abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106765092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
Nee, mijn vriend betaalt nu ietsje meer dan 1 euro per uitgave van Voetbal International, en dat abonnement kun je ieder jaar weer kopen.
pi_106765190
Ik zou graag met rentepunten alle slechte pasjes die vervangen moeten worden van de ing zelf willen betalen. :D
pi_106765301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou graag met rentepunten alle slechte pasjes die vervangen moeten worden van de ing zelf willen betalen. :D
ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
pi_106765374
je kunt zonder bijbetaling fotos laten afdrukken, daar heb ik dus een hoop punten voor ingeruild. Ik heb er ook weleens een paar manchetknopen gekocht.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:00:23 #35
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106780803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef mschol het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij met je pasjes doet, of hoe je er mee omgaat.. maar hier is er nog nooit 1 kapot gegaan..
Hij trapt nog steeds in het non-advies van bezorgde vrienden om je bankpas voor gebruik op een sterke magneet te leggen. Want dan gaan hij langer mee, echt!
pi_106795436
rentepunten =nepperij... heb er heel genoeg, maar alles wat ik ermee zou willen/ kunnen kopen is in de gewone winkel stukken goedkoper
kortom verdoe je tijd er niet mee
pi_106795868
quote:

[..]

Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.

Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
pi_106805735
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze zitten gewon in mijn portemenee alleen deze zit weleens vol met kleingeld en dat vinden pasjes niet zo leuk als ze wat gebogen zitten. Laatst kwam de chip los er uit.

Dan heb ik nog 2 pasjes gehad die in principe overal werkten behalve bij ns automaten en aangezien ik veel met de trein ga en die automaten geen papiergeld slikken moest ik die ook vervangen.
Dan lijkt het me logischer om die NS-automaten de schuld te geven ipv ING.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 januari 2012 @ 17:37:15 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106806845
quote:
strange. Heb er echt nooit problemen mee gehad op NS stations. Heb ook een ING-pasje.

En over de rentepunten. Heb wel eens iets gekocht, maar het moet maar net treffen dat ze iets hebben waar je net naar op zoek bent.
Altijd onderweg naar het avontuur
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 14:06:03 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106831272
quote:

[..]

nou bij mij wel hoor.
mijn laatste nieuwe pasje hield er na een paar weken al mee op.
toen kreeg ik wel gratis een nieuwe, want dat vonden ze toch ook wel te gortig bij ing
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 14:08:21 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106831320
quote:

[..]
.

:o dat heb ik ook. mijn pasje doet het bij de ns kaartenmachine soms ook niet.
dat was het pasje nadat ik het vorige na 2 weken kon vervangen)
ik haal altijd kaartjes van tevoren, kan ik een tijdje proberen tot hij een keertje pakt.
ik durf nooit op het laatste nippertje kaartjes te halen, stel dat het kreng het weer niet doet.
pi_106832337
ANWB bonnen op de rente punten kopen. 50% korting
pi_106860904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef Lucky_Lovely het volgende:

Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
Zelf heb ik geen rentepunten, maar veel mensen in mijn omgeving wel.

De PUC kwam eigenlijk elk jaar eind lente/begin zomer terug. Ik was verbaasd dat hij dit jaar zo lang er nog ingestaan heeft. Kennelijk nemen ze een X bedrag aan vouchers af en staan die in de shop totdat ze op zijn. Let er op dat een voucher vaak een jaar geldig is en de PUC 3 maanden. Je kunt er dus meer kopen en het hele jaar voordeling naar de film gaan ;)

Wat verder de moeite waard is:
Regelmatig hebben ze nieuwe populaire games (XBOX, Wii etc.). (50% redt je niet vaak in de winkel)
De SenZ paraplu (die is af en toe wel met korting te krijgen via dagdeals, maar niet zo vaak)

De rest is eigenlijk bijna altijd crap, tenzij je geluk hebt dat de weekaanbieding iets is wat je graag wilt hebben of de concertkaartjes.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 08:58:50 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106861073
ik moet er toch ook eens op gaan letten
  maandag 16 januari 2012 @ 08:59:46 #45
37248 BertV
Klei indiaan
pi_106861091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
Welnee, bankiers ruilen hun bonus graag in voor rentepunten.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_106889825
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef tehoef het volgende:
ANWB bonnen op de rente punten kopen. 50% korting
Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.
sig verwijderd door FA
pi_106890271
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Maximaal twee per rekening per jaar, schiet niet echt op.
Ach ja, je kunt blij zijn met een voordeeltje, of je kunt zeuren dat het niet genoeg is... :P

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 21:59:01 ]
pi_113794277
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:43 schreef kahlie het volgende:

De PUC kwam eigenlijk elk jaar eind lente/begin zomer terug. Ik was verbaasd dat hij dit jaar zo lang er nog ingestaan heeft. Kennelijk nemen ze een X bedrag aan vouchers af en staan die in de shop totdat ze op zijn. Let er op dat een voucher vaak een jaar geldig is en de PUC 3 maanden. Je kunt er dus meer kopen en het hele jaar voordeling naar de film gaan ;)

Ok, het is iets later dan begin Zomer, maar ik dacht, ik kick hem toch nog ff voor mensen die willen weten dat de PUC er weer in staat. Wil je dus goedkoop naar de film - nu je voucher met je rentepunten kopen. Of in mijn geval - andere mensen vragen of ze hem willen bestellen voor je ;)
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2012 @ 08:18:41 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113794369
Saldo (punten) 380.042

...1 keer iets leuks gevonden, zo'n philips lamp. Die ging na 3 maanden stuk.
pi_113794388
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:18 schreef Kreator het volgende:
Saldo (punten) 380.042

...1 keer iets leuks gevonden, zo'n philips lamp. Die ging na 3 maanden stuk.
Tegenwoordig is er nog steeds vrij weinig waar je blij van wordt in de ING rentepunten winkel. Behalve de Pathe voucher of die voor Centerparcs als je daar van houdt. Er zijn nieuwe voor een weekendje weg dat dan ¤100 kost voor 2 personen.

Heeft Philips die lamp niet voor je gefixed?
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2012 @ 08:27:49 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113794435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:21 schreef kahlie het volgende:

Heeft Philips die lamp niet voor je gefixed?
Ja, een paar weken later ging hij weer stuk (voeding intern). Toen heb ik het maar opgegeven.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 18:08:11 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113815382
ik heb er een fatboy hangmat van gekocht. scheelde echt een hoop. oke, ze hadden niet de hipste kleuren, maar ik heb nu een zandkleurig dat is mooi neutraal, dan maak ik er wel kleurige kussen bij :)
pi_113823734
ing rente punten zijn nep.

Het word niet zo gegeven aan je zodanig alsof het geld is, meer alsof het een soort cadeau is.

Terwijl het uiteraard wel geld is, alleen anders weergegeven op je spaarrekening.
Dus als je al iets koopt uit hun "winkel" geef je het geld weer terug plus wat je nog moet bij betalen.

Ze maken dus dikke winst iedere keer als iemand er weer intrapt.
pi_113825336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ing rente punten zijn nep.

Het word niet zo gegeven aan je zodanig alsof het geld is, meer alsof het een soort cadeau is.

Terwijl het uiteraard wel geld is, alleen anders weergegeven op je spaarrekening.
Dus als je al iets koopt uit hun "winkel" geef je het geld weer terug plus wat je nog moet bij betalen.

Ze maken dus dikke winst iedere keer als iemand er weer intrapt.
ze maken zowiezo winst door het concept rentepunten..
pi_113858644
De Pathé-actie van de ING (4 maanden onbeperkt naar de bioscoop voor EUR 37,95) is tijdelijk uitverkocht. Iemand op basis van ervaring uit het verleden enig idee wanneer deze actie opnieuw wordt geintroduceerd?
pi_113885221
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Lucky_Lovely het volgende:
De Pathé-actie van de ING (4 maanden onbeperkt naar de bioscoop voor EUR 37,95) is tijdelijk uitverkocht. Iemand op basis van ervaring uit het verleden enig idee wanneer deze actie opnieuw wordt geintroduceerd?
Was heel tijdelijk dan? :? Nu weer te bestellen.
pi_113885493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:

[..]

Apart, bij mij ook niet op dit moment? :S
pi_113910629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:

[..]

De ING heeft een waardeloze site. Het ene moment staat er dat de Pathekaarten zijn uitverkocht. Als je 10 minuten later weer kijkt, denk je dat het weer beschikbaar is, maar kom je van een koude kermis thuis: bestellen lijkt te lijken, gegevens voer je ook netjes in, maar de knop "bestellen" lijkt het dan ineens niet meer te doen.

Ik hoop dat de kaarten weer snel beschikbaar worden, want ik heb m'n vrienden een aantal kaarten beloofd!
pi_113916490
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Lucky_Lovely het volgende:

[..]

De ING heeft een waardeloze site. Het ene moment staat er dat de Pathekaarten zijn uitverkocht. Als je 10 minuten later weer kijkt, denk je dat het weer beschikbaar is, maar kom je van een koude kermis thuis: bestellen lijkt te lijken, gegevens voer je ook netjes in, maar de knop "bestellen" lijkt het dan ineens niet meer te doen.

Ik hoop dat de kaarten weer snel beschikbaar worden, want ik heb m'n vrienden een aantal kaarten beloofd!
Oh, super zuur dan! Normaal gesproken worden de meeste artikelen wel weer aangevuld als er staat 'tijdelijk uitverkocht'. Toen ik zag dat ze er weer waren heb ik het topic ff gekickt. Wij hebben onze vouchers inmiddels weer binnen. Vorig jaar hebben ze heel lang in de shop nog gestaan (tot Okt/Nov) volgens mij.
pi_113973800
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Lucky_Lovely het volgende:

[..]

Ja precies, dit had ik dus vandaag ook. Ze leken gewoon beschikbaar, mijn gegevens ingevuld. maar de knop ''bestellen'' doet het niet. Een uurtje lang geprobeerd te bestellen. Kreeg daarna te zien dat ze tijdelijk uitverkocht zijn :(, hopen dat ik zo snel mogelijk wel kan bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')