Was er dan nog veel leuks gebeurd nadat ik wegging? Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Newb, je hebt zoveel gemist gisteren op TC, dat is gewoon niet normaal meer.
Moest werken tot 0130quote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Newb, je hebt zoveel gemist gisteren op TC, dat is gewoon niet normaal meer.
mogen 16 jarigen officieel tot 01:30 werken?quote:
Hai Harry.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef b4kl4p het volgende:
Zo goedemorgen! Deze harry is ook weer wakker.
Murdera heeft nog een showtje opgevoerd, maar al onze sexy stemmen missen is toch wel iets groots. En jouw kuiltjes natuurlijk, maar die hoeft hij niet te missen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er dan nog veel leuks gebeurd nadat ik wegging? Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?
Horeca enzo, dan mag dat wel volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mogen 16 jarigen officieel tot 01:30 werken?
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Horeca enzo, dan mag dat wel volgens mij.
Wat wat wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel gebeurde er toch ook weer niet, behalve per ongeluk Casies inkijk?
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Werkzaamheden en werktijden 16 en 17 jaar
Werkzaamheden:
Jongeren vanaf 16 jaar mogen allerlei soorten werk doen alleen werk dat schadelijk of gevaarlijk is, is verboden.
Werktijden:
Minimaal 36 uur per week rust.
Minimaal 4 vrije zondagen per 13 weken.
Niet tussen 22.00 uur en 06.00 uur of tussen 23.00 uur en 07.00 uur.
Als er op zondag gewerkt wordt, dan is zaterdag een vrije dag.
Per dienst maximaal 9 uur.
Per week maximaal 45 uur.
Per 4 weken gemiddelde arbeidstijd van 40 uur per week.
Verder geldt de regel schooltijd = arbeidstijd. Dit betekent, als je 6 uur op school zit, dat er die dag nog maar 3 uur gewerkt mag worden.
Ja dat heb je gemist he!!quote:
En nog flink uitgeput van vannacht?quote:
Godverdomme. Waarom ging ik slapen, dat is gewoon overrated.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Murdera heeft nog een showtje opgevoerd, maar al onze sexy stemmen missen is toch wel iets groots. En jouw kuiltjes natuurlijk, maar die hoeft hij niet te missen.
Nee, maar ach.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Voice chat was jij toch bij, of kwam je pas daarna binnen? Murdera daarentegen, dat was gewoon schattig hoe ver weg 'ie was. Jwzzzzzzzzzzzzz!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom ging ik slapen, dat is gewoon overrated.
Heerlijk geslapen, jij?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En nog flink uitgeput van vannacht?
Kut geslapen. Maar we raggen gewoon doorquote:
Voice chat kon ik niet meedoen omdat ik naast mijn vader zatquote:Op zondag 8 januari 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Voice chat was jij toch bij, of kwam je pas daarna binnen? Murdera daarentegen, dat was gewoon schattig hoe ver weg 'ie was. Jwzzzzzzzzzzzzz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |