Wat voor kralen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Pff m'n geduld wordt op de proef gesteld"The estimated arrival date is between 25 Jan and 15 Feb 2012".. Duurt dus nog wel even voor ik m'n sleutelhangers kan afmaken met de bestelde kralen
mirjam, wat gek zeg. weet je zeker dat je met saskia garen haakte? en heb je het aantal toeren wel goed geteld?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het nu geprobeerd met haaknaald 2,5, en nog is het vierkantje iets te groot, en dan heb ik echt strak gehaakt
ik kan me écht niet voorstellen dat ik wibra saskia met haaknaald 2 zou haken, dus een groot mysterie is opgestaan
yupquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef trui het volgende:
[..]
mirjam, wat gek zeg. weet je zeker dat je met saskia garen haakte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zus belde gisterenmiddag EINDELIJK:
Zij: Hallo Tante Dot hoe erg tante voel jij je de laatste tijd?
ik: Dubbel zo veel! Ik droomde 3 weken geleden dat ik weer tante ga wordenHoezo?
![]()
zij: Ohw dammit, ik denk dat je weer bijna op de dag af goed raak zit.... ^^. Kan jou ook nooit verrassen![]()
ik gilde ondertussen door de hoorn![]()
![]()
en deed een snelle inventarisatie van mijn roze wolletjes (gevoelsmatig gaat het die kleur worden)
![]()
zij: Dus tante Dot... weet je dan ook toevallig weer wat het worden gaat? Je wist het tenslotte de vorige keer ook al sneller en nauwkeuriger te vertellen dan de testen en echo's![]()
ik: ik zeg nietsGil nog wat
![]()
ik moet ophangen mamsiezus ik moet hoognodig patronen en wol scoren!
Beloofde niets te vertellen tegen niemand omdat ik de eerste was die het hoorde.
Mijn moeder die mij vandaag belde. Over-enthousiast-blij met de mededeling dat ze zo'n vreselijk leuk boekje heeft gevonden met allemaal kraamcadeautjes te hakenen zo hard aan der dochter "tante dot" moest denken
Dat ze die gelijk voor me mee heeft genomen.
Ik kon alleen maar hard gniffelen.. "bedankt mams, die zocht ik nog met al die babybooms om mij heen"![]()
![]()
Ondertussen weet de rest het ook en mag ik van de daken schreeuwen..
*gaat weer on topic kletsen*
ik ga zooooooooooo lekker los, roze dingen haken, de komende tijd![]()
![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
of een grotere naald?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:05 schreef EsseEi het volgende:
als ik iets 1,5 keer zo groot wil maken he...dan moet ik toch aantal steken x 1,5 doen en aantal toeren x 1,5 en dan komt het goed toch?
ik wilde als volgende aan de juliana wrap gaan beginnen idd. maar omdat het midden heel opengewerkt en chunky is kan dat met haaknaald 6 hoor! Maar idd geloof dat ze meerdere maten maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Angelof9 het volgende:
Heeft iemand weleens de Juliana wrap gemaakt? Volgens het patroon moet ik een 4ply sokkenwol en haaknaald 6 gebruiken?? ZES? Dan krijg ik gatenkaas.
ja eigenlijk vind ik dat ook freakyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:45 schreef EsseEi het volgende:
heey dottey wat leuk gefeliciteerden bizar die dromen!! (droom het hier ook weleens maar is nooit voorspellend haha
)
heerlijk he om te kunnen haken voor aankomende babies?:D ik geniet ook met volle teugen van m''n zwange zus en m'n nichtjes haha
(haar kindjes) en heb echt 1000 opdrachten open staan, voor vriendinnen van dr enzo
(of ik even 2 knuffels voor collega wou maken, deken voor zus, 2 knuffels voor 2 zwangere vriendinnen, verder nog een swap, idee wat ik zelf heb voor zus, m'n deken en ik ga iets voor een winkel haken....pfff krijg het nog eens druk)
Let je wel een beetje opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:11 schreef Angelof9 het volgende:
Haha, ik ook! Maar ik negeer de pijn omdat ik het dan weer per sé af moet hebben.
Tis wat, zo'n verslaving...
Als je zoekt op adjustable ring zie je heel eenvoudige plaatjes, het is zó simpel?! http://www.crochetme.com/forums/t/28917.aspxquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef MissN het volgende:
Jaay heb vandaag verschillende kleurtjes catania gekocht en ook de africa!
Ik ga me ook maar es wagen aan een padma
Ik kan alleen geen magic ring..dus doe maar n cirkel van 4 lossen..
Tot nu toe is ie inderdaad niet moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef BrainTeaser het volgende:
@Guppyfriend: mooi! Die straalt gewoon uit dat-ie lekker warm is!
Padma is echt niet moeilijk om te maken hoor! Als je ergens niet uit komt geef je maar een gil he? Padma is hier al zo vaak voorbij gekomen, dus er zijn genoeg experts hier!
Standaard ronde kralen (8mm) in alle kleuren van de regenboog. Een paar honderdquote:
Hong Kong, ik heb ze samen met die sleutelhangerdingen op Etsy besteldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef trui het volgende:
kwiwi waar moeten die kralen helemaal vandaan komen?
Melancholisch? Valt wel mee toch, hij's liefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:04 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat het een erg gelukkige unicorn is. Misschien omdat ik het niet leuk vond om te maken? Hij is erg melancholisch iig.
Leuke mutsquote:Op zondag 15 januari 2012 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja toch? Deze
[ afbeelding ]
Ik ga me denk ik maar eens wagen aan een Padma. Als ik het patroon op de blog van Dawn ontcijfert krijg.
mooie vloer op die laatste trouwens. Van harte mt het afmaken. Ik vind dekens en spreiachtige dingen leuk om te starten, saai om af te maken :/ .. is het enkel om je voeten warm te houden?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk mijn RibbonXL sprei af.....Ik had 4 bollen ingeslagen maar daar had ik niet genoeg aan. Nu nog eens 2 bollen gekocht en nu gaat het net....(heb de laatste rij wel in halve stokjes moeten doen anders haalde ik het einde niet)
Hij is niet zo groot geworden als eigenlijk de bedoeling was, maar hij past nu over het bed en ik ben er ff klaar mee.....Misschien dat ik hem ooit nog een uitbereid, maar nu ff niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel aub!
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 16 januari 2012 10:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
mooie vloer op die laatste trouwens. Van harte mt het afmaken. Ik vind dekens en spreiachtige dingen leuk om te starten, saai om af te maken :/ .. is het enkel om je voeten warm te houden?
Bij mij duurt een toer gewoon 18 - 20minuten, dus ik probeer er dagelijks 1 of twee te maken.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment![]()
Hij is meer voor de leuk dan voor de warmte van mijn voeten, maar is toch wel redelijk warm heb ik gemerkt.
Ik vond het starten juist niet leuk omdat ik niet uitkwam met mijn losse enzo...daarna is het gewoon verstand op nul en stokjes haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |