abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106633705
Ik heb pas een ING-rekening geopend en heb blijkbaar 5.000 punten erbij gekregen terwijl ik maar EUR 50 op mijn spaarrekening heb staan (dat bedrag was het kado bij het storten van je salaris bij de ING). Best een goede deal als je normaal gesproken per 1 euro rente 100 rentepunten kado krijgt!

Het leek me wel leuk om gebruikt te maken van een Pathé Unlimited Card, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar via de rentepuntenwinkel! Wie heeft voor de rentepunten wat leuks kunnen kopen en zijn de prijzen in de renteshop echt zo voordelig als wordt gepresenteerd?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:37:40 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_106633834
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_106633838
de prijzen zijn zonder punten hoger dan normaal en met punten wat lager dan normaal
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_106633856
Je hebt er wel voordeel mee ja, vooral met kortingsbonnen etc. Ik heb zo'n sfeerlamp en een koffiezetapperaat gekocht, eigenlijk geen idee of ik voordeliger uit was...
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 10:39:08 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_106633866
Het kan per artikel erg verschillen. Doe gewoon zelf een pricecheck op internet als je iets van je gading ziet.
pi_106633922
Had er eigenlijk nooit echt gekeken :') Wat een ontzettende bagger 'verkopen' ze daar zeg. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:42:36 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106633951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:41 schreef Trommeldaris het volgende:
Had er eigenlijk nooit echt gekeken :') Wat een ontzettende bagger 'verkopen' ze daar zeg. :')
'Verkopen'?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:43:05 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106633962
Ik negeer die onzin altijd.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_106633972
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

'Verkopen'?
Je moet altijd bijbetalen he.
pi_106633980
Ik heb er een 42" en 32" Philips tv gekocht tijdje terug.

Vergeleken met pricewatch en waren daar toen vorig jaar wel echt goedkoop. Hier moet je echter niet blind op vertrouwen ;)
pi_106633987
merendeel is te duur, de puc kaart was de enige die ik zag die redelijk leuk geprijsd was
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:48:43 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106634097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet altijd bijbetalen he.
Je koopt met korting.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:02:34 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_106634399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".
censuur :O
pi_106637364
Ik vind het ook een slecht systeem en zit verder ook niet bij de ING. Mijn ouders hadden daar nog wel een spaarrekening en ook rentepunten. Die mochten wij gebruiken, wij hebben er wat aanvullingen van ons servies erg goedkoop kunnen kopen! ( Villeroy & Boch, New Wave, scheelde ongeveer 40% geloof ik)
pi_106637464
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".
het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...
pi_106637560
Een Gigaset SL400 kost daar 90 euro, terwijl die online voor niet minder dan ~140 euro te koop is. Dat is toch een nette korting voor die rentepunten?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106637685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef mschol het volgende:

[..]

het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...
Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen keren
pi_106637783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef Marijevdh het volgende:
Ik vind het ook een slecht systeem en zit verder ook niet bij de ING. Mijn ouders hadden daar nog wel een spaarrekening en ook rentepunten. Die mochten wij gebruiken, wij hebben er wat aanvullingen van ons servies erg goedkoop kunnen kopen! ( Villeroy & Boch, New Wave, scheelde ongeveer 40% geloof ik)
Zo slecht is het systeem dus kennelijk ook weer niet :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_106637806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen keren
in een standaard organisatie zou de winst stijgen als er daadwerkelijk meer medewerkers zijn, het is een illusie dat er meer rente uitgekeerd zou worden, maar de medewerkers die dit doen zijn waarschijnlijk ook gewoon aanwezig bij een situatie zonder de punten.. daar nemen ze echt niet meer mensen voor aan...
die deals zijn redelijk makkelijk te sluiten als je een organisatie als ING bent... zeker als je het al jaren doet...
pi_106637823
De artikelen die ze hebben zijn vaak wel significant goedkoper dan elders, maar het aanbod is vrij beperkt. Ze hebben bijv wel wat tv's, maar dan natuurlijk net niet het model dat je zou willen. En zo is het met de meeste producten.

Desondanks heb ik er wel een paar dingen gekocht, die wel helemaal waren wat ik wilde. Ik krijg mijn saldo aan rentepunten echter bij lange na niet op.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:08:57 #21
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_106647236
Die rentepunten zijn voor mij de voornaamste reden geweest om mijn spaargeld ergens anders te stallen. Op mijn betaalrekening van de ING bevindt zich nooit meer dan 1000 euro.

Bespottelijk systeem. Die spullen die je kunt aanschaffen krijg je dan wel met korting, maar wat als je er sowieso helemaal geen interesse in hebt? Betaal gewoon RENTE aan je klanten!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_106647485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die rentepunten zijn voor mij de voornaamste reden geweest om mijn spaargeld ergens anders te stallen. Op mijn betaalrekening van de ING bevindt zich nooit meer dan 1000 euro.

Bespottelijk systeem. Die spullen die je kunt aanschaffen krijg je dan wel met korting, maar wat als je er sowieso helemaal geen interesse in hebt? Betaal gewoon RENTE aan je klanten!
denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:18:56 #23
323439 HetKlusKonijn
pi_106647627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef mschol het volgende:

[..]

denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....
De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.
Ik wil gewoon niet 'gedwongen' worden om spullen aan te schaffen die ik niet nodig heb. Geef mij maar cash, hoe weinig het ook is, kan ik in ieder geval mee doen wat ik wil.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_106647761
Bonnen voor de zonnebank en een citruspers van de Philips gekocht. Voor de rest is het idd niet bijster interessant en vervallen je rentepunten na een aantal jaar (geloof 3 ofzo) dus "doorsparen" voor iets groots zit er ook niet bij.
pi_106647791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.
Ik wil gewoon niet 'gedwongen' worden om spullen aan te schaffen die ik niet nodig heb. Geef mij maar cash, hoe weinig het ook is, kan ik in ieder geval mee doen wat ik wil.
laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..

ik heb begin dit jaar gezoch naar de best mogelijke spaar rekening voor mijn geld (bedragen tot 5000) en ing kwam daar gewoon als beste uit, zeker als je altijd je geld wilt kunnen opnemen...
dat je dan rentepunten krijg is een aardige bonus, maar niet meer dan dat..
pi_106648482
Nog geen ervaring mee, maar ik kon via opa van mn vriendin wat uitzoeken als ik wat leuks wou. (ik zit zelf niet bij ING). Gekeken of er tandenborstel was, is het allemaal uitverkocht.. Tijdelijk Uitverkocht.. maar geen datum wanneer het weer terug komt ofzo.. Schiet ook niet op zo.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:46:59 #27
323439 HetKlusKonijn
pi_106648612
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef mschol het volgende:

[..]

laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..
Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
pi_106648990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is heel simpel: de ING deelt rentepunten uit omdat ze niet gewoon de volledige rente in cash willen uitbetalen. Dat zou niet al te moeilijk te begrijpen moeten zijn. Ik heb DAAR problemen mee, ja.
en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...
:*
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:01:45 #29
323439 HetKlusKonijn
pi_106649176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef mschol het volgende:

[..]

en de andere nederlandse banken geven een LAGER rentepercentage op soortgelijke rekeningen...
:*
Wellicht, ja. En toch heb ik liever het cash geld dan dat ik het dien te besteden aan voorgeselecteerde artikelen waaraan ik geen behoefte heb, al is dat dan wellicht wat minder.
Wat ik overigens betwijfel.
pi_106763938
Wanneer komen ze nou eindelijk met een leuke actie?!

Ik vond die actie van Pathé toch wel erg aantrekkelijk. Het zou leuk zijn als die weer zou terugkomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')