Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanbellen en ze een stuk chocola geven en erbij melden dat mensen daar lief van worden.
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijd om er wat aan te doen. En niet zo zeer uiterlijk, kleding maakt niet altijd de man
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.
Persoonlijkheid haalde ik er ook even zelf bij, daar had je inderdaad niets over gezegd. Maar dat was wel gewoon mijn standaardblik. En dat is ook moeilijk bij te stellen. Al er wat te lachen valt, dan lach ik wel, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd isquote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat is niet persé uiterlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd is
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is niet persé uiterlijk
Detroit wordt altijd 28 geschat, vooral qua doen en laten., Bijv
Kleding, je houding.. het is vanalles samenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Altijd glimlachen he, das cool.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kleding, je houding.. het is vanalles samen
Vraag het aan mensen irl?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.quote:
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.
Jawel. Eentje. Misschien kan ik het haar wel eens vragen, ja. Maar momenteel zie ik haar maar heel weinig. Dus ik kijk wel eens wanneer ik de gelegenheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?
Zeker, maar dat is echt maar heel zelden. Er is dus wellicht wel één persoon waaraan ik het kan vragen, maar ik moet even uitkijken dat ik daarop dan ook niet meteen zo onzeker overkomquote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Je ging toch wel eens wat doen met een groep?
Ik zal het eens proberen, zodra ik de mogelijkheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef Joysa het volgende:
Misschien kun je het er juist wel bij zeggen? Dat je je onzeker voelt en daarom graag wil weten hoe zij jou ziet.. hoe ze je houding/gezichtsuitdrukking enzo vindt.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Raad jij het nu aan om dit aan een collega te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |