Primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Hoe gaan je hosselpogingen loefje?
Haiquote:
Ja! Ik heb net vrijgevraagdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam jij ook naar de Royco meet?
Ga ik je eindelijk ontmoeten?quote:
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hopelijk ga ik je dan eindelijk meeten.
Ja, en Newb komt ookquote:
Ik zorg wel eerst eens voor dat ik weet hoe ze er uit ziet.quote:
Goed plan ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel eerst eens voor dat ik weet hoe ze er uit ziet.
Ook dat, als we aan een luchtbed kunnen komen. En anders ook wel maar gewoon wat minder comfortabelquote:
Daarnaast de kans dat het iets wordt is toch klein, het blijft internet.quote:
Ik zal even zien hoeveel luchtbedden ik kan regelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat, als we aan een luchtbed kunnen komen. En anders ook wel maar gewoon wat minder comfortabel
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel, en elk voordeel heb ze nadeel "{
Gewoon schijt aan hebben Capquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik durf voorlopig niet meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Neem het nou eens niet zo hard op.
Hoe is het formertje?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh het leeft weer nou dan blijf ik nog ff
een krolse kat lijkt me niet gezondquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
beetje sjaggie en zit met een krolse kat waar ik even gillend gek van word
Tjah... Had je em maar moeten laten steriliseren / castereren.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
beetje sjaggie en zit met een krolse kat waar ik even gillend gek van word
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben Cap
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Jullie hebben allemaal gelijk. En ik moet het me ook niet zo persoonlijk aantrekken, maar we hebben allemaal wel van die buien. Ik ben van nature best onzeker en als je dan weer geconfronteerd wordt met dingen die je al van jezelf dacht, ja, dan komt dat even "hard" aan. Dat moet ik dan gewoon weer even een plek geven.quote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
Dude,
Ik heb gezegd hoe ie over kwam op me.quote:
Aanbellen en ze een stuk chocola geven en erbij melden dat mensen daar lief van worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
En mijn sjaggie is meer omdat ik vannacht slecht geslapen heb omdat mijn buren besloten middernacht ruzie te maken
Ik neem jou ook niks kwalijk. Hoe die dingen bij mij aankomen ligt ook aan mezelf.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gezegd hoe ie over kwam op me.
En dat kwam blijkbaar hard aan.
Het waren toch ook helemaal geen erge dingen eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk. En ik moet het me ook niet zo persoonlijk aantrekken, maar we hebben allemaal wel van die buien. Ik ben van nature best onzeker en als je dan weer geconfronteerd wordt met dingen die je al van jezelf dacht, ja, dan komt dat even "hard" aan. Dat moet ik dan gewoon weer even een plek geven.
Nee, het is ook meer dat je juist die dingen zei die ik altijd al over mezelf denk. En om dat dan weer eens bevestigd te horen, tja, dat "voel" je dan op de een of andere manier wel weer even.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het waren toch ook helemaal geen erge dingen eigenlijk?
Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanbellen en ze een stuk chocola geven en erbij melden dat mensen daar lief van worden.
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijd om er wat aan te doen. En niet zo zeer uiterlijk, kleding maakt niet altijd de man
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Deze niet , lange voorgeschiedenis , die al een paar jaar bezig , ze kregen waarschuwing dat als de overlast blijft ze weg moeten (meerdere buren hadden last) en ik neem mezelf ook voor als ze weer middernacht ruzie maken , de politie te bellen.
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad ook precies wat ik daarstraks al zei. Maar je persoonlijkheid verander je natuurlijk niet zomaar.
Persoonlijkheid haalde ik er ook even zelf bij, daar had je inderdaad niets over gezegd. Maar dat was wel gewoon mijn standaardblik. En dat is ook moeilijk bij te stellen. Al er wat te lachen valt, dan lach ik wel, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, het is niet echt je persoonlijkheid waar ik op door ging.. je hele uitstraling.. je kijkt zo doods uit je ogen. Toen je lachtte zag het er gelijk anders uit.
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd isquote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan ziet er niet verkeerd uit hoor. Maar hij oogt wel ouder dan hij is
Dat is niet persé uiterlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal...ik word altijd overal jonger geschat terwijl het hier juist precies omgekeerd is
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is niet persé uiterlijk
Detroit wordt altijd 28 geschat, vooral qua doen en laten., Bijv
Kleding, je houding.. het is vanalles samenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Altijd glimlachen he, das cool.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar dat kan dan toch niet alleen mijn blik zijn die het 'm doet?
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kleding, je houding.. het is vanalles samen
Vraag het aan mensen irl?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet het inderdaad niet in één ding zoeken. Maar te weten wat je moet veranderen en hoe, dat is een tweede.
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.quote:
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zou ik wel overwegen, maar ik heb eigenlijk niemand om het aan te vragen. Buiten het internet heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik weet niet of het zo slim is om het aan collega's of zo te vragen, want dan krijgen die natuurlijk weer een heel ander beeld van me.
Jawel. Eentje. Misschien kan ik het haar wel eens vragen, ja. Maar momenteel zie ik haar maar heel weinig. Dus ik kijk wel eens wanneer ik de gelegenheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet 1 collega waar je iets meer mee hebt dan met anderen?
Zeker, maar dat is echt maar heel zelden. Er is dus wellicht wel één persoon waaraan ik het kan vragen, maar ik moet even uitkijken dat ik daarop dan ook niet meteen zo onzeker overkomquote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Je ging toch wel eens wat doen met een groep?
Ik zal het eens proberen, zodra ik de mogelijkheid heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef Joysa het volgende:
Misschien kun je het er juist wel bij zeggen? Dat je je onzeker voelt en daarom graag wil weten hoe zij jou ziet.. hoe ze je houding/gezichtsuitdrukking enzo vindt.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Raad jij het nu aan om dit aan een collega te vragen?
Wel belangrijk punt om over na te denken inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
Maar ik bedoelde dat ook niet mijn werk in het algemeen, maar één hele goede collega in het bijzonder.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
waarom de nachtmerriequote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
de voorkant spreekt me niet zo aan...quote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Waar gaat ie over?quote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
Tsja, tis het tijdstip hequote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.quote:
Eerst goeden aanleiding!!quote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Antonio Banderas natuurlijk, dôh.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijken
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.quote:
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 04:37 schreef twi het volgende:
[..]
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.
Hoe kan ik zonder even te zoeken een goeie mekfilm laten schieten?quote:Op zondag 8 januari 2012 04:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Leuk dat je hebt zitten googelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |