Zo veelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 koffer, 1 weekendtas, 1 beauty case en 1 handtasje.
Detroit hoeft dit niet te wetenquote:
Internet is niet echt dus het magquote:
Waar dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn ook dames die vrijgezel zijn Tijn
dat zou sowieso makkelijker zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn ook dames die vrijgezel zijn Tijn
Oh ja wie dan?quote:
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Kijk en hierom ben je vrijgezel, je let nooit op en toont geen interesse
vlienquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Casie, Sinos, Money, Lott, even snel uit het hoofd.
Je mag raden hoe oud ze wasquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?
Bij mij niet. Eerst waren er geen dames en later dames van de vriendengroep. Enkele wel vrijgezel maar niet my cup of tea.
Okequote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Kijk en hierom ben je vrijgezel, je let nooit op en toont geen interesse
die zit ook in tc, met die shawlquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlien?
En hi Joysa.
Ik heb me dus netjes gedragen. Maar mede omdat er niets interessants liep
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
die zit ook in tc, met die shawl
Saai hoor, ik had wel spannendere verhalen verwacht.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevaltquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?
Bij mij niet. Eerst waren er geen dames en later dames van de vriendengroep. Enkele wel vrijgezel maar niet my cup of tea.
Ach die van kree was 15quote:
Oh leuk die meet van Roy?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevalt
Waarom niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.
En hier is niet heel veel keuze qua kroeg. Woon in een dorp dus dan moet je naar een ander dorp en dat is 'not done' natuurlijk
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.quote:
Tsja het kanquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
Dorpenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben verdoemd zeg ik jequote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin probeert ze ook al te versieren maar t wilt niet lukken
pedoquote:
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedoquote:
Dan kan het nog netquote:
Dat is Drommel toch ook helemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedo
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er ook nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een jonkies allemaal
Ik was gisteren ook al ena oudste op tc
en hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is Drommel toch ook helemaal niet
Ja ja, allemaal guppiesquote:Op zondag 8 januari 2012 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een jonkies allemaal
Ik was gisteren ook al ena oudste op tc
Is wc afkorting voor webcam? Die is wel heel erg foutquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het einde niet meer toch? Nouja in ieder geval van degene die hun wc aan had
Ik kan er eens naast zitten jaquote:
Knap en lief en toch moeten ze me allemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
terwijl je toch knap en lief genoemd werd
Tsja, dat heb je als je tegen de 30 bent he. Dan krijg je gewoone en ouwe kop.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister verdomme weer in de 30 geschat
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn foboquote:
Ja denk het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je als je tegen de 30 bent he. Dan krijg je gewoone en ouwe kop.
Ik weet het van bijna iedereen hier wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo
Oke hoe oud is jellybean danquote:Op zondag 8 januari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het van bijna iedereen hier wel.
28 als ik het goed hebquote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij weet hoe oud ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo
29 nuquote:
Nee 38quote:
Jaja, praat 't maar goed, je zat gewoon verschrikkelijk fout. Maar ik heb 't ook hoor, weet van de meeste mensen die 't wel eens hebben gedeeld, hoe oud ze zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, maar 5 jaar naast
Is een compliment voor haar ook nog.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Bij mij is het niet moeilijk hoe oud ik ben
87 natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg 24!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is waar. Ik heb iets met vrouwen van 38quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, maar 5 jaar naast
Is een compliment voor haar ook nog.
Thanksquote:
Waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb iets met vrouwen van 38
[..]
Thanks
En wanneer jij 22?
Nee, ik doe dat nooitquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Nog op stap geweest iemand?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
haha iets met crush toen ik 20 op een 38 jarige vrouwquote:
Eventjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ouwe lullen hier ja.
Ik heb er zelf ook nog een over, dus neequote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Iemand nog een gratis bankstel hebben?
Wat is de toestandquote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik stekenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
ja dahaagquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik steken
Bewaren voor de paasvurenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar brengen, kunnen we het in de fik steken
Kan ook. Even douchen, haar doen, mooie kleren aandoen en dan smooth meiden gaan versieren op tinychatquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk nietBen tot 2 uur op TinyChat geweest
Mooie kleren? Bij deze ben ik al bijna gehosseltquote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan ook. Even douchen, haar doen, mooie kleren aandoen en dan smooth meiden gaan versieren op tinychat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |