Ik doe elk project in een aparte bak (van de kunstof gevlochten exemplaren met en zonder deksel) en meestal uit de Kringloop dus ik verlies helemaal niets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Totdat je haaknaald er een keer uitvalt en dan kom je ergens een losse naald tegen en dan weer eens één, en die ruim je dan maar op en als je dan weken later dat project weer oppakt...
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik dat zou doen zou ik nog een extra kamer nodig hebben!
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ze heeft er al 80 in Ravelry staan....dus 100 kan goed
Ik heb gisteren een grote flexibele tuinafvalton gekocht om in de slaapkamer mijn wolletjes op te bergen...beter dan al die kleinere bakken die er nu staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb al een hele kast vol met wolletjes, ik ben een beetje verslaafd
In de slaapkamer gooi ik de bak wel omquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had eerst ook een grote bak, maar dan zit je de hele tijd uren te graven. Nu heb ik alles gesorteerd op kleur/kwaliteit in kleinere bakken.
Daar ben ik een tijd geleden aan begonnen, maar dat is dat project waarvan ik niet meer weet met welke naald het gehaakt isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef trui het volgende:
ik zag een regenboog granny stripe deken op ravelry die ik heel mooi gelukt vind, met witte strepen tussendoor. misschien ter inspiratie voor iemand hier?
Ik heb een hobbykamer, maar die is nog niet af, omdat we de rest van het huis belangrijker vonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd...extra kamer bouwen dan maar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had eerst ook een grote bak, maar dan zit je de hele tijd uren te graven. Nu heb ik alles gesorteerd op kleur/kwaliteit in kleinere bakken.
welk garen is 't ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik een tijd geleden aan begonnen, maar dat is dat project waarvan ik niet meer weet met welke naald het gehaakt is
oeh, netjes hoor! ik heb m'n lopende projecten gewoon in plastic zakken zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe elk project in een aparte bak (van de kunstof gevlochten exemplaren met en zonder deksel) en meestal uit de Kringloop dus ik verlies helemaal niets.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hobbykamer, maar die is nog niet af, omdat we de rest van het huis belangrijker vonden.
Natuuuuuurlijk laat ik niet overal wol, potloden en papier slingeren om mijn kerel aan te sporen de boel af te maken
Ohh daar zeg je me wat, ik wil in m'n volgende huis een hobbykamer met een wolletjes kast, en ruimte voor m'n WIPjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd...extra kamer bouwen dan maar.
hobbygigant.nl heeft hele mooie HP 31 die ik vaak gebruik voor amis: http://www.hobbygigant.nl/haken/hp-no.31-nld.3-3-5-nl.htmlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]!
Als dat niet motiveert!
Voor die Phildar die ik voor ami's besteld heb, zal ik toch een ander doel moeten vinden / terugsturen, want voor ami's werkt dat toch echt niet hoor..
Dus van de week de Wibra hier maar weer eens plunderen voor m'n ami-projectjes
Ziet er inderdaad mooi uit!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
hobbygigant.nl heeft hele mooie HP 31 die ik vaak gebruik voor amis: http://www.hobbygigant.nl/haken/hp-no.31-nld.3-3-5-nl.html
Heel mooi glans spul en prachtige kleuren.
edit: en de gemeleerde: http://www.hobbygigant.nl(...)rd-nld.3-3-5-nl.html
Het nadeel is wel dat ze steeds andere kleuren hebben, dus je kunt niet altijd een kleur nabestellen.
Ja, maar het merendeel was gelukkig voor dekens, en daar is het perfect voor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef MissN het volgende:
oh wat jammer brainteaser..je had zoveel besteld![]()
ik ga morgen met vriendlief shoppen voor wollies/katoen
Zit er een Wibra op West-Blaak?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad mooi uit!Maar ik ga eerst maar eens kijken hoe ver ik kom bij de Wibra. Want ¤1/100 gram of ¤2,50/50 gram scheelt nogal!
[..]
Ja, maar het merendeel was gelukkig voor dekens, en daar is het perfect voor!
Dus voor m'n beestjes moet ik ook binnenkort weer even gaan shoppen!
--------
Over de Wibra: komt er iemand van jullie toevallig wel eens bij de Wibra op West-Blaak (R'dam)?? Want de Wibra hier is vrij klein, maar ik zit ook 2 dagen per week in Rotterdam, dus dan zou ik daar eens kunnen kijken
Ow Muck...dat is minder. Wat heb je gedaan? Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Muck het volgende:
Al komt er op het moment geen bal van haken, aangezien mijn linkerhand in het gips zit
Ja, die is het volgens mij! Mooi dat-ie zo groot is, dan ga ik daar binnenkort na m'n werk maar eens langs!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef EsseEi het volgende:
leuke padma's!
Is die wibra op westblaak niet gewoon die in het centrum? als je van de mediamarkt naar eendrachtsplein loopt, je moet dan oversteken; Als je op dat kruispunt naar links gaat zit ie aan je rechterhand. Die is behoorlijk groot en heeft veeeeeeeel wollies!
http://www.amigurumis.nl/nieuws.html --> hier staan alle3 de boekjes op, met de patroontjes die erin staan!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef x__duck het volgende:
Leukleuk die padma's!
Ik wil mezelf trakteren op een boekje van Christel Krukkert, maar zit een beetje heel erg te twijfelen over welke ik wil!!
Wie kan vertellen welke hij (zij?) heeft en welke patroontjes erin staan?
Ja dank je. Ik ga het gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Als je echt elke toer meerdert en daarna een aantal toeren hetzelfde aantal vasten doet, krijg je echt een hele ronde vorm zeg maar.
Als je steeds 1 toer meerdert en 1 toer niet, krijg je een wat spitsere vorm, omdat je dan dus eigenlijk steeds al een beetje de hoogte in gaat...
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, kan het niet echt goed uitleggen...
Topquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ja, die is het volgens mij! Mooi dat-ie zo groot is, dan ga ik daar binnenkort na m'n werk maar eens langs!
[..]
http://www.amigurumis.nl/nieuws.html --> hier staan alle3 de boekjes op, met de patroontjes die erin staan!
Hoe kan ik die nou ooit over het hoofd gezien hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef EsseEi het volgende:
Is die wibra op westblaak niet gewoon die in het centrum? als je van de mediamarkt naar eendrachtsplein loopt, je moet dan oversteken; Als je op dat kruispunt naar links gaat zit ie aan je rechterhand.(oftewel tegenover de shabu shabu, jummieee) Die is behoorlijk groot en heeft veeeeeeeel wollies!
Het middenstuk moet toch ook heel open worden? Dat kan prima met zesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Angelof9 het volgende:
Heeft iemand weleens de Juliana wrap gemaakt? Volgens het patroon moet ik een 4ply sokkenwol en haaknaald 6 gebruiken?? ZES? Dan krijg ik gatenkaas.
Ja, ik eet voortaan alleen nog maar van plastic bordjes denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |