De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet je wat er veel geimporteerd wordt uit japan?
En ik ga hem niet meemakenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dit gaat echt een kuttijdstip worden, dat 1000 wordt geopend.
ow zo ja. je hebt een punt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oooh, nou vreten auto's gadgets computers
Urkers?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb met Urkers in de klas gezeten, vreemd volk is dat
als ze van mij zijn ga ik erover nadenken. tot die tijd kook je zelf maarquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef coban het volgende:
Ik wil wel leren goed koken omdat als turks meisje hoort dat
Mja ik haat het, dus fkt, wil jij mijn persoonlijke kok worden voor mijn 13 kinderen?
O nee, nog een concurrent voor de lapo.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb volle liefde voor Advil caps
Echte pijnstillers die goed werken in samenwerking met alcohol
Lukt zeker wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil voor 00:00 nog deel 1000 meemaken
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Patje had het over het Urker mannenkoor.
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, nog een concurrent voor de lapo.
Is dat zo ja? Ik weet van paracetamol dat ze in combinatie met alcohol nogal giftige stoffen produceren in je lichaam. Is dat met advil niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb volle liefde voor Advil caps
Echte pijnstillers die goed werken in samenwerking met alcohol
Vol in klederdracht, met harmonica en tamboerijnquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |