Neuh, ik ben een incidentele UDOWU bezoeker.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, nog een concurrent voor de lapo.
Wat moet je hen leren?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vol in klederdracht, met harmonica en tamboerijn
Kom ik vanzelf wel achter hahahaquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik weet van paracetamol dat ze in combinatie met alcohol nogal giftige stoffen produceren in je lichaam. Is dat met advil niet?
Oke is goed, je krijgt salaris uitbetaald in liefde van mijn kinderenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ze van mij zijn ga ik erover nadenken. tot die tijd kook je zelf maar
Ik ben ook een incidentele bezoeker maar dit wil ik niet missenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een incidentele UDOWU bezoeker.
Ik laat de LAPO aan iemand anders, als mijn naam maar in de TT Komt.
Bedrieg je me nou?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Oke is goed, je krijgt salaris uitbetaald in liefde van mijn kinderen
Spam-request topic openen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
Schiet is op jongens.. nog meer dan 250 posts
quote:
Behoort tot de opties, maar nee doe ik niet.quote:
de droefste woorden van dit deel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Als ik nu dood zou gaan zou ik het niet erg vinden.
Tot nu toe een prachtig leven gehad, en alles gedaan wat ik wou doen zo'n beetje.
Je moet stoppen op je hoogtepunt!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de droefste woorden van dit deel.
Wil je kinderen? Zo ja, hoeveel?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ze niet van mij zijn mok hun liefde niet ja
Ga dan op een waardige manier dood. Probeer van de Eiffeltoren te skaten, bijvoorbeeld. Of kijk hoeveel tampons je in je mond kwijt kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Als ik nu dood zou gaan zou ik het niet erg vinden.
Tot nu toe een prachtig leven gehad, en alles gedaan wat ik wou doen zo'n beetje.
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, ik niks. Ik was hun klasgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |