Wel belangrijk punt om over na te denken inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
Maar ik bedoelde dat ook niet mijn werk in het algemeen, maar één hele goede collega in het bijzonder.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou ik toch ten zeerste afraden, het is meestal niet zo'n goed idee om je privé problemen mee te nemen naar je werk. Je werk is een manier waarop je in je levensonderhoud voorziet niet meer.
waarom de nachtmerriequote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
de voorkant spreekt me niet zo aan...quote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Waar gaat ie over?quote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie zich morgen verveeld, dit is wel een aanrader en tegelijkertijd mijn grote nachtmerrie.
[ afbeelding ]
Tsja, tis het tijdstip hequote:Op zondag 8 januari 2012 03:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Kijk zelf maar... tevens wat een rust in dit topic.
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.quote:
Eerst goeden aanleiding!!quote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet leuk om de plot te verklappen, gewoon kijken.
Antonio Banderas natuurlijk, dôh.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel maar iets waardoor ik wil gaan kijken
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.quote:
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 04:37 schreef twi het volgende:
[..]
Die Franse film heb jij zeker via Zomergasten gekeken? Heb even zitten Googlen, maar kon weinig vinden m.u.v. 't feit dat 'ie destijds als avondfilm is uitgezonden.
Hoe kan ik zonder even te zoeken een goeie mekfilm laten schieten?quote:Op zondag 8 januari 2012 04:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Leuk dat je hebt zitten googelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |