'Verkopen'?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:41 schreef Trommeldaris het volgende:
Had er eigenlijk nooit echt gekekenWat een ontzettende bagger 'verkopen' ze daar zeg.
^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".
Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen kerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...
Zo slecht is het systeem dus kennelijk ook weer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef Marijevdh het volgende:
Ik vind het ook een slecht systeem en zit verder ook niet bij de ING. Mijn ouders hadden daar nog wel een spaarrekening en ook rentepunten. Die mochten wij gebruiken, wij hebben er wat aanvullingen van ons servies erg goedkoop kunnen kopen! ( Villeroy & Boch, New Wave, scheelde ongeveer 40% geloof ik)
in een standaard organisatie zou de winst stijgen als er daadwerkelijk meer medewerkers zijn, het is een illusie dat er meer rente uitgekeerd zou worden, maar de medewerkers die dit doen zijn waarschijnlijk ook gewoon aanwezig bij een situatie zonder de punten.. daar nemen ze echt niet meer mensen voor aan...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen keren
denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die rentepunten zijn voor mij de voornaamste reden geweest om mijn spaargeld ergens anders te stallen. Op mijn betaalrekening van de ING bevindt zich nooit meer dan 1000 euro.
Bespottelijk systeem. Die spullen die je kunt aanschaffen krijg je dan wel met korting, maar wat als je er sowieso helemaal geen interesse in hebt? Betaal gewoon RENTE aan je klanten!
De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....
laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.
Ik wil gewoon niet 'gedwongen' worden om spullen aan te schaffen die ik niet nodig heb. Geef mij maar cash, hoe weinig het ook is, kan ik in ieder geval mee doen wat ik wil.
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..
en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
Wellicht, ja. En toch heb ik liever het cash geld dan dat ik het dien te besteden aan voorgeselecteerde artikelen waaraan ik geen behoefte heb, al is dat dan wellicht wat minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...
Nee, mijn vriend betaalt nu ietsje meer dan 1 euro per uitgave van Voetbal International, en dat abonnement kun je ieder jaar weer kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou graag met rentepunten alle slechte pasjes die vervangen moeten worden van de ing zelf willen betalen.
Hij trapt nog steeds in het non-advies van bezorgde vrienden om je bankpas voor gebruik op een sterke magneet te leggen. Want dan gaan hij langer mee, echt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
Dan lijkt het me logischer om die NS-automaten de schuld te geven ipv ING.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.
Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
strange. Heb er echt nooit problemen mee gehad op NS stations. Heb ook een ING-pasje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
nou bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
.
Zelf heb ik geen rentepunten, maar veel mensen in mijn omgeving wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
Welnee, bankiers ruilen hun bonus graag in voor rentepunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef tehoef het volgende:
ANWB bonnen op de rente punten kopen. 50% korting
Ach ja, je kunt blij zijn met een voordeeltje, of je kunt zeuren dat het niet genoeg is...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.
Ok, het is iets later dan begin Zomer, maar ik dacht, ik kick hem toch nog ff voor mensen die willen weten dat de PUC er weer in staat. Wil je dus goedkoop naar de film - nu je voucher met je rentepunten kopen. Of in mijn geval - andere mensen vragen of ze hem willen bestellen voor jequote:Op maandag 16 januari 2012 08:43 schreef kahlie het volgende:
De PUC kwam eigenlijk elk jaar eind lente/begin zomer terug. Ik was verbaasd dat hij dit jaar zo lang er nog ingestaan heeft. Kennelijk nemen ze een X bedrag aan vouchers af en staan die in de shop totdat ze op zijn. Let er op dat een voucher vaak een jaar geldig is en de PUC 3 maanden. Je kunt er dus meer kopen en het hele jaar voordeling naar de film gaan
Tegenwoordig is er nog steeds vrij weinig waar je blij van wordt in de ING rentepunten winkel. Behalve de Pathe voucher of die voor Centerparcs als je daar van houdt. Er zijn nieuwe voor een weekendje weg dat dan ¤100 kost voor 2 personen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:18 schreef Kreator het volgende:
Saldo (punten) 380.042
...1 keer iets leuks gevonden, zo'n philips lamp. Die ging na 3 maanden stuk.
Ja, een paar weken later ging hij weer stuk (voeding intern). Toen heb ik het maar opgegeven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:21 schreef kahlie het volgende:
Heeft Philips die lamp niet voor je gefixed?
ze maken zowiezo winst door het concept rentepunten..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ing rente punten zijn nep.
Het word niet zo gegeven aan je zodanig alsof het geld is, meer alsof het een soort cadeau is.
Terwijl het uiteraard wel geld is, alleen anders weergegeven op je spaarrekening.
Dus als je al iets koopt uit hun "winkel" geef je het geld weer terug plus wat je nog moet bij betalen.
Ze maken dus dikke winst iedere keer als iemand er weer intrapt.
Was heel tijdelijk dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Lucky_Lovely het volgende:
De Pathé-actie van de ING (4 maanden onbeperkt naar de bioscoop voor EUR 37,95) is tijdelijk uitverkocht. Iemand op basis van ervaring uit het verleden enig idee wanneer deze actie opnieuw wordt geintroduceerd?
Apart, bij mij ook niet op dit moment? :Squote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heel tijdelijk dan?Nu weer te bestellen.
De ING heeft een waardeloze site. Het ene moment staat er dat de Pathekaarten zijn uitverkocht. Als je 10 minuten later weer kijkt, denk je dat het weer beschikbaar is, maar kom je van een koude kermis thuis: bestellen lijkt te lijken, gegevens voer je ook netjes in, maar de knop "bestellen" lijkt het dan ineens niet meer te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heel tijdelijk dan?Nu weer te bestellen.
Oh, super zuur dan! Normaal gesproken worden de meeste artikelen wel weer aangevuld als er staat 'tijdelijk uitverkocht'. Toen ik zag dat ze er weer waren heb ik het topic ff gekickt. Wij hebben onze vouchers inmiddels weer binnen. Vorig jaar hebben ze heel lang in de shop nog gestaan (tot Okt/Nov) volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
De ING heeft een waardeloze site. Het ene moment staat er dat de Pathekaarten zijn uitverkocht. Als je 10 minuten later weer kijkt, denk je dat het weer beschikbaar is, maar kom je van een koude kermis thuis: bestellen lijkt te lijken, gegevens voer je ook netjes in, maar de knop "bestellen" lijkt het dan ineens niet meer te doen.
Ik hoop dat de kaarten weer snel beschikbaar worden, want ik heb m'n vrienden een aantal kaarten beloofd!
Ja precies, dit had ik dus vandaag ook. Ze leken gewoon beschikbaar, mijn gegevens ingevuld. maar de knop ''bestellen'' doet het niet. Een uurtje lang geprobeerd te bestellen. Kreeg daarna te zien dat ze tijdelijk uitverkocht zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
De ING heeft een waardeloze site. Het ene moment staat er dat de Pathekaarten zijn uitverkocht. Als je 10 minuten later weer kijkt, denk je dat het weer beschikbaar is, maar kom je van een koude kermis thuis: bestellen lijkt te lijken, gegevens voer je ook netjes in, maar de knop "bestellen" lijkt het dan ineens niet meer te doen.
Ik hoop dat de kaarten weer snel beschikbaar worden, want ik heb m'n vrienden een aantal kaarten beloofd!
Ja dit heb ik ook gemerkt, maar het is een correcte wijziging. De Unlimited Card kost 19 euro per maand. Doe je dit keer 4 dan krijg je 76 euro. Voorheen stond er 72 euro als adviesprijs. Ik hoop dat ze binnenkort beschikbaar zijn, check letterlijk om de 5 minuten of ze weer beschikbaar zijn:Pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Wie is nog meer opgevallen dat de ING een subtiele prijsverhoging heeft doorgevoerd voor de Pathé kaarten? Vorige week kostte het nog ¤ 36 en ¤ 1,95 verzendkosten. Nu is het ¤ 38 en ¤ 1,95 verzendkosten geworden. Ook kostte het je vorige week nog 3.600 rentepunten, dat zijn er nu 3.800 geworden (heb mijn bestelling van vorige week zojuist nog vergeleken).
Een subtiele wijziging van de ING, maar het is niet onopgemerkt gebleven! Gezien deze prijswijziging verwacht ik dat de kaarten binnenkort weer beschikbaar zullen zijn. Op het aantal verkopen zal de wijziging waarschijnlijk nauwelijks invloed hebben.
quote:Help ons voordelig te blijven
Uit onafhankelijke controle blijkt dat bijna 95% van ons assortiment, meer dan 25% voordeliger is (inclusief verzendkosten) dan bij de goedkoopste Nederlandse online aanbieder.
Bent u spaarklant van de ING en vindt u online toch een identiek product voor een lagere prijs?
Meld ons dit en ontvang 10.000 Rentepunten voor iedere waardevolle tip!
probleem is dat ze uiteraard uitgaan van:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef Lunaflame het volgende:
Dit staat nu op de site van de ING, dus goed opletten of het ergens anders goedkoper is!
[..]
Ze vergeten alleen te vermelden dat "rentepunten" gewoon jouw geld is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ze uiteraard uitgaan van:
1) hun kortingsprijs
2) het mogen geen aanbiedingen zijn
en nog een paar regels..
waardoor ze vaak net 50 cent goedkoper zijn ofzo.. maarja.. moet je vaak wel een paar duizend rente punten hebben
Jawel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef k_man het volgende:
Ja, nou weten we wel hoe je erover denkt he? Je hoeft het niet iedere week te herhalen, zuurpruim.
De rente punten komen van ing af.. het is gewoon rente wat je krijgt maar omgezet in "rentepunten".quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:57 schreef k_man het volgende:
Als je ze zelf betaald hebt - zoals jij zegt - dan kun je ze juist beter wel gebruiken. Waarom zou je geen gebruik maken van ' je eigen ged'? Geef jij graag geld weg aan de ING of zo?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen te vermelden dat "rentepunten" gewoon jouw geld is.
Alleen ze "keren" het op deze manier uit.
Dus ze zijn 25% duurder.
producten zijn niet duurder, alleen is het wel zo dat je korting vaak er minimaal is t.o.v. een winkelquote:Op zondag 15 juli 2012 12:49 schreef ddx het volgende:
Vorig jaar 2 fatboys besteld maar meestal zijn producten duurder dan gewoon via winkel.
Zat net ff te kijken en dit nog wel goede aanbieding (alleen uitverkocht) :
https://rentepunten.ing.n(...).jsp?channelid=52350
Logica is niet helemaal jouw ding hè?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De rente punten komen van ing af.. het is gewoon rente wat je krijgt maar omgezet in "rentepunten".
Je betaalt niets zelf.
Je geeft alleen je rentegeld weg + bijleggen.
Je moet ook betalen voor het product. ING maakt daar winst op. Je wordt dus dubbel genaaid door ING's rentepunten: ze onthouden je rente, en ze verdienen aan de verkoop.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef k_man het volgende:
bij de eerste optie ben je je geld sowieso kwijt, bij de tweede krijg je er tenminste nog een product voor terug.
die producten zijn op 1 hand te tellen, en nee.. 1 euro goedkoper is niet noemenswaardigquote:Op maandag 16 juli 2012 00:06 schreef k_man het volgende:
Nog zo'n licht.
Je betaalt - in geld - minder voor het product dan in de winkel (want anders doe je het natuurlijk niet). Het andere deel - de rentepunten - had je toch al.
Daar moet je toch ook gewoon voor bijbetalen?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:18 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Pathékaarten zijn weer beschikbaar! Heb er meteen 7 besteld
Ja. Maar aangezien deze nooit 'in de aanbieding' komen, krijg je iets minder dan 50% korting. Je betaalt namelijk wel verzendkosten. Leuke deal als je graag in de zomer naar de film gaat.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook gewoon voor bijbetalen?
waar spaar jij danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die bij ING sparen, met die achterlijke rente's van hun
thanks, maar ik was benieuwd waar onze wijsneus spaartquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hebben we mooi topic voor: http://forum.fok.nl/topic/1836580
Alles is bijna hoger dan de ING. Maar verschillende famillieleden vinden het handig of hebben daar een 'noodpotje' staan, dus die hebben altijd rentepunten voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanks, maar ik was benieuwd waar onze wijsneus spaart
Ze mogen geen hogere rente geven vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
Hij eindigt automatisch. Het geldt ook niet als een 'echt' abbo, dus allerlei bepalingen die voor abbo's gelden (dat als je stopt en dan weer begint en je dan een 'boete' moet betalen) gelden niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef k_man het volgende:
Eindigt die kaart eigenlijk automatisch als de vier maanden om zijn of moet je eraan denken 'm tijdig op te zeggen?
Rente punten zijn best prima. Heb vorige week de AKG 550 gekocht. Was 150e en 15000 punten. Online is die minimaal 280e http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/968465/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Ik heb pas een ING-rekening geopend en heb blijkbaar 5.000 punten erbij gekregen terwijl ik maar EUR 50 op mijn spaarrekening heb staan (dat bedrag was het kado bij het storten van je salaris bij de ING). Best een goede deal als je normaal gesproken per 1 euro rente 100 rentepunten kado krijgt!
Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
Dat is lastig. Meestal komt hij begin Zomer in de rentepuntenwinkel en is hij eind van de zomer uitverkocht en weggehaald uit de shop. Natuurlijk kan je wel een voucher (die 1 jaar geldig is) bewaren als je dat wilt.quote:
Ja, klinkt ook wel logisch. In de zomer zullen ze minder bezoekers hebben en op deze manier kunnen ze dat een beetje aanvullen. Je kunt 'm nu wel vinden in de shop, maar hij staat inderdaad op tijdelijk uitverkocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is lastig. Meestal komt hij begin Zomer in de rentepuntenwinkel en is hij eind van de zomer uitverkocht en weggehaald uit de shop. Natuurlijk kan je wel een voucher (die 1 jaar geldig is) bewaren als je dat wilt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:42 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ondertussen 50.000 punten. Vind dat er op zich nog best wel wat leuke aanbiedingen bij zitten, maar het is toch nog steeds allemaal net niet..
Iemand nog leuke aanbiedingen tegengekomen?
jullie weten wel dat dit een topic is van 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:02 schreef k_man het volgende:
De Pathé Unlimited card is weer terug, zag ik.
Klopt. Er zit hier alleen geen Pathé in de buurt (de rest vh land).quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:02 schreef k_man het volgende:
De Pathé Unlimited card is weer terug, zag ik.
Dit wist ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:26 schreef rboy14 het volgende:
[..]
[..]
jullie weten wel dat dit een topic is van 2 jaar geleden?
Groetjes uit Drente en Twente.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Anne het volgende:
Het enige interessante is inderdaad de Pathé Unlimited card. Alleen de dichtsbijzijnde Pathé hier is Arnhem of Eindhoven. Allebei een uur rijden.
Wij hebben overigens wel Wolf bioscopen, best een mooie ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef k_man het volgende:
Wees blij dat jullie daar tegenwoordig ook internet hebben.
Hier zit 'ie op 10 minuten fietsen, maar ik kijk alsnog liever thuis, waar ik de film gewoon op pauze kan zetten (Pathé heeft geen pauzes) en niet vastzit aan van die rigide tijden van de bios.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Anne het volgende:
Het enige interessante is inderdaad de Pathé Unlimited card. Alleen de dichtsbijzijnde Pathé hier is Arnhem of Eindhoven. Allebei een uur rijden.
Doen ze die lasershows nog in zaal 4?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben overigens wel Wolf bioscopen, best een mooie ook.
[ afbeelding ]
gewoon naar de 50+ bios gaan, krijg je, naast de pauze, ook nog een koekje en een kopje thee of koffie..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier zit 'ie op 10 minuten fietsen, maar ik kijk alsnog liever thuis, waar ik de film gewoon op pauze kan zetten (Pathé heeft geen pauzes) en niet vastzit aan van die rigide tijden van de bios.
Uiteraard. En die hou je ook de rest van je leven. Toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef Roces18 het volgende:
Alsof ik ooit een televisie zou kopen in de rentepuntenwinkel of een fiets dat ik allebei al vanzelfsprekend heb.
Dat niet, ik ben geen hoarder. Maar in de rentenpuntenstore is de keuze niet reuze, terwijl ik als ik naar de mediamarkt ga ofzo de keuze heb uit 100 televisies. En een mooie fiets hoef je in NL niet te hebben, die wordt toch gejat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Uiteraard. En die hou je ook de rest van je leven. Toch?
Wat is dit nu weer voor non-argument.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
En servies kan me gestolen worden! Ik ben tevreden met een simpel bord van de Ikea hoor.
Als ik 2,5 uur een film kijk, dan wil ik ondertussen wat te drinken hebben en naar de wc. Twee bier kopen bij aanvangst levert je op dat de tweede lauw is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon naar de 50+ bios gaan, krijg je, naast de pauze, ook nog een koekje en een kopje thee of koffie..
pauzes
w.b.t. tijden ben ik het deels eens, soms draaien films echt op onmogelijke tijden, maar dat is vaak alleen in vakanties of als een film al 6 weken heeft gedraaid
dat ligt dan aan jou, hier geen last van..quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik 2,5 uur een film kijk, dan wil ik ondertussen wat te drinken hebben en naar de wc. Twee bier kopen bij aanvangst levert je op dat de tweede lauw is.
Het is een argument. Wat moet je met servies in godsnaam? Altijd dat dure servies dat niemand hoeft of gebruikt. Laat mij het uitkeren in geld ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor non-argument..
Bier en films, horen niet bij elkaar ! En naar de wc gaan in 2,5 uur? je bent toch geen oude man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik 2,5 uur een film kijk, dan wil ik ondertussen wat te drinken hebben en naar de wc. Twee bier kopen bij aanvangst levert je op dat de tweede lauw is.
Niet? Ik kijk een film in de avond ter ontspanning. Dus daar kan dan best een biertje bij. Het liefst twee. En dan moet ik pissen, ja. Bioscopen zijn gewoon een achterhaald concept.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bier en films, horen niet bij elkaar ! En naar de wc gaan in 2,5 uur? je bent toch geen oude man.
Klopt, maar nergens anders kan je op zo'n groot scherm kijken en zo hard het geluid aan doen zonder je buren overlast te geven. Zelfs als ik een beamer in mijn souterrain zou ophangen zal de ervaring nog niet zo cool zijn. Maar ja, volgens mij dwalen we af...........quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet? Ik kijk een film in de avond ter ontspanning. Dus daar kan dan best een biertje bij. Het liefst twee. En dan moet ik pissen, ja. Bioscopen zijn gewoon een achterhaald concept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |