producten zijn niet duurder, alleen is het wel zo dat je korting vaak er minimaal is t.o.v. een winkelquote:Op zondag 15 juli 2012 12:49 schreef ddx het volgende:
Vorig jaar 2 fatboys besteld maar meestal zijn producten duurder dan gewoon via winkel.
Zat net ff te kijken en dit nog wel goede aanbieding (alleen uitverkocht) :
https://rentepunten.ing.n(...).jsp?channelid=52350
Logica is niet helemaal jouw ding hè?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De rente punten komen van ing af.. het is gewoon rente wat je krijgt maar omgezet in "rentepunten".
Je betaalt niets zelf.
Je geeft alleen je rentegeld weg + bijleggen.
Je moet ook betalen voor het product. ING maakt daar winst op. Je wordt dus dubbel genaaid door ING's rentepunten: ze onthouden je rente, en ze verdienen aan de verkoop.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef k_man het volgende:
bij de eerste optie ben je je geld sowieso kwijt, bij de tweede krijg je er tenminste nog een product voor terug.
die producten zijn op 1 hand te tellen, en nee.. 1 euro goedkoper is niet noemenswaardigquote:Op maandag 16 juli 2012 00:06 schreef k_man het volgende:
Nog zo'n licht.
Je betaalt - in geld - minder voor het product dan in de winkel (want anders doe je het natuurlijk niet). Het andere deel - de rentepunten - had je toch al.
Daar moet je toch ook gewoon voor bijbetalen?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:18 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Pathékaarten zijn weer beschikbaar! Heb er meteen 7 besteld
Ja. Maar aangezien deze nooit 'in de aanbieding' komen, krijg je iets minder dan 50% korting. Je betaalt namelijk wel verzendkosten. Leuke deal als je graag in de zomer naar de film gaat.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook gewoon voor bijbetalen?
waar spaar jij danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die bij ING sparen, met die achterlijke rente's van hun
thanks, maar ik was benieuwd waar onze wijsneus spaartquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hebben we mooi topic voor: http://forum.fok.nl/topic/1836580
Alles is bijna hoger dan de ING. Maar verschillende famillieleden vinden het handig of hebben daar een 'noodpotje' staan, dus die hebben altijd rentepunten voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanks, maar ik was benieuwd waar onze wijsneus spaart
Ze mogen geen hogere rente geven vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
Hij eindigt automatisch. Het geldt ook niet als een 'echt' abbo, dus allerlei bepalingen die voor abbo's gelden (dat als je stopt en dan weer begint en je dan een 'boete' moet betalen) gelden niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef k_man het volgende:
Eindigt die kaart eigenlijk automatisch als de vier maanden om zijn of moet je eraan denken 'm tijdig op te zeggen?
Rente punten zijn best prima. Heb vorige week de AKG 550 gekocht. Was 150e en 15000 punten. Online is die minimaal 280e http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/968465/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Ik heb pas een ING-rekening geopend en heb blijkbaar 5.000 punten erbij gekregen terwijl ik maar EUR 50 op mijn spaarrekening heb staan (dat bedrag was het kado bij het storten van je salaris bij de ING). Best een goede deal als je normaal gesproken per 1 euro rente 100 rentepunten kado krijgt!
Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |