Pijnlijke dood als het misluktquote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kaassnijder vervangen met iets anders et voila.
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan hem open te maken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Depressieve mensen hebben in veel gevallen toch enige vorm van overgewicht.
Dan lukt het prima!
Hooguit krijgt de Jostiband een nieuwe aanwinst.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is 70 hoorhij is allang buiten mijn grenzen
Euh ja is goed tochquote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug rustug mi blacka rowsu.
Kom gewoon even die torrie checken hier snapje.
Van dat halve werk ja.. niks aan!quote:
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar je land dan veilig in hel, het liefste spat ik dan in 1 keer uitelkaar zodat ik hel niet mee hoef te maken
Maar wat als het niet van metaal is?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasapparaat was altijd mijn favoriete methode. en chemische stof die de sloten kapot brandt.zie mij bazig zijn!
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.quote:
Maar dan moet je met satan naar bed enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je krijgt het wel warm van de hel. En altijd als iemand zegt; "Daar krijg ik het warm van", is dat een positief bedoelde uitspraak.
ik ben vindingrijk. komt goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar wat als het niet van metaal is?
zoutzuurquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar wat als het niet van metaal is?
Dat kan toch niet, als je kop eraf is dat je nog bij bewustzijn bent?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.
De hersenen zijn geloof ik nog 12 minuten actief.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso een pijnlijke dood, hoe je het ook bekijkt. Een afgehakt hoofd leeft nog een tijd door namelijk. Waarom denk je dat ze bij de guillotine het hoofd aan de mensen lieten zien. Dat was niet voor de mensen, hoor.
ja misschien 2 secondequote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is docter oz niet ooit begonnen als arts die bij Opera kwam om daar over menstruatie pijntjes en de menopauze te praten?quote:
na 12 minuten zal de celdood wel intreden oid. in ieder geval weet je na een seconde of 3 echt niets meer.quote:
na enkele seconden ben je in shock en raak je dus buiten bewustzijnquote:Op maandag 9 januari 2012 23:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De hersenen zijn geloof ik nog 12 minuten actief.
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dan moet je met satan naar bed enzo
Omg. Nu je het zegtquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af, maar bij de guillotine wordt je kop er in een keer afgekapt. Maar goed, ik zeg alleen wat in de geschiedenisboekjes staat, he.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, als je kop eraf is dat je nog bij bewustzijn bent?
Dan is er dus nog 12 minuten activiteit!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na 12 minuten zal de celdood wel intreden oid. in ieder geval weet je na een seconde of 3 echt niets meer.
Of naar de hemelquote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?
satan is een ex engel van god je weetz. hij vervult enkel zijn functie dus hij komt in de hemel.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, maar als je satan nou eens vermoord, zou hij dan naar de hel van de hel gaan?
Ik weet niet hoe lang zon kop dan door blijft leven, maar het kan inderdaad niet lang zijn.quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is docter oz niet ooit begonnen als arts die bij Opera kwam om daar over menstruatie pijntjes en de menopauze te praten?
mja. alleen doet het weinig aan het feit af dat je klinisch wel al 12 minuten dood bent op het eind.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan is er dus nog 12 minuten activiteit!
That's what I said right?
Ik zeg niet dat je nog in handstand op een eenwieler kunt fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |