quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevaltquote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Drommel. Nog wat gespot gisteravond?
Bij mij niet. Eerst waren er geen dames en later dames van de vriendengroep. Enkele wel vrijgezel maar niet my cup of tea.
Ach die van kree was 15quote:
Oh leuk die meet van Roy?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wacht tot een Fokmeet, dat maakt de verhalen dan net wat smeuiger.
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt bij een friend wat gedronken ofzo? Ik move altijd gewoon naar een andere kroeg als die andere me niet bevalt
Waarom niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zaten in de kroeg. Eerst tijdje darten op zo'n elektrisch geval. Daarna beetje hangen. Later kwam de dames ook nog naar de kroeg.
En hier is niet heel veel keuze qua kroeg. Woon in een dorp dus dan moet je naar een ander dorp en dat is 'not done' natuurlijk
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.quote:
Tsja het kanquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
Dorpenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt daar een beetje zoals in Amerika met die buurten dat je alleen rondhangt in je eigen dorp. Natuurlijk ga je op later leeftijd wel ergens anders wonen, werken of school of uni, maar met naar de kroeg gaan zitten we nog altijd in dezelfde kroeg.
Met discotheken of clubs dan weer niet. Dat wisselt wel. Maar discotheken kom ik al een tijd niet meer. Zit toch alleen maar 16-jarig spul
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben verdoemd zeg ik jequote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin probeert ze ook al te versieren maar t wilt niet lukken
pedoquote:
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedoquote:
Dan kan het nog netquote:
Dat is Drommel toch ook helemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud jezelf bent. Als je 25+ bent is het redelijk pedo
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Casie, Sinos, Money, Lott, even snel uit het hoofd.
Nee hoor, ik was er ook nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een jonkies allemaal
Ik was gisteren ook al ena oudste op tc
en hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is Drommel toch ook helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |