opperde die het nu dus is geworden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toen
"Het nagellaktopic veranderde in een slowchat. Crisis!!"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toen
Oh niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat topic droeg ik ook aan als voorbeeld toen ik de oplossing opperde die het nu dus is geworden.
Vet tof plaatje heeft die SC ook zie ik net.
Als heel FOK! weg valt zou het dan niet uit maken, als jouw huis aan puin gaat in een storm zou het dan niet uitmaken of als je ontslagen zal worden, etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het nagellaktopic veranderde in een slowchat. Crisis!!"
Soms denk ik dat zelfs iemand met een rijstbuikje in Burkina Faso met zo'n gezichtbepaalde dingen zou lezen die hier op Fok worden gezet.
Ja het zal vast ergens tussen staan, o.a. als reactie op dingen als 'ohnoes je kan niet iedereen zomaar SCs geven enzo' alsof ik dat überhaupt opperde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh niet gezien
En dat plaatje is tofheeft nagelschaartje gemaakt
Ik zag wel dat je die fucking geile pumps hebt besteld?![]()
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als heel FOK! weg valt zou het dan niet uit maken, als jouw huis aan puin gaat in een storm zou het dan niet uitmaken of als je ontslagen zal worden, etc.
Is het dan ook niet vervelend voor jou? Er is altijd iemand die het niet uitmaakt, iemand die het zo veel erger heeft. Dat heeft niets te maken met zaakjes hier op orde hebben of wel?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!
Serieus? De stervende kindjes in afrika, DIE zijn serieus!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!
200+.. cutequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja het zal vast ergens tussen staan, o.a. als reactie op dingen als 'ohnoes je kan niet iedereen zomaar SCs geven enzo' alsof ik dat überhaupt opperde.
Zekers gaaf plaatje, lang lang geleden volgde ik de reeks zelf aardig. Hence mijn 200+ nagellakpotjes.
En inderdaad, ze waren er een paar dagen terug weer een tijdje in mijn maat, toen moest ik ze wel bestellen.Ben benieuwd.
I know right.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
200+.. cute![]()
Zou stom zijn als in het echt tegenvallen
Ik ben gestopt bij 300quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I know right.
Geen idee hoeveel het er echt zijn, anderhalf jaar geleden tikte ik de 200 aan en sindsdien wil ik ze niet meer tellen.![]()
Ja inderdaad, maar kan me haast niet voorstellen. Zou hoogstens zo zijn dat ze niet goed passen, maar volgens mij zijn ze verder sowieso helemaal geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |