Ach, leven en laten leven, hè?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik heb ook gewoon mijn vraagtekens bij veel dingen hoor.
Zo is datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ach, leven en laten leven, hè?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Damn. Ik ben even weg.
*scroll, scroll, scroll*
Jij dekt mij ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
Respect voor de man die een tettenlapo maakt.
Daarom met de seconde leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Precies het zelfde hier ja. En tijdens het typen van een reactie ook minstens 3 nieuwe posts.
Eckte bazen gaan zowiezo opnieuw voor de ban.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kom net terug van een ban van een week voor ongewenste plaatjes!
Ik ga niet voor de tettenlapo!
reageer vanaf nu niet meer beste!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
Als ik per ongeluk de lapo krijg, weet dat ik niet weet hoe ik een nieuw deel moet starten.
Zal niet lukken, iedereen wil die lapoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Memorable Lapo moet het sowieso worden
tetten bbq dekt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Memorable Lapo moet het sowieso worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |