Kun je dat niet er bij maken dat ie het vanzelf doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn je kan de URL die hij nu genereert in een img tag zetten.
[..]
[ afbeelding ]
Keislim.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
Als je alles nu gewoon bij 'm laat liggen, hoef je deze én de volgende keer niks in te pakken!
Oh wacht, het inpakken was het probleem niet echt hè?
Handigquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel weer gewoon
Had alles een map omhoog verplaatst maar niks aangepast
Grootste deel is opgebruikt. Wel zo efficiënt, ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel spullen bij me. Dus, nee.
Ik heb 4 tassen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel spullen bij me. Dus, nee.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, je mag me niet. Message recieved.
"Schat, ik kom even een paar dagen bij je logeren!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 grote tassenquote:
Meestal heb ik 1 grote tas bij, voor kleren en laptop. Soms een klein tasje als ik extra spullen mee moet nemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 grote tassen
1 handtas
1 laptoptas
Maar er zijn ook nog spullen van kerst die ik nog mee terug moest nemen
Ik had 1 grote tas hier staan en in mijn andere grote tas past mijn laptop niet, dus dan zit ik al op 2. En ik ben nog wezen shoppen he. I don't feel guiltyquote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal heb ik 1 grote tas bij, voor kleren en laptop. Soms een klein tasje als ik extra spullen mee moet nemen.
Zullen wij een stelletje vormen?quote:
1 koffer, 1 weekendtas, 1 beauty case en 1 handtasje.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel neem je mee als 2 weken op vakantie gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |