'Verkopen'?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:41 schreef Trommeldaris het volgende:
Had er eigenlijk nooit echt gekekenWat een ontzettende bagger 'verkopen' ze daar zeg.
^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Rentepunten is het grootste baggersysteem wat er bestaat.
het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Het is een bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen. En de enige dingen die de moeite waard zouden zijn, zijn "uitverkocht".
Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen kerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het is geen bewijs dat je te weinig rente hebt gekregen... het doet hooguit vermoeden dat je te weinig rente hebt gekregen...
Zo slecht is het systeem dus kennelijk ook weer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef Marijevdh het volgende:
Ik vind het ook een slecht systeem en zit verder ook niet bij de ING. Mijn ouders hadden daar nog wel een spaarrekening en ook rentepunten. Die mochten wij gebruiken, wij hebben er wat aanvullingen van ons servies erg goedkoop kunnen kopen! ( Villeroy & Boch, New Wave, scheelde ongeveer 40% geloof ik)
in een standaard organisatie zou de winst stijgen als er daadwerkelijk meer medewerkers zijn, het is een illusie dat er meer rente uitgekeerd zou worden, maar de medewerkers die dit doen zijn waarschijnlijk ook gewoon aanwezig bij een situatie zonder de punten.. daar nemen ze echt niet meer mensen voor aan...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een bewijs dat ze eigenlijk meer rente zouden kunnen uitkeren maar proberen met deze marketing wat meer spaarders aan te trekken. Hoeveel medewerkers zouden er dagelijks wel niet bezig zijn om deze zooi te bedenken en te onderhandelen over nieuwe aanbiedingen. Deze medewerkers zouden in een normale organisatie zonder die onzinpunten niet noodzakelijk zijn waardoor dus of de winst van de ING zou stijgen of men meer rente zou uit kunnen keren
denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die rentepunten zijn voor mij de voornaamste reden geweest om mijn spaargeld ergens anders te stallen. Op mijn betaalrekening van de ING bevindt zich nooit meer dan 1000 euro.
Bespottelijk systeem. Die spullen die je kunt aanschaffen krijg je dan wel met korting, maar wat als je er sowieso helemaal geen interesse in hebt? Betaal gewoon RENTE aan je klanten!
De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat je bij een degelijke bank meer rente krijgt in NL....
laatste keer dat ik keek werd ik niet gedwongen wat te kopen hoor.. als je daar last van hebt moet je eerder bij jezelf ten rade gaan dan gaan afgeven op de bank..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De rentebetaling in NL is bij elke bank shit, dat weet ik ook wel.
Ik wil gewoon niet 'gedwongen' worden om spullen aan te schaffen die ik niet nodig heb. Geef mij maar cash, hoe weinig het ook is, kan ik in ieder geval mee doen wat ik wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |