Als je zoekt op adjustable ring zie je heel eenvoudige plaatjes, het is zó simpel?! http://www.crochetme.com/forums/t/28917.aspxquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef MissN het volgende:
Jaay heb vandaag verschillende kleurtjes catania gekocht en ook de africa!
Ik ga me ook maar es wagen aan een padma
Ik kan alleen geen magic ring..dus doe maar n cirkel van 4 lossen..
Tot nu toe is ie inderdaad niet moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef BrainTeaser het volgende:
@Guppyfriend: mooi! Die straalt gewoon uit dat-ie lekker warm is!
Padma is echt niet moeilijk om te maken hoor! Als je ergens niet uit komt geef je maar een gil he? Padma is hier al zo vaak voorbij gekomen, dus er zijn genoeg experts hier!
Standaard ronde kralen (8mm) in alle kleuren van de regenboog. Een paar honderdquote:
Hong Kong, ik heb ze samen met die sleutelhangerdingen op Etsy besteldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef trui het volgende:
kwiwi waar moeten die kralen helemaal vandaan komen?
Melancholisch? Valt wel mee toch, hij's liefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:04 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat het een erg gelukkige unicorn is. Misschien omdat ik het niet leuk vond om te maken? Hij is erg melancholisch iig.
Leuke mutsquote:Op zondag 15 januari 2012 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja toch? Deze
[ afbeelding ]
Ik ga me denk ik maar eens wagen aan een Padma. Als ik het patroon op de blog van Dawn ontcijfert krijg.
mooie vloer op die laatste trouwens. Van harte mt het afmaken. Ik vind dekens en spreiachtige dingen leuk om te starten, saai om af te maken :/ .. is het enkel om je voeten warm te houden?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk mijn RibbonXL sprei af.....Ik had 4 bollen ingeslagen maar daar had ik niet genoeg aan. Nu nog eens 2 bollen gekocht en nu gaat het net....(heb de laatste rij wel in halve stokjes moeten doen anders haalde ik het einde niet)
Hij is niet zo groot geworden als eigenlijk de bedoeling was, maar hij past nu over het bed en ik ben er ff klaar mee.....Misschien dat ik hem ooit nog een uitbereid, maar nu ff niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel aub!
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 16 januari 2012 10:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
mooie vloer op die laatste trouwens. Van harte mt het afmaken. Ik vind dekens en spreiachtige dingen leuk om te starten, saai om af te maken :/ .. is het enkel om je voeten warm te houden?
Bij mij duurt een toer gewoon 18 - 20minuten, dus ik probeer er dagelijks 1 of twee te maken.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment![]()
Hij is meer voor de leuk dan voor de warmte van mijn voeten, maar is toch wel redelijk warm heb ik gemerkt.
Ik vond het starten juist niet leuk omdat ik niet uitkwam met mijn losse enzo...daarna is het gewoon verstand op nul en stokjes haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |