Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..
en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
Wellicht, ja. En toch heb ik liever het cash geld dan dat ik het dien te besteden aan voorgeselecteerde artikelen waaraan ik geen behoefte heb, al is dat dan wellicht wat minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...
Nee, mijn vriend betaalt nu ietsje meer dan 1 euro per uitgave van Voetbal International, en dat abonnement kun je ieder jaar weer kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou graag met rentepunten alle slechte pasjes die vervangen moeten worden van de ing zelf willen betalen.
Hij trapt nog steeds in het non-advies van bezorgde vrienden om je bankpas voor gebruik op een sterke magneet te leggen. Want dan gaan hij langer mee, echt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
Dan lijkt het me logischer om die NS-automaten de schuld te geven ipv ING.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.
Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
strange. Heb er echt nooit problemen mee gehad op NS stations. Heb ook een ING-pasje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
nou bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
.
Zelf heb ik geen rentepunten, maar veel mensen in mijn omgeving wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
Welnee, bankiers ruilen hun bonus graag in voor rentepunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef tehoef het volgende:
ANWB bonnen op de rente punten kopen. 50% korting
Ach ja, je kunt blij zijn met een voordeeltje, of je kunt zeuren dat het niet genoeg is...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.
Ok, het is iets later dan begin Zomer, maar ik dacht, ik kick hem toch nog ff voor mensen die willen weten dat de PUC er weer in staat. Wil je dus goedkoop naar de film - nu je voucher met je rentepunten kopen. Of in mijn geval - andere mensen vragen of ze hem willen bestellen voor jequote:Op maandag 16 januari 2012 08:43 schreef kahlie het volgende:
De PUC kwam eigenlijk elk jaar eind lente/begin zomer terug. Ik was verbaasd dat hij dit jaar zo lang er nog ingestaan heeft. Kennelijk nemen ze een X bedrag aan vouchers af en staan die in de shop totdat ze op zijn. Let er op dat een voucher vaak een jaar geldig is en de PUC 3 maanden. Je kunt er dus meer kopen en het hele jaar voordeling naar de film gaan
Tegenwoordig is er nog steeds vrij weinig waar je blij van wordt in de ING rentepunten winkel. Behalve de Pathe voucher of die voor Centerparcs als je daar van houdt. Er zijn nieuwe voor een weekendje weg dat dan ¤100 kost voor 2 personen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:18 schreef Kreator het volgende:
Saldo (punten) 380.042
...1 keer iets leuks gevonden, zo'n philips lamp. Die ging na 3 maanden stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |