Ik doe elk project in een aparte bak (van de kunstof gevlochten exemplaren met en zonder deksel) en meestal uit de Kringloop dus ik verlies helemaal niets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Totdat je haaknaald er een keer uitvalt en dan kom je ergens een losse naald tegen en dan weer eens één, en die ruim je dan maar op en als je dan weken later dat project weer oppakt...
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik dat zou doen zou ik nog een extra kamer nodig hebben!
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ze heeft er al 80 in Ravelry staan....dus 100 kan goed
Ik heb gisteren een grote flexibele tuinafvalton gekocht om in de slaapkamer mijn wolletjes op te bergen...beter dan al die kleinere bakken die er nu staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb al een hele kast vol met wolletjes, ik ben een beetje verslaafd
In de slaapkamer gooi ik de bak wel omquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had eerst ook een grote bak, maar dan zit je de hele tijd uren te graven. Nu heb ik alles gesorteerd op kleur/kwaliteit in kleinere bakken.
Daar ben ik een tijd geleden aan begonnen, maar dat is dat project waarvan ik niet meer weet met welke naald het gehaakt isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef trui het volgende:
ik zag een regenboog granny stripe deken op ravelry die ik heel mooi gelukt vind, met witte strepen tussendoor. misschien ter inspiratie voor iemand hier?
Ik heb een hobbykamer, maar die is nog niet af, omdat we de rest van het huis belangrijker vonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd...extra kamer bouwen dan maar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had eerst ook een grote bak, maar dan zit je de hele tijd uren te graven. Nu heb ik alles gesorteerd op kleur/kwaliteit in kleinere bakken.
welk garen is 't ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik een tijd geleden aan begonnen, maar dat is dat project waarvan ik niet meer weet met welke naald het gehaakt is
oeh, netjes hoor! ik heb m'n lopende projecten gewoon in plastic zakken zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe elk project in een aparte bak (van de kunstof gevlochten exemplaren met en zonder deksel) en meestal uit de Kringloop dus ik verlies helemaal niets.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hobbykamer, maar die is nog niet af, omdat we de rest van het huis belangrijker vonden.
Natuuuuuurlijk laat ik niet overal wol, potloden en papier slingeren om mijn kerel aan te sporen de boel af te maken
Ohh daar zeg je me wat, ik wil in m'n volgende huis een hobbykamer met een wolletjes kast, en ruimte voor m'n WIPjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd...extra kamer bouwen dan maar.
hobbygigant.nl heeft hele mooie HP 31 die ik vaak gebruik voor amis: http://www.hobbygigant.nl/haken/hp-no.31-nld.3-3-5-nl.htmlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]!
Als dat niet motiveert!
Voor die Phildar die ik voor ami's besteld heb, zal ik toch een ander doel moeten vinden / terugsturen, want voor ami's werkt dat toch echt niet hoor..
Dus van de week de Wibra hier maar weer eens plunderen voor m'n ami-projectjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |