stukje ruimteafval wat verbrandt in de dampkring.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik liep zonet de oprit op en toen zag ik een vallende ster, zo mooi.
Wens gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
hoever ben je met je dagboek?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
satan heeft liever invloed dan dooien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Is het niet vreemd dat in tegenstelling tot God, die ongeveer 10 miljoen mensen heeft vermoord, Satan er maar 10 heeft gedood? Ben ik de enige die hier een storing in de logica ziet?
Er zijn wel mensen die dood willen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wil weten wat er na de dood is.
Maar niemand wil dood
God is de maker, maar wat is satan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Is het niet vreemd dat in tegenstelling tot God, die ongeveer 10 miljoen mensen heeft vermoord, Satan er maar 10 heeft gedood? Ben ik de enige die hier een storing in de logica ziet?
Dus god heeft een engel geschapen die hem ongehoorzaam was, omdat hij jaloers op god was, en daardoor maar naar de hel moest?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel man je begrijpt het verkeerd. god heeft hem zo geschapen met een reden.
Hoe kom je bij die stelling danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Als je er over nadenkt, slaat dat concept ook nergens op. Want als de duivel alle slechte mensen straft, waarom is de duivel zelf dan slecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
ja. denk na! god is almachtig. als hij het had willen corrigeren had ie het wel gedaan. alles heeft zijn redenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus god heeft een engel geschapen die hem ongehoorzaam was, omdat hij jaloers op god was, en daardoor maar naar de hel moest?
Kom jij maar eens met bewijs van al die moorden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik bedoel iedereen met een goed leven wil weten wat er na de dood isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die dood willen hoor
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel ja, maar dan heeft hij de hel ook met een reden gemaakt, en satan blijft dan dus wel gewoon ongehoorzaam, en hoort daar dus ook thuis, en niet in de hemel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. denk na! god is almachtig. als hij het had willen corrigeren had ie het wel gedaan. alles heeft zijn redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |