abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:16:33 #251
211083 Angelof9
I must go first
pi_106774897
Ik haak nu met 5, dat gaat wat beter.

jaja, ik heb mijn pauze enorm lang volgehouden :')
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:10:07 #252
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_106781471
Pff m'n geduld wordt op de proef gesteld :P "The estimated arrival date is between 25 Jan and 15 Feb 2012".. Duurt dus nog wel even voor ik m'n sleutelhangers kan afmaken met de bestelde kralen ;(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:36:17 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_106783061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Pff m'n geduld wordt op de proef gesteld :P "The estimated arrival date is between 25 Jan and 15 Feb 2012".. Duurt dus nog wel even voor ik m'n sleutelhangers kan afmaken met de bestelde kralen ;(
Wat voor kralen? :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:46:39 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106783675
Angel, dat geeft juist wel een mooi effect, om dun garen met een wat dikkere naald te haken. ik ben benieuwd naar jouw resultaat!

Muck, autch! dat klinkt akelig zeg. hoe krijg je dat nou voor elkaar!!! wanneer is dat gebeurd? sterkte ermee en een vlot herstel gewenst!

kwiwi waar moeten die kralen helemaal vandaan komen?
in de haak.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:47:23 #255
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106783714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het nu geprobeerd met haaknaald 2,5, en nog is het vierkantje iets te groot, en dan heb ik echt strak gehaakt
ik kan me écht niet voorstellen dat ik wibra saskia met haaknaald 2 zou haken, dus een groot mysterie is opgestaan ;(
mirjam, wat gek zeg. weet je zeker dat je met saskia garen haakte? en heb je het aantal toeren wel goed geteld? :o
in de haak.
pi_106783758
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef trui het volgende:

[..]

mirjam, wat gek zeg. weet je zeker dat je met saskia garen haakte?
yup
en het probleem is ontrafeld!
een kleine tweak aan het patroon, en andere wol :')
wit bleek dikker te zijn dan zwart en rood, fail :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:58:28 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106784358
kiek! opgelost! ^O^
in de haak.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:05:55 #258
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_106784751
als ik iets 1,5 keer zo groot wil maken he...dan moet ik toch aantal steken x 1,5 doen en aantal toeren x 1,5 en dan komt het goed toch?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:23:20 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106785736
lijkt me wel hoor! :)
in de haak.
pi_106792335
jakkes muck! Beterschappies!
:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_106793132
Even wat anders:
* Gaat offtopic modus in* ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus belde gisterenmiddag EINDELIJK:
Zij: Hallo Tante Dot hoe erg tante voel jij je de laatste tijd?
ik: Dubbel zo veel! Ik droomde 3 weken geleden dat ik weer tante ga worden :P Hoezo? :P
zij: Ohw dammit, ik denk dat je weer bijna op de dag af goed raak zit.... ^^. Kan jou ook nooit verrassen _O-
ik gilde ondertussen door de hoorn O+ :* *O* en deed een snelle inventarisatie van mijn roze wolletjes (gevoelsmatig gaat het die kleur worden) :D
zij: Dus tante Dot... weet je dan ook toevallig weer wat het worden gaat? Je wist het tenslotte de vorige keer ook al sneller en nauwkeuriger te vertellen dan de testen en echo's O-)
ik: ik zeg niets :P Gil nog wat *O* *O* ik moet ophangen mamsiezus ik moet hoognodig patronen en wol scoren! :P Beloofde niets te vertellen tegen niemand omdat ik de eerste was die het hoorde.

Mijn moeder die mij vandaag belde. Over-enthousiast-blij met de mededeling dat ze zo'n vreselijk leuk boekje heeft gevonden met allemaal kraamcadeautjes te haken :P en zo hard aan der dochter "tante dot" moest denken :P Dat ze die gelijk voor me mee heeft genomen.
Ik kon alleen maar hard gniffelen.. "bedankt mams, die zocht ik nog met al die babybooms om mij heen" :P O+

Ondertussen weet de rest het ook en mag ik van de daken schreeuwen..

*gaat weer on topic kletsen*
ik ga zooooooooooo lekker los, roze dingen haken, de komende tijd *O* O+ *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_106793138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:05 schreef EsseEi het volgende:
als ik iets 1,5 keer zo groot wil maken he...dan moet ik toch aantal steken x 1,5 doen en aantal toeren x 1,5 en dan komt het goed toch?
of een grotere naald? :D
pi_106794679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Angelof9 het volgende:
Heeft iemand weleens de Juliana wrap gemaakt? Volgens het patroon moet ik een 4ply sokkenwol en haaknaald 6 gebruiken?? ZES? Dan krijg ik gatenkaas. :?
ik wilde als volgende aan de juliana wrap gaan beginnen idd. maar omdat het midden heel opengewerkt en chunky is kan dat met haaknaald 6 hoor! Maar idd geloof dat ze meerdere maten maken.

@ Muck; oh sterkte dan! Je bent wel een pechvogel zeg, zodanig snijden aan een gebroken bordje... Anyhow je kan in ieder geval wel een flinke to-do list opbouwen qua haakprojecten :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:45:38 #264
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_106795792
heey dottey wat leuk gefeliciteerd :) en bizar die dromen!! (droom het hier ook weleens maar is nooit voorspellend haha ;))

heerlijk he om te kunnen haken voor aankomende babies? :D:D ik geniet ook met volle teugen van m''n zwange zus en m'n nichtjes haha ;) (haar kindjes) en heb echt 1000 opdrachten open staan, voor vriendinnen van dr enzo :D
(of ik even 2 knuffels voor collega wou maken, deken voor zus, 2 knuffels voor 2 zwangere vriendinnen, verder nog een swap, idee wat ik zelf heb voor zus, m'n deken en ik ga iets voor een winkel haken....pfff krijg het nog eens druk)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:04:56 #265
211083 Angelof9
I must go first
pi_106796112

Ik geloof niet dat het een erg gelukkige unicorn is. Misschien omdat ik het niet leuk vond om te maken? Hij is erg melancholisch iig.
pi_106796164
wat ga jij ongelofelijk snel angelof! als ik 1 zo'n beest af heb in 2 dagen dan heb ik rsi...
haken is cool
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:11:01 #267
211083 Angelof9
I must go first
pi_106796186
Haha, ik ook! Maar ik negeer de pijn omdat ik het dan weer per sé af moet hebben.

Tis wat, zo'n verslaving...
pi_106796810
@Muck: Beterschap!

Ik wacht op mn postbode! Ik verwacht mn pakket met alle kleurtjes wol van Rico Creative & 2 kleurtjes van Record 210 en mn 2 clover haaknaalden! Wachten duurt lang!!!
pi_106797819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:45 schreef EsseEi het volgende:
heey dottey wat leuk gefeliciteerd :) en bizar die dromen!! (droom het hier ook weleens maar is nooit voorspellend haha ;))

heerlijk he om te kunnen haken voor aankomende babies? :D:D ik geniet ook met volle teugen van m''n zwange zus en m'n nichtjes haha ;) (haar kindjes) en heb echt 1000 opdrachten open staan, voor vriendinnen van dr enzo :D
(of ik even 2 knuffels voor collega wou maken, deken voor zus, 2 knuffels voor 2 zwangere vriendinnen, verder nog een swap, idee wat ik zelf heb voor zus, m'n deken en ik ga iets voor een winkel haken....pfff krijg het nog eens druk)
ja eigenlijk vind ik dat ook freaky :D mja :D ook wel speciaal.. tis al vanaf dag 1 dikke mik tussen mij en mijn neefje hoop dat het ook zo gaat zijn met de tweede :D

heb echt een miljoen plannen :P idd voor allerlei kindjes, zwangere vriendinnetjes en kennissen, nichtjes, de speelmand bij tante tal thuis etc etc :D dan nog een mega sprei voor op bed 2,40 bij 2,20 ofzo.. duurt gewoon 18 minuten oor een toer 8)7
pi_106797836
ik vind het een leuke unicorn. waarom was hij niet niet om te doen? Ik wil hem ook gaan maken soon :o
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:44:27 #271
211083 Angelof9
I must go first
pi_106798137
Het is gewoon heel veel miniscuul gepruts. Als je dat leuk vind om te doen is er niets aan de hand. Vooral de manen, staart en afwerk randjes waren veel werk.
pi_106801492
@Muck: oei, wat een pech zeg! ;( Inderdaad maar veel rondneuzen op internet voor nieuwe projecten dan! En hopen dat het goed geneest en je snel weer lekker kunt haken (en andere dingen die je nu niet kunt ;) )!

@Dottey: gefeliciteerd!! :D Wat een leuk nieuws (en een beetje creepy dat je dat zo aanvoelt haha ;) )! Heb zelf ook het vermoeden dat mijn zus over niet al te lange tijd met het nieuws komt dat er een tweede in de maak is! :s) Wordt tijd ook, want heb hier een aardige verzameling wolletjes voor babydekentjes! ;)

@trui: ik herkende je bijna niet met je nieuwe avatar! ;) Leuk!

@Angelof9: vind 'm wel heel leuk hoor! :D Maar kan me voorstellen dat het veel gepriegel is ja!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_106802472
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:11 schreef Angelof9 het volgende:
Haha, ik ook! Maar ik negeer de pijn omdat ik het dan weer per sé af moet hebben.

Tis wat, zo'n verslaving...
Let je wel een beetje op :{ ...RSI wil je niet chronisch hebben...geloof me maar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106803020
Zo, weer een paar mooie bollen bij de Wibra gehaald (alleen jammer dat ze daar geen geel en grijs hebben :{ maandag toch ff in R'dam kijken dan)!

En al m'n wolletjes net ff uitgezocht, per soort bij elkaar (en een grote zak met 'Overig' :') ).
Heerlijk opgeruimd gevoel nu :)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_106804845
Jaay heb vandaag verschillende kleurtjes catania gekocht en ook de africa!
Ik ga me ook maar es wagen aan een padma :)
Ik kan alleen geen magic ring..dus doe maar n cirkel van 4 lossen..
haken is cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')