De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet je wat er veel geimporteerd wordt uit japan?
En ik ga hem niet meemakenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dit gaat echt een kuttijdstip worden, dat 1000 wordt geopend.
ow zo ja. je hebt een punt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oooh, nou vreten auto's gadgets computers
Urkers?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb met Urkers in de klas gezeten, vreemd volk is dat
als ze van mij zijn ga ik erover nadenken. tot die tijd kook je zelf maarquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef coban het volgende:
Ik wil wel leren goed koken omdat als turks meisje hoort dat
Mja ik haat het, dus fkt, wil jij mijn persoonlijke kok worden voor mijn 13 kinderen?
O nee, nog een concurrent voor de lapo.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb volle liefde voor Advil caps
Echte pijnstillers die goed werken in samenwerking met alcohol
Lukt zeker wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil voor 00:00 nog deel 1000 meemaken
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Patje had het over het Urker mannenkoor.
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, nog een concurrent voor de lapo.
Is dat zo ja? Ik weet van paracetamol dat ze in combinatie met alcohol nogal giftige stoffen produceren in je lichaam. Is dat met advil niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb volle liefde voor Advil caps
Echte pijnstillers die goed werken in samenwerking met alcohol
Vol in klederdracht, met harmonica en tamboerijnquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Neuh, ik ben een incidentele UDOWU bezoeker.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, nog een concurrent voor de lapo.
Wat moet je hen leren?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vol in klederdracht, met harmonica en tamboerijn
Kom ik vanzelf wel achter hahahaquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik weet van paracetamol dat ze in combinatie met alcohol nogal giftige stoffen produceren in je lichaam. Is dat met advil niet?
Oke is goed, je krijgt salaris uitbetaald in liefde van mijn kinderenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ze van mij zijn ga ik erover nadenken. tot die tijd kook je zelf maar
Ik ben ook een incidentele bezoeker maar dit wil ik niet missenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een incidentele UDOWU bezoeker.
Ik laat de LAPO aan iemand anders, als mijn naam maar in de TT Komt.
Bedrieg je me nou?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Oke is goed, je krijgt salaris uitbetaald in liefde van mijn kinderen
Spam-request topic openen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
Schiet is op jongens.. nog meer dan 250 posts
quote:
Behoort tot de opties, maar nee doe ik niet.quote:
de droefste woorden van dit deel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Als ik nu dood zou gaan zou ik het niet erg vinden.
Tot nu toe een prachtig leven gehad, en alles gedaan wat ik wou doen zo'n beetje.
Je moet stoppen op je hoogtepunt!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de droefste woorden van dit deel.
Wil je kinderen? Zo ja, hoeveel?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ze niet van mij zijn mok hun liefde niet ja
Ga dan op een waardige manier dood. Probeer van de Eiffeltoren te skaten, bijvoorbeeld. Of kijk hoeveel tampons je in je mond kwijt kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Als ik nu dood zou gaan zou ik het niet erg vinden.
Tot nu toe een prachtig leven gehad, en alles gedaan wat ik wou doen zo'n beetje.
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, ik niks. Ik was hun klasgenoot.
Dan heb je alles meegemaakt nog voordat je er niks meer van merkte. Op de korte termijn zorgt dat voor voldoening.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zou je dingen nog willen doen voor je dood gaat?
Als je dood bent heb je er toch niks aan gehad, want je bent dan toch al dood je merkt er niks van
ach joh, van de kok of de melkman, wat maakt het uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zie je? Je wil kinderen met hem.
He he gr alles goet?quote:
Heb het al opgezocht. Blijkbaar zijn de effecten van advil (ibuprofen) dat je maag geïrriteerd raakt. Alcohol doet hetzelfde dusjaquote:
Niet zo, hè?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach joh, van de kok of de melkman, wat maakt het uit.
Of van de buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach joh, van de kok of de melkman, wat maakt het uit.
Misschien wel, misschien, als je nog voor je dood gaat parachutespringen, en je als je dood bent, tijdens de klim naar de hemelpoort opeens van de trap valt, dat je toch wat aan je parachutespring-lessen hebt gehad.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zou je dingen nog willen doen voor je dood gaat?
Als je dood bent heb je er toch niks aan gehad, want je bent dan toch al dood je merkt er niks van
Wat is ditquote:Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zie je? Je wil kinderen met hem.
De helft van de tijd ook zo onverstaanbaar als watquote:Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]![]()
________
Ik heb medelijden met je. Echt waar.
Dan val je in hel?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien, als je nog voor je dood gaat parachutespringen, en je als je dood bent, tijdens de klim naar de hemelpoort opeens van de trap valt, dat je toch wat aan je parachutespring-lessen hebt gehad.
Ik zeg posten.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand met zelfmoord ambities?
Ik heb een keer een mooie .gif gezien!
Iets met een trappetje, een kaassnijder en secondenlijm
Ja tuurlijk, mij altijd die gangetje. Bij jou dan mattiequote:
Precies, zo heb je toch nog wat aan de wijze lessen des levensquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan val je in hel?
Maar dan land je veilig in hel en blijf je in hel doorleven
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is ditvertrouw je me niet ofzo
@fkt: jij vieze kinderarbeidermeneer
Ach, muzikanten, hèquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De helft van de tijd ook zo onverstaanbaar als wat
in een vorig leven was ik kluizenkraker.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.Tuurlijk wel, maar ik vertrouw de kuisheidsgordel ook.
[..]
Ach, muzikanten, hè
Ja, maar je land dan veilig in hel, het liefste spat ik dan in 1 keer uitelkaar zodat ik hel niet mee hoef te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, zo heb je toch nog wat aan de wijze lessen des levens
Schoenveters strikken is ook belangrijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alleen werk waar ze wat van leren coban! stikken, veters in schoenen doen, verven, etc.
Kan hem nergens meer vinden!quote:
Ai rustug rustug mi blacka rowsu.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, mij altijd die gangetje. Bij jou dan mattie
lol. Dat mensen hier over nadenkenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kan hem nergens meer vinden!
Maar hier is hoe het moet:
- Monteer de kaassnijder aan het plafond in de vorm van een lus.
- Ga op een trappetje staan onder de lus.
- Steek je hoofd door de lus.
- Smeer je handen in met secondenlijm.
- Plak deze buiten de lus om tegen de zeikanten van je hoofd.
- Sping van het trappetje.
Nu lijkt het net of je je eigen hoofd eraf hebt getrokken
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hem open te maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik kluizenkraker.
Hij is 70 hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.Tuurlijk wel, maar ik vertrouw de kuisheidsgordel ook.
[..]
Ach, muzikanten, hè
Kaassnijder vervangen met iets anders et voila.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?
Depressieve mensen hebben in veel gevallen toch enige vorm van overgewicht.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?
Pijnlijke dood als het misluktquote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kaassnijder vervangen met iets anders et voila.
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hem open te maken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Depressieve mensen hebben in veel gevallen toch enige vorm van overgewicht.
Dan lukt het prima!
Hooguit krijgt de Jostiband een nieuwe aanwinst.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is 70 hoorhij is allang buiten mijn grenzen
Euh ja is goed tochquote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug rustug mi blacka rowsu.
Kom gewoon even die torrie checken hier snapje.
Van dat halve werk ja.. niks aan!quote:
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar je land dan veilig in hel, het liefste spat ik dan in 1 keer uitelkaar zodat ik hel niet mee hoef te maken
Maar wat als het niet van metaal is?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.zie mij bazig zijn!
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.quote:
Maar dan moet je met satan naar bed enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.
ik ben vindingrijk. komt goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar wat als het niet van metaal is?
zoutzuurquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar wat als het niet van metaal is?
Dat kan toch niet, als je kop eraf is dat je nog bij bewustzijn bent?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.
De hersenen zijn geloof ik nog 12 minuten actief.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.
ja misschien 2 secondequote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is docter oz niet ooit begonnen als arts die bij Opera kwam om daar over menstruatie pijntjes en de menopauze te praten?quote:
na 12 minuten zal de celdood wel intreden oid. in ieder geval weet je na een seconde of 3 echt niets meer.quote:
na enkele seconden ben je in shock en raak je dus buiten bewustzijnquote:Op maandag 9 januari 2012 23:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De hersenen zijn geloof ik nog 12 minuten actief.
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dan moet je met satan naar bed enzo
Omg. Nu je het zegtquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af, maar bij de guillotine wordt je kop er in een keer afgekapt. Maar goed, ik zeg alleen wat in de geschiedenisboekjes staat, he.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, als je kop eraf is dat je nog bij bewustzijn bent?
Dan is er dus nog 12 minuten activiteit!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na 12 minuten zal de celdood wel intreden oid. in ieder geval weet je na een seconde of 3 echt niets meer.
Of naar de hemelquote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?
satan is een ex engel van god je weetz. hij vervult enkel zijn functie dus hij komt in de hemel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?
Ik weet niet hoe lang zon kop dan door blijft leven, maar het kan inderdaad niet lang zijn.quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is docter oz niet ooit begonnen als arts die bij Opera kwam om daar over menstruatie pijntjes en de menopauze te praten?
mja. alleen doet het weinig aan het feit af dat je klinisch wel al 12 minuten dood bent op het eind.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan is er dus nog 12 minuten activiteit!
That's what I said right?
Ik zeg niet dat je nog in handstand op een eenwieler kunt fietsen.
Hij vervulde zijn functie juist niet, vandaar dat hij nu in de hel zit.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
satan is een ex engel van god je weetz. hij vervult enkel zijn functie dus hij komt in de hemel.
Challenge acceptedquote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
jawel man je begrijpt het verkeerd. god heeft hem zo geschapen met een reden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij vervulde zijn functie juist niet, vandaar dat hij nu in de hel zit.
stukje ruimteafval wat verbrandt in de dampkring.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik liep zonet de oprit op en toen zag ik een vallende ster, zo mooi.
Wens gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
hoever ben je met je dagboek?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
satan heeft liever invloed dan dooien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Is het niet vreemd dat in tegenstelling tot God, die ongeveer 10 miljoen mensen heeft vermoord, Satan er maar 10 heeft gedood? Ben ik de enige die hier een storing in de logica ziet?
Er zijn wel mensen die dood willen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wil weten wat er na de dood is.
Maar niemand wil dood
God is de maker, maar wat is satan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Is het niet vreemd dat in tegenstelling tot God, die ongeveer 10 miljoen mensen heeft vermoord, Satan er maar 10 heeft gedood? Ben ik de enige die hier een storing in de logica ziet?
Dus god heeft een engel geschapen die hem ongehoorzaam was, omdat hij jaloers op god was, en daardoor maar naar de hel moest?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel man je begrijpt het verkeerd. god heeft hem zo geschapen met een reden.
Hoe kom je bij die stelling danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Als je er over nadenkt, slaat dat concept ook nergens op. Want als de duivel alle slechte mensen straft, waarom is de duivel zelf dan slecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
ja. denk na! god is almachtig. als hij het had willen corrigeren had ie het wel gedaan. alles heeft zijn redenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus god heeft een engel geschapen die hem ongehoorzaam was, omdat hij jaloers op god was, en daardoor maar naar de hel moest?
Kom jij maar eens met bewijs van al die moorden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik bedoel iedereen met een goed leven wil weten wat er na de dood isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die dood willen hoor
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel ja, maar dan heeft hij de hel ook met een reden gemaakt, en satan blijft dan dus wel gewoon ongehoorzaam, en hoort daar dus ook thuis, en niet in de hemel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. denk na! god is almachtig. als hij het had willen corrigeren had ie het wel gedaan. alles heeft zijn redenen.
Jawel. TT topic 1000: God.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef mc-Piel het volgende:
Al die spirituele/geestlijke troep hier in het topic..
Laat ons alsjeblieft niet zo de 1000 in gaan
ok satan wordt lief en gaat naar de hemel. waar gaan alle slechte mensen dan naartoe, nou?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar dan heeft hij de hel ook met een reden gemaakt, en satan blijft dan dus wel gewoon ongehoorzaam, en hoort daar dus ook thuis, en niet in de hemel.
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
's nachts in bed jezelf kriebelen en doen alsof een ander het doet
[ afbeelding ]
Dan sterph ik terplekke van afkeer!quote:
Naar de hel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok satan wordt lief en gaat naar de hemel. waar gaan alle slechte mensen dan naartoe, nou?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.
Hahaha JD met '' the stranger''quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.
Yep.quote:
sterkte gozert! * hug *quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Haifisch het volgende:
Ik wil even aankondigen dat ik waarschijnlijk deze week minder tijd door ga brengen hier op FOK!.
Ik heb wat persoonlijke problemen (scheiding ouders, bedreiging, zelfmoordpoging zusje) die ik moet verwerken.
Geniet ervan zolang het rustig is.
Sterkte knul!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Haifisch het volgende:
Ik wil even aankondigen dat ik waarschijnlijk deze week minder tijd door ga brengen hier op FOK!.
Ik heb wat persoonlijke problemen (scheiding ouders, bedreiging, zelfmoordpoging zusje) die ik moet verwerken.
Pffquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan sterph ik terplekke van afkeer!
Als ik in Utrecht een patatje koop, en dan met dat patatje naar Den Bosch rijd, is het dat opeens friet geworden? Ook als mijn bonnetje 'patat' zegt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen boven de rivieren zeggen patat, mensen onder de rivieren zeggen friet. Zo, klaar.
wat gebeurt er met slechte mensen na de doodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef coban het volgende:
In de islam is er geen duivel die in de hel zit en mensen straft.
Bij ons is het dus gewoon een slechte engel, maar hij zit gewoon 'tussen' ons en heeft niks te zeggen over de hel of straffing.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met bewijs van al die moorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
I'm gonna pick up the pieces.. and build a lego house! If something goes wrong we can knock it downquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep.En ik heb nog een minuut staan kijken naar die mooie sterrenhemel, het is echt helder hier ik werd er bijna emotioneel van.
![]()
You're only here for a short visit. Don't hurry. Don't worry. And be sure to smell the flowers along the way.
Het is wat jij er van maakt. Als jij boven de rivieren woont, is het patat. Als je dan naar het zuiden gaat, is het voor jou nog steeds patat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht een patatje koop, en dan met dat patatje naar Den Bosch rijd, is het dat opeens friet geworden? Ook als mijn bonnetje 'patat' zegt?
Bewijs dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga straks de lapo snatchen voor het 1000ste deel
Shit man, sterkte daarmeequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Haifisch het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga straks de lapo snatchen voor het 1000ste deel
Oh echt waar? Ik dacht dat het echt een ster was die 100 miljoen keer zwaarder was dan de aarde zelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stukje ruimteafval wat verbrandt in de dampkring.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]Dat hebben ze aan zichzelf te danken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren ongehoorzaam, en hebben dus infeite zichzelf van het leven beroofd.
Je kent Schrödingers kat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht een patatje koop, en dan met dat patatje naar Den Bosch rijd, is het dat opeens friet geworden? Ook als mijn bonnetje 'patat' zegt?
Hel,maar door god. Niet door de duivel (slehte engel).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat gebeurt er met slechte mensen na de dood
Grapjas!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, er komt echt nog wel een deel 1001 hoor.
God is toch vergevend?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hebben ze aan zichzelf te danken.Ze waren ongehoorzaam, en hebben dus infeite zichzelf van het leven beroofd.
ik wilde het ff minder romantisch maken. misschien is het wel een zak met de poep van de astronauten die nu in een rondje rond de aarde draaien. heb je mooi naar poep staan kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ik dacht dat het echt een ster was die 100 miljoen keer zwaarder was dan de aarde zelf.
Ik ook. Ik doe altijd wel alsof ik care wat het nu eigenlijk uitmaakt, maar ondertussenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:10 schreef Haifisch het volgende:
Een echte troll hoogt het nummer 1 op: 999 naar 1001
Geen idee, laat het me weten!quote:
de eerste is gratis de 2e 5000quote:
Ik zeg doen!quote:
Ik ben de prof.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee, laat het me weten!
Ik weet DE manier!
Bekend met de kaassnijder/trapje methode?quote:
Ik ging lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
Bij zo'n lapohunt voel ik me net Tom die vuurwerk afsteekt[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook. Ik doe altijd wel alsof ik care wat het nu eigenlijk uitmaakt, maar ondertussen
Wie weet? Ik ben atheïstisch, dus baseer dit alleen op de lessen die in heb gekregen in godsdienst (13 jaar op christelijke scholen gr gr).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien tonen die mensen geen berouw?
Op 4 km afstand sniper. Één kogel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bekend met de kaassnijder/trapje methode?
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik heb ook gewoon mijn vraagtekens bij veel dingen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wie weet? Ik ben atheïstisch, dus baseer dit alleen op de lessen die in heb gekregen in godsdienst (13 jaar op christelijke scholen gr gr).
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
Bij zo'n lapohunt voel ik me net Tom die vuurwerk afsteekt[ afbeelding ]
QFTquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik heb ook gewoon mijn vraagtekens bij veel dingen hoor.
Hier ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Duurt wel lang, 13 over 12 alweder.
Ach, leven en laten leven, hè?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik heb ook gewoon mijn vraagtekens bij veel dingen hoor.
Zo is datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ach, leven en laten leven, hè?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Damn. Ik ben even weg.
*scroll, scroll, scroll*
Jij dekt mij ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
Respect voor de man die een tettenlapo maakt.
Daarom met de seconde leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Precies het zelfde hier ja. En tijdens het typen van een reactie ook minstens 3 nieuwe posts.
Eckte bazen gaan zowiezo opnieuw voor de ban.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kom net terug van een ban van een week voor ongewenste plaatjes!
Ik ga niet voor de tettenlapo!
reageer vanaf nu niet meer beste!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
Als ik per ongeluk de lapo krijg, weet dat ik niet weet hoe ik een nieuw deel moet starten.
Zal niet lukken, iedereen wil die lapoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Memorable Lapo moet het sowieso worden
tetten bbq dekt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Memorable Lapo moet het sowieso worden
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
Als ik per ongeluk de lapo krijg, weet dat ik niet weet hoe ik een nieuw deel moet starten.
Nee, ik maak gewoon geen nieuw deel.quote:
We gaan teminste samen dood.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
OMDAT BIJNA 21 DECEMBER 2012 WE GAAN BIJNA DOOD
Je hebt alles klaar staanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
straks ben ik te laat met de boobs die ik wil posten

Maar die 2,6% overheerst bij jou.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:18 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, ik maak gewoon geen nieuw deel.
[..]
We gaan teminste samen dood.
Omgquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:18 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, ik maak gewoon geen nieuw deel.
[..]
We gaan teminste samen dood.
Had dan gezegd, had ik dood gepost.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:18 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, met een vertraging van 10 dagen, hebben we toch 1000 delen volgekregen. Vind ik knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:19 schreef mc-Piel het volgende:
gebakken kut met peren
lekkere big met dikke tetten:Veel te vroeg man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |