Jawel. TT topic 1000: God.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef mc-Piel het volgende:
Al die spirituele/geestlijke troep hier in het topic..
Laat ons alsjeblieft niet zo de 1000 in gaan
ok satan wordt lief en gaat naar de hemel. waar gaan alle slechte mensen dan naartoe, nou?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar dan heeft hij de hel ook met een reden gemaakt, en satan blijft dan dus wel gewoon ongehoorzaam, en hoort daar dus ook thuis, en niet in de hemel.
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
's nachts in bed jezelf kriebelen en doen alsof een ander het doet
[ afbeelding ]
Dan sterph ik terplekke van afkeer!quote:
Naar de hel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok satan wordt lief en gaat naar de hemel. waar gaan alle slechte mensen dan naartoe, nou?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.
Hahaha JD met '' the stranger''quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je eerst een uur op je hand gaan liggen, dan voel je niet meer dat het je eigen hand is.
Yep.quote:
sterkte gozert! * hug *quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Haifisch het volgende:
Ik wil even aankondigen dat ik waarschijnlijk deze week minder tijd door ga brengen hier op FOK!.
Ik heb wat persoonlijke problemen (scheiding ouders, bedreiging, zelfmoordpoging zusje) die ik moet verwerken.
Geniet ervan zolang het rustig is.
Sterkte knul!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Haifisch het volgende:
Ik wil even aankondigen dat ik waarschijnlijk deze week minder tijd door ga brengen hier op FOK!.
Ik heb wat persoonlijke problemen (scheiding ouders, bedreiging, zelfmoordpoging zusje) die ik moet verwerken.
Geniet ervan zolang het rustig is.
Pffquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan sterph ik terplekke van afkeer!
Als ik in Utrecht een patatje koop, en dan met dat patatje naar Den Bosch rijd, is het dat opeens friet geworden? Ook als mijn bonnetje 'patat' zegt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen boven de rivieren zeggen patat, mensen onder de rivieren zeggen friet. Zo, klaar.
wat gebeurt er met slechte mensen na de doodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef coban het volgende:
In de islam is er geen duivel die in de hel zit en mensen straft.
Bij ons is het dus gewoon een slechte engel, maar hij zit gewoon 'tussen' ons en heeft niks te zeggen over de hel of straffing.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met bewijs van al die moorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
I'm gonna pick up the pieces.. and build a lego house! If something goes wrong we can knock it downquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep.En ik heb nog een minuut staan kijken naar die mooie sterrenhemel, het is echt helder hier ik werd er bijna emotioneel van.
![]()
You're only here for a short visit. Don't hurry. Don't worry. And be sure to smell the flowers along the way.
Het is wat jij er van maakt. Als jij boven de rivieren woont, is het patat. Als je dan naar het zuiden gaat, is het voor jou nog steeds patat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht een patatje koop, en dan met dat patatje naar Den Bosch rijd, is het dat opeens friet geworden? Ook als mijn bonnetje 'patat' zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |