Primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Hoe gaan je hosselpogingen loefje?
Haiquote:
Ja! Ik heb net vrijgevraagdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam jij ook naar de Royco meet?
Ga ik je eindelijk ontmoeten?quote:
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hopelijk ga ik je dan eindelijk meeten.
Ja, en Newb komt ookquote:
Ik zorg wel eerst eens voor dat ik weet hoe ze er uit ziet.quote:
Goed plan ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel eerst eens voor dat ik weet hoe ze er uit ziet.
Ook dat, als we aan een luchtbed kunnen komen. En anders ook wel maar gewoon wat minder comfortabelquote:
Daarnaast de kans dat het iets wordt is toch klein, het blijft internet.quote:
Ik zal even zien hoeveel luchtbedden ik kan regelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat, als we aan een luchtbed kunnen komen. En anders ook wel maar gewoon wat minder comfortabel
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel, en elk voordeel heb ze nadeel "{
Gewoon schijt aan hebben Capquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Neem het nou eens niet zo hard op.
Hoe is het formertje?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh het leeft weer nou dan blijf ik nog ff
een krolse kat lijkt me niet gezondquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
beetje sjaggie en zit met een krolse kat waar ik even gillend gek van word
Tjah... Had je em maar moeten laten steriliseren / castereren.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
beetje sjaggie en zit met een krolse kat waar ik even gillend gek van word
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben Cap
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Jullie hebben allemaal gelijk. En ik moet het me ook niet zo persoonlijk aantrekken, maar we hebben allemaal wel van die buien. Ik ben van nature best onzeker en als je dan weer geconfronteerd wordt met dingen die je al van jezelf dacht, ja, dan komt dat even "hard" aan. Dat moet ik dan gewoon weer even een plek geven.quote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Ik heb gezegd hoe ie over kwam op me.quote:
Aanbellen en ze een stuk chocola geven en erbij melden dat mensen daar lief van worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
En mijn sjaggie is meer omdat ik vannacht slecht geslapen heb omdat mijn buren besloten middernacht ruzie te maken
Ik neem jou ook niks kwalijk. Hoe die dingen bij mij aankomen ligt ook aan mezelf.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gezegd hoe ie over kwam op me.
En dat kwam blijkbaar hard aan.
Het waren toch ook helemaal geen erge dingen eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk. En ik moet het me ook niet zo persoonlijk aantrekken, maar we hebben allemaal wel van die buien. Ik ben van nature best onzeker en als je dan weer geconfronteerd wordt met dingen die je al van jezelf dacht, ja, dan komt dat even "hard" aan. Dat moet ik dan gewoon weer even een plek geven.
Nee, het is ook meer dat je juist die dingen zei die ik altijd al over mezelf denk. En om dat dan weer eens bevestigd te horen, tja, dat "voel" je dan op de een of andere manier wel weer even.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het waren toch ook helemaal geen erge dingen eigenlijk?
Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanbellen en ze een stuk chocola geven en erbij melden dat mensen daar lief van worden.
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijd om er wat aan te doen. En niet zo zeer uiterlijk, kleding maakt niet altijd de man
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.
Persoonlijkheid haalde ik er ook even zelf bij, daar had je inderdaad niets over gezegd. Maar dat was wel gewoon mijn standaardblik. En dat is ook moeilijk bij te stellen. Al er wat te lachen valt, dan lach ik wel, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd isquote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat is niet persé uiterlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd is
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is niet persé uiterlijk
Detroit wordt altijd 28 geschat, vooral qua doen en laten., Bijv
Kleding, je houding.. het is vanalles samenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Altijd glimlachen he, das cool.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kleding, je houding.. het is vanalles samen
Vraag het aan mensen irl?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.quote:
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.
Jawel. Eentje. Misschien kan ik het haar wel eens vragen, ja. Maar momenteel zie ik haar maar heel weinig. Dus ik kijk wel eens wanneer ik de gelegenheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?
Zeker, maar dat is echt maar heel zelden. Er is dus wellicht wel één persoon waaraan ik het kan vragen, maar ik moet even uitkijken dat ik daarop dan ook niet meteen zo onzeker overkomquote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Je ging toch wel eens wat doen met een groep?
Ik zal het eens proberen, zodra ik de mogelijkheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef Joysa het volgende:
Misschien kun je het er juist wel bij zeggen? Dat je je onzeker voelt en daarom graag wil weten hoe zij jou ziet.. hoe ze je houding/gezichtsuitdrukking enzo vindt.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Raad jij het nu aan om dit aan een collega te vragen?
Wel belangrijk punt om over na te denken inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
Maar ik bedoelde dat ook niet mijn werk in het algemeen, maar één hele goede collega in het bijzonder.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
waarom de nachtmerriequote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
de voorkant spreekt me niet zo aan...quote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Waar gaat ie over?quote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
Tsja, tis het tijdstip hequote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.quote:
Eerst goeden aanleiding!!quote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Antonio Banderas natuurlijk, dôh.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijken
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.quote:
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 04:37 schreef twi het volgende:
[..]
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.
Hoe kan ik zonder even te zoeken een goeie mekfilm laten schieten?quote:Op zondag 8 januari 2012 04:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Leuk dat je hebt zitten googelen.
Goed tochquote:Op zondag 8 januari 2012 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Al die inhoudsloze goedemorgenposts achter elkaar
Ik pak 't dan ook heel anders aan, Loka.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Al die inhoudsloze goedemorgenposts achter elkaar
Baas.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik pak 't dan ook heel anders aan, Loka.
Goedenmiddag.
Ja, als een malle toen Murdera eenmaal zijn dronken kop liet zien. Ik kon me niet meer inhoudenquote:
Was er dan nog veel leuks gebeurd nadat ik wegging? Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Newb, je hebt zoveel gemist gisteren op TC, dat is gewoon niet normaal meer.
Moest werken tot 0130quote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Newb, je hebt zoveel gemist gisteren op TC, dat is gewoon niet normaal meer.
mogen 16 jarigen officieel tot 01:30 werken?quote:
Hai Harry.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef b4kl4p het volgende:
Zo goedemorgen! Deze harry is ook weer wakker.
Murdera heeft nog een showtje opgevoerd, maar al onze sexy stemmen missen is toch wel iets groots. En jouw kuiltjes natuurlijk, maar die hoeft hij niet te missen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er dan nog veel leuks gebeurd nadat ik wegging? Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?
Horeca enzo, dan mag dat wel volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mogen 16 jarigen officieel tot 01:30 werken?
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Horeca enzo, dan mag dat wel volgens mij.
Wat wat wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Werkzaamheden en werktijden 16 en 17 jaar
Werkzaamheden:
Jongeren vanaf 16 jaar mogen allerlei soorten werk doen alleen werk dat schadelijk of gevaarlijk is, is verboden.
Werktijden:
Minimaal 36 uur per week rust.
Minimaal 4 vrije zondagen per 13 weken.
Niet tussen 22.00 uur en 06.00 uur of tussen 23.00 uur en 07.00 uur.
Als er op zondag gewerkt wordt, dan is zaterdag een vrije dag.
Per dienst maximaal 9 uur.
Per week maximaal 45 uur.
Per 4 weken gemiddelde arbeidstijd van 40 uur per week.
Verder geldt de regel schooltijd = arbeidstijd. Dit betekent, als je 6 uur op school zit, dat er die dag nog maar 3 uur gewerkt mag worden.
Ja dat heb je gemist he!!quote:
En nog flink uitgeput van vannacht?quote:
Godverdomme. Waarom ging ik slapen, dat is gewoon overrated.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Murdera heeft nog een showtje opgevoerd, maar al onze sexy stemmen missen is toch wel iets groots. En jouw kuiltjes natuurlijk, maar die hoeft hij niet te missen.
Nee, maar ach.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Voice chat was jij toch bij, of kwam je pas daarna binnen? Murdera daarentegen, dat was gewoon schattig hoe ver weg 'ie was. Jwzzzzzzzzzzzzz!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom ging ik slapen, dat is gewoon overrated.
Heerlijk geslapen, jij?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En nog flink uitgeput van vannacht?
Kut geslapen. Maar we raggen gewoon doorquote:
Voice chat kon ik niet meedoen omdat ik naast mijn vader zatquote:Op zondag 8 januari 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Voice chat was jij toch bij, of kwam je pas daarna binnen? Murdera daarentegen, dat was gewoon schattig hoe ver weg 'ie was. Jwzzzzzzzzzzzzz!
Zonde.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voice chat kon ik niet meedoen omdat ik naast mijn vader zat
En Murdera heb ik gemist omdat ik ging slapen.
Ik werd gewekt door sirenes een uur of vijf geleden, dus dat was niet echt zoeken, het kwam zo naar me toe.quote:
Whut?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
Ik wil niet inpakken, ik wil niet weg, ik wil niet, IK WIL NIET VERDOMME.
Ik ben vanaf woensdag bij VH en nu moet ik weer naar huis omdat de vakantie is afgelopen.quote:
Vakantie?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
Ik wil niet inpakken, ik wil niet weg, ik wil niet, IK WIL NIET VERDOMME.
Shit happens.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag bij VH en nu moet ik weer naar huis omdat de vakantie is afgelopen.
Ik heb echt medelijden met je Oh wacht nietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag bij VH en nu moet ik weer naar huis omdat de vakantie is afgelopen.
+1quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met je Oh wacht niet
Ik dacht dat hij je had weggestuurd omdat je zijn behang kaput gemaakt hadquote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
whoops my bad. Zal het even fixenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://fok.soulgp.com/achievements.php?str=Crybaby
quote:
NICE!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn je kan de URL die hij nu genereert in een img tag zetten.
[..]
[ afbeelding ]
Thanks broquote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
whoops my bad. Zal het even fixen
Nu doet ie het wel weer gewoonquote:
Nehhhquote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij je had weggestuurd omdat je zijn behang kaput gemaakt had![]()
Kun je dat niet er bij maken dat ie het vanzelf doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn je kan de URL die hij nu genereert in een img tag zetten.
[..]
[ afbeelding ]
Keislim.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
Als je alles nu gewoon bij 'm laat liggen, hoef je deze én de volgende keer niks in te pakken!
Oh wacht, het inpakken was het probleem niet echt hè?
Handigquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel weer gewoon
Had alles een map omhoog verplaatst maar niks aangepast
Grootste deel is opgebruikt. Wel zo efficiënt, ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel spullen bij me. Dus, nee.
Ik heb 4 tassen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel spullen bij me. Dus, nee.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, je mag me niet. Message recieved.
"Schat, ik kom even een paar dagen bij je logeren!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 grote tassenquote:
Meestal heb ik 1 grote tas bij, voor kleren en laptop. Soms een klein tasje als ik extra spullen mee moet nemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 grote tassen
1 handtas
1 laptoptas
Maar er zijn ook nog spullen van kerst die ik nog mee terug moest nemen
Ik had 1 grote tas hier staan en in mijn andere grote tas past mijn laptop niet, dus dan zit ik al op 2. En ik ben nog wezen shoppen he. I don't feel guiltyquote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal heb ik 1 grote tas bij, voor kleren en laptop. Soms een klein tasje als ik extra spullen mee moet nemen.
Zullen wij een stelletje vormen?quote:
1 koffer, 1 weekendtas, 1 beauty case en 1 handtasje.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel neem je mee als 2 weken op vakantie gaat?
Zo veelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 koffer, 1 weekendtas, 1 beauty case en 1 handtasje.
Detroit hoeft dit niet te wetenquote:
Internet is niet echt dus het magquote:
Waar dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn ook dames die vrijgezel zijn Tijn
dat zou sowieso makkelijker zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn ook dames die vrijgezel zijn Tijn
Oh ja wie dan?quote:
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Kijk en hierom ben je vrijgezel, je let nooit op en toont geen interesse
vlienquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Casie, Sinos, Money, Lott, even snel uit het hoofd.
Je mag raden hoe oud ze wasquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?
Bij mij niet. Eerst waren er geen dames en later dames van de vriendengroep. Enkele wel vrijgezel maar niet my cup of tea.
Okequote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Kijk en hierom ben je vrijgezel, je let nooit op en toont geen interesse
die zit ook in tc, met die shawlquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlien?
En hi Joysa.
Ik heb me dus netjes gedragen. Maar mede omdat er niets interessants liep
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
die zit ook in tc, met die shawl
Saai hoor, ik had wel spannendere verhalen verwacht.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevaltquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?
Bij mij niet. Eerst waren er geen dames en later dames van de vriendengroep. Enkele wel vrijgezel maar niet my cup of tea.
Ach die van kree was 15quote:
Oh leuk die meet van Roy?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevalt
Waarom niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.
En hier is niet heel veel keuze qua kroeg. Woon in een dorp dus dan moet je naar een ander dorp en dat is 'not done' natuurlijk
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.quote:
Tsja het kanquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
Dorpenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben verdoemd zeg ik jequote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin probeert ze ook al te versieren maar t wilt niet lukken
pedoquote:
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedoquote:
Dan kan het nog netquote:
Dat is Drommel toch ook helemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedo
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er ook nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een jonkies allemaal
Ik was gisteren ook al ena oudste op tc
en hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is Drommel toch ook helemaal niet
Ja ja, allemaal guppiesquote:Op zondag 8 januari 2012 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een jonkies allemaal
Ik was gisteren ook al ena oudste op tc
Is wc afkorting voor webcam? Die is wel heel erg foutquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het einde niet meer toch? Nouja in ieder geval van degene die hun wc aan had
Ik kan er eens naast zitten jaquote:
Knap en lief en toch moeten ze me allemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
terwijl je toch knap en lief genoemd werd
Tsja, dat heb je als je tegen de 30 bent he. Dan krijg je gewoone en ouwe kop.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister verdomme weer in de 30 geschat
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn foboquote:
Ja denk het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je als je tegen de 30 bent he. Dan krijg je gewoone en ouwe kop.
Ik weet het van bijna iedereen hier wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo
Oke hoe oud is jellybean danquote:Op zondag 8 januari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het van bijna iedereen hier wel.
28 als ik het goed hebquote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo
29 nuquote:
Nee 38quote:
Jaja, praat 't maar goed, je zat gewoon verschrikkelijk fout. Maar ik heb 't ook hoor, weet van de meeste mensen die 't wel eens hebben gedeeld, hoe oud ze zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, maar 5 jaar naast
Is een compliment voor haar ook nog.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Bij mij is het niet moeilijk hoe oud ik ben
87 natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg 24!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is waar. Ik heb iets met vrouwen van 38quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, maar 5 jaar naast
Is een compliment voor haar ook nog.
Thanksquote:
Waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb iets met vrouwen van 38
[..]
Thanks
En wanneer jij 22?
Nee, ik doe dat nooitquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Nog op stap geweest iemand?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
haha iets met crush toen ik 20 op een 38 jarige vrouwquote:
Eventjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Ik heb er zelf ook nog een over, dus neequote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Iemand nog een gratis bankstel hebben?
Wat is de toestandquote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik stekenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
ja dahaagquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik steken
Bewaren voor de paasvurenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik steken
Kan ook. Even douchen, haar doen, mooie kleren aandoen en dan smooth meiden gaan versieren op tinychatquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk nietBen tot 2 uur op TinyChat geweest
Mooie kleren? Bij deze ben ik al bijna gehosseltquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan ook. Even douchen, haar doen, mooie kleren aandoen en dan smooth meiden gaan versieren op tinychat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |