Precies, zo heb je toch nog wat aan de wijze lessen des levensquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan val je in hel?
Maar dan land je veilig in hel en blijf je in hel doorleven
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is ditvertrouw je me niet ofzo
@fkt: jij vieze kinderarbeidermeneer
Ach, muzikanten, hèquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De helft van de tijd ook zo onverstaanbaar als wat
in een vorig leven was ik kluizenkraker.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.Tuurlijk wel, maar ik vertrouw de kuisheidsgordel ook.
[..]
Ach, muzikanten, hè
Ja, maar je land dan veilig in hel, het liefste spat ik dan in 1 keer uitelkaar zodat ik hel niet mee hoef te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, zo heb je toch nog wat aan de wijze lessen des levens
Schoenveters strikken is ook belangrijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alleen werk waar ze wat van leren coban! stikken, veters in schoenen doen, verven, etc.
Kan hem nergens meer vinden!quote:
Ai rustug rustug mi blacka rowsu.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, mij altijd die gangetje. Bij jou dan mattie
lol. Dat mensen hier over nadenkenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kan hem nergens meer vinden!
Maar hier is hoe het moet:
- Monteer de kaassnijder aan het plafond in de vorm van een lus.
- Ga op een trappetje staan onder de lus.
- Steek je hoofd door de lus.
- Smeer je handen in met secondenlijm.
- Plak deze buiten de lus om tegen de zeikanten van je hoofd.
- Sping van het trappetje.
Nu lijkt het net of je je eigen hoofd eraf hebt getrokken
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kan hem nergens meer vinden!
Maar hier is hoe het moet:
- Monteer de kaassnijder aan het plafond in de vorm van een lus.
- Ga op een trappetje staan onder de lus.
- Steek je hoofd door de lus.
- Smeer je handen in met secondenlijm.
- Plak deze buiten de lus om tegen de zeikanten van je hoofd.
- Sping van het trappetje.
Nu lijkt het net of je je eigen hoofd eraf hebt getrokken
Hoe ben je van plan hem open te maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik kluizenkraker.
Hij is 70 hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vraagt hem letterlijk hoeveel kinderen hij wil.Tuurlijk wel, maar ik vertrouw de kuisheidsgordel ook.
[..]
Ach, muzikanten, hè
Kaassnijder vervangen met iets anders et voila.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?
Depressieve mensen hebben in veel gevallen toch enige vorm van overgewicht.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die kaas snijder is toch nooit zo scherp?
Pijnlijke dood als het misluktquote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kaassnijder vervangen met iets anders et voila.
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hem open te maken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Depressieve mensen hebben in veel gevallen toch enige vorm van overgewicht.
Dan lukt het prima!
Hooguit krijgt de Jostiband een nieuwe aanwinst.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is 70 hoorhij is allang buiten mijn grenzen
Euh ja is goed tochquote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug rustug mi blacka rowsu.
Kom gewoon even die torrie checken hier snapje.
Van dat halve werk ja.. niks aan!quote:
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar je land dan veilig in hel, het liefste spat ik dan in 1 keer uitelkaar zodat ik hel niet mee hoef te maken
Maar wat als het niet van metaal is?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.zie mij bazig zijn!
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.quote:
Maar dan moet je met satan naar bed enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |