quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/516459794
Kan iemand mij vertellen wat daar het nut van is?
reeds gefixtquote:
Pimp spullen voor mensen die veel op hun smoel gaan? de logica ontgaat mij enigszinsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Het nut waarvan? Dat opklapbare? Dat gebeurt als je valt, zodat ze niet afbreken.
En je valbeugels danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pimp spullen voor mensen die veel op hun smoel gaan? de logica ontgaat mij enigszins
Sier natuurlijk, en tegen overstekende Opel Astra'squote:
Was je rem- of koppelingshendel ook stukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sier natuurlijk, en tegen overstekende Opel Astra's![]()
[ afbeelding ]
Zodat je dus gewoon thuis/plaats van bestemming kan komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Het nut waarvan? Dat opklapbare? Dat gebeurt als je valt, zodat ze niet afbreken.
Ah, pimp voor de pimp dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Zodat je dus gewoon thuis/plaats van bestemming kan komen.
Maar eigenlijk voor het racen, waar het wel uitmaakt of je weer op kan stappen en verder rijden of niet.
En omdat het in de racerij gebruikt wordt willen mensen t hebben. Niet omdat je zo vaak valt, maar gewoon omdat het kan.
Verkapte tvpquote:
Niet eens! Ik kwam er net achter dat dit topic al in mijn actieve topics stond, terwijl ik hier nog niet in gereageerd had??.....quote:
Nee blondie, dat is al een half jaartje zo, tegenwoordig zijn reeksen topics opgenomen in reeksen; dus als je in dit topic hebt gereageerd, staat de nieuwe automagisch in je ATquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet eens! Ik kwam er net achter dat dit topic al in mijn actieve topics stond, terwijl ik hier nog niet in gereageerd had??.....
Komt dat misschien omdat je nickname dan in de OP staat?
Een kijken of we de ballotage commissie kunnen vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef Mickeys het volgende:
Zo, ineens nieuwe topic en gaat ook meteen als een tierelier.. zal eens kijken of ik mooie nette foto van mijn motor kan vinden en als het akkoord is van jullie hoor ik wel of die erbij mag ;-)
Ik wacht het gewoon rustig af hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Een kijken of we de ballotage commissie kunnen vinden.
Het is maar goed dat je er leuk uit zietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:17 schreef -XX- het volgende:
Komt dat misschien omdat je nickname dan in de OP staat?
Wij accepteren alleen foto's met je vrouw van onder de 30 of je 16 jarige dochter er op. Gelieve hier rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef Mickeys het volgende:
Zo, ineens nieuwe topic en gaat ook meteen als een tierelier.. zal eens kijken of ik mooie nette foto van mijn motor kan vinden en als het akkoord is van jullie hoor ik wel of die erbij mag ;-)
Goh, laat ik nou zelf vrouw zijn maar boven de 30. En er rekening mee houden ga ik al helemaal niet doen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij accepteren alleen foto's met je vrouw van onder de 30 of je 16 jarige dochter er op. Gelieve hier rekening mee te houden.
Laat maar danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goh, laat ik nou zelf vrouw zijn maar boven de 30.
daar is niks mis mee. Mijn hele fiets is alleen voor de pimpquote:
Zeker handig! MF loopt achter...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee blondie, dat is al een half jaartje zo, tegenwoordig zijn reeksen topics opgenomen in reeksen; dus als je in dit topic hebt gereageerd, staat de nieuwe automagisch in je AT![]()
Klik maar eens op de TT![]()
De mijne is om te gebruiken, Barkbusters werken beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar is niks mis mee. Mijn hele fiets is alleen voor de pimp
Ow? dan loop ik ook achter blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeker handig! MF loopt achter...![]()
En ehmz...ik ben geen blond meer!
Pic's - or it didn't happenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeker handig! MF loopt achter...![]()
En ehmz...ik ben geen blond meer!
sort van..chickie, werk, studie...taaim flaaisquote:
Verlofquote:Op maandag 9 januari 2012 12:57 schreef ikookhier het volgende:
Het zal wel een vrijlating zijn geweest
Ik heb het WB gevraagd, maar hij kon niet praten met een volle mond. Tevens werd Buba altijd boos als WB wel probeerde te praten. Het is namelijk geen praatpaalquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:51 schreef stinkie het volgende:
Zou dit iets zijn om de kinderen naar school te brengen
http://link.marktplaats.nl/515047708
edit: Dit wordt het http://www.sidecar-cz.com(...)uzuki_Hayabusa_3.jpg
Hee, heb je Mickeys gevonden?quote:
Jammer dat ie dat niet ff met ons deelt!quote:* Isdatzo meldt zich ook eens.
Een paar maanden geleden een leuke R6 voor volgend seizoen op de kop getikt en al een beetje opgeleukt. Hoi dus!
Vakantie of racen op Autódromo Internacional do Algarvequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef cageon2 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAH
In maart naar Portimao!!
voorjaarstraining! 4 dagen lang knallen in de zon hoppaaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef bwt het volgende:
[..]
Vakantie of racen op Autódromo Internacional do Algarve
Neequote:
Sweetquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
voorjaarstraining! 4 dagen lang knallen in de zon hoppaa
Ik was nog niet wakkerquote:
Altijd mooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die dubbele koplampen maken t wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het KNMI gaat de winter toch nog een poging wagen aankomende week.. gaan ze dat klotezout weer op de weg gooien
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik weet dat ik lang weg ben geweest, maar om deze (ergens serieuze) bijdrage compleet te negeren...niemand die tips heeft of misschien mee wil?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef dribbel79 het volgende:
Ergens in het voorjaar wil ik de Stelvio pas eens gaan rijden, gewoon om eens te zien of ie echt zo mooi rijdt als ze bij Topgear lieten zien...volgend jaar komt die andere weg in Roemenie wel...
Het idee is om op een zaterdag heen te rijden (veel binnendoor) naar Bormio, vervolgens in 1 dag de pas 2 keer te rijden ofzo en dan terug (wel meer snelweg)
Iemand dit al eens gedaan, of tips? (of wil je mee?)
Nope, een knal gele sv650squote:
Ik zie een hoop motoren op de weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef whY... het volgende:
Zo dus de mensen rijden nog,met deze 'winter' is dat ook wel vol te houden.
geen tips, maar lijkt mij een aardige trip om in 3 dagen te maken... heen een kleine 1000 km (meer als je binnendoor gaat waarschijnlijk) in een dag, dan een dag daar rijden en dan weer in 1 dag bijna 1000km terug? Zou mijn optie niet zijn iig...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik weet dat ik lang weg ben geweest, maar om deze (ergens serieuze) bijdrage compleet te negeren...niemand die tips heeft of misschien mee wil?
nee, bedacht ik me later ook, de heen- en terugweg doen we wel in 2 dagen, is beter te doen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen tips, maar lijkt mij een aardige trip om in 3 dagen te maken... heen een kleine 1000 km (meer als je binnendoor gaat waarschijnlijk) in een dag, dan een dag daar rijden en dan weer in 1 dag bijna 1000km terug? Zou mijn optie niet zijn iig...
Was best lekker weer om te rijden, maar ik had upgrade dagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm lekker misdragen vandaagToch nog glad op sommige plekken nja glad, ligt aan de rechterhand heah
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen even 2 testfilmpjes maken op een weggetje hier in de buurt om het geluid goed te kunnen vergelijken met de Laser, maar hij klinkt wel stukken beter iig
Is ook zo!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Nope, een knal gele sv650s
klik maar op mijn geel signature onder de post.
Ruit afstellen komt van de week wel op de snelweg, daar ga ik nu niet komen denk ikquote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Gebruik je testritje ook gelijk om je ruitje goed af te stellenIk ben er nog niet helemaal uit op welke stand de spoiler het beste werkt voor mij... Moet gewoon nog een keer ff alles proberen denk ik.
Neh, ik heb er juist eentje met killer gekocht omdat ik dat gebrul op de snelweg een beetje zat begon te worden, ik ga beiden proberen van de week trouwens, deze klinkt ook hard (zonder killer harder als de oude volgens Anne), maar anders, lager, dikker, voller.. andersquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef jesperrrrsss het volgende:
gewoon altijd zonder dp-killer rijden, behalve in Duitsland
Met gaat langer goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:21 schreef stinkie het volgende:
Toepasselijke TT ook voor dit onderwerp
vind hem in het archiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dert_pwnt_agent.html. Ik vinnem leuk.
Midlifebike verkiezen boven een KTM ...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef -XX- het volgende:
Wuaaaaaa.
Ik heb een nieuwe motor!!! Het is toch geen KTM geworden.
Je gelooft het niet, maar het is toch echt waar....
Een:
[ afbeelding ]
Hij rijdt heerlijk!
To swerve and protectquote:
Ja, een KTM als vakantie motor kopen die net zo hard zuipt als een super sport!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Midlifebike verkiezen boven een KTM ...
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stokquote:41. 27-03-2006 Vianen Utrecht F4T4L_3RR0R
42. 29-03-2006 Beusichem Gelderland hollander172
43. 03-04-2006 Amsterdam Noord Holland worldpimber
44. 03-04-2006 Gouda Zuid Holland hicham
45. 03-04-2006 Oostvoornsemeer Zuid Holland stinkie In het meer.
46. 03-04-2006 Kruiningergors Zuid Holland stinkie
47. 06-04-2006 Spijkenisse Zuid Holland Five_Horizons
48. 08-04-2006 Rozenburg Zuid Holland Worldbeater
Stinkie in meer weet ik nog wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef stinkie het volgende:
Nostalgie:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
Dat waren nog eens tijden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef ikookhier het volgende:
Kan ik weer eens knap op mn bek gaan![]()
nicequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef ikookhier het volgende:
IOH heeft een nieuwe helm![]()
[ afbeelding ]
Kan ik weer eens knap op mn bek gaan![]()
quote:Het kabinet heeft vandaag ingestemd met een verbod op gezichtsbedekkende kleding. Mensen die zich op straat begeven met een boerka, een bivakmuts of een integraalhelm, kunnen vanaf nu dus een boete tegemoet zien. Deze boete wordt maximaal 380 euro.
Dat was toch al standaard?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
Dat wordt dus voortaan je helm afzetten bij de pomp
Genoeg tankstations hier waar het niet hoeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat was toch al standaard?
Voor mij in iedergeval wel.
moet je bij Geerd zijn... die doet aan crossen met divjesquote:Op zondag 29 januari 2012 19:07 schreef bwt het volgende:
Hey Cageon - was dit nu weer?
Crossmotor rijdt in publiek: 2 gewonden
Bijna elke verzekeringsmaatschappij heeft een calculator op de website staan waar je kan berekenen hoeveel het zou gaan kosten, probeer eens bij een paar verschillende en concludeer dan of het te duur isquote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moet nog een verzekering regelen voor mijn (bijna nieuwe) motor. Wat voor verzekering hebben jullie en wat kost dat?
Mijn verzekeringsagent heeft een offerte voor WA + casco gedaan voor 46 euro per maand. Dat is toch veel te duur??
Wat voor motor is dat dan eigenlijk?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, ik was al aan het vergelijken op internet, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Er is ook een verzekering waarbij je lid moet zijn van een vereniging van motorrijders, ofzoiets? (klok/klepel)
KNMV.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, ik was al aan het vergelijken op internet, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Er is ook een verzekering waarbij je lid moet zijn van een vereniging van motorrijders, ofzoiets? (klok/klepel)
Wat heb ik wel?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Kweenie, ik heb hem niet, maar Anne wel
Je bent bijna het omgekeerdequote:Op maandag 6 februari 2012 09:34 schreef stinkie het volgende:
All risk kwam uit op 89 per maand, maar ik ben ook niet zo heel veel ouder dan 24
Niet nodig omdat je motor het niet waard is, of omdat je zo veilig rijdtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, niet nodig. wel WA+ voor het geval dat 'ie geklauwd wordt
Oh je bedoelde all risk? Al die verschillende namen er ook voorquote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Het is WA casco, btw. Ik ben ruim ouder dan 21 en het betreft een bmw f800st uit 2011.
Ik heb me een paar topics geleden al eens voorgesteld, maar ik wil het nog wel eens doen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef bwt het volgende:
/sdoh
ja, van jou weet ik al wie je bent. Maar van die anderen, die ken ik weer neit.
Omdat als mijn motor aan brokken gaat, dat ws tegen- of door een auto is die fout isquote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet nodig omdat je motor het niet waard is, of omdat je zo veilig rijdt?
Ja, hij stond open, ik zou hem meppen, zeker met deze temperaturenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef BazzieK het volgende:
WAT DOEN JULLIE IN MIJN HUIS?
Cageon weer de voordeur open laten staan?
sorry ik ben peet kom uit dord ben 38quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef bwt het volgende:
Hey, maare - valt me nu in eens op .....
Hoe zit het met het deurbeleid?
EN het netjes voorstellen.
Nee dank je, dat heb ik al gedaan. elke dag 10.15, na de koffiequote:
Ik rijd een motor, jullie fietsen met hulpmotorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef whY... het volgende:
Stinkie is bang dat zijn private groepje opeens niet meer zo gesloten is?
Kom op Stinkie een beetje fun! We rijden allen motor
Ik ruik het nu nog. Maar goed, je heet niet voor niks stinkie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee dank je, dat heb ik al gedaan. elke dag 10.15, na de koffie
Je zou ook de OP eens moeten lezen, newbiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef whY... het volgende:
Wat voor motor zou jij moeten hebben dan om mijn 600cc motor een fiets met hulpmotor te noemen? Ik lees gelukkig al langer mee dan vandaag en de fietsen met 250 cc zijn in mijn ogen ook gewoon motoren hoor!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:26 schreef whY... het volgende:
Och joh Stinkie, alsof ik echt op je antwoord zat te wachten. Het was meer het idee dat je zelf ook inziet dat het helemaal niet handig is om je zo op te stellen in een topic reeks als deze. Wat heeft het nu voor nut om jezelf zo op te hemelen over je motor?
Ik ga het liefst weer ontopic, jij ook?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, hij stond open, ik zou hem meppen, zeker met deze temperaturen![]()
Overigens heeft de kat van de buren op je zadel ge-urineerd
Ik rijd zo veel als het kan, behalve als ik nachtdienst heb, en de afgelopen week en deze week laat ik hem ook maar effe staan, -10 en lager vind ik een beetje te gek om 60km woon-werk te rijden, waarvan 50km snelweg.. Heb wel handkappen, maar geen elektroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DeKleineBaas het volgende:
Wie van jullie zijn de echte bikkels .
Doorrijden in de winter ?
En is dat dan met of zonder handvatverwarming ?
Btw zijn er eigenlijk winterbandjes voor de motor ?
Je hoort er niets over
De groeten
Dekentje eroverheen doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:19 schreef stinkie het volgende:
Deze winter niet gereden, vorig jaar met de FZR wel. Busa heeft helaas een accu die bij +30 al kapot gaat van de kou
Op de FZR reed ik 's winters ook gewoon met circuitbanden.
En van die schapenvacht-hoezen om de handvaten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En pantoffels en een kruikje.
Doorrijden in de winter is voor paupers zonder autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DeKleineBaas het volgende:
Wie van jullie zijn de echte bikkels .
Doorrijden in de winter ?
En is dat dan met of zonder handvatverwarming ?
Btw zijn er eigenlijk winterbandjes voor de motor ?
Je hoort er niets over
De groeten
Of gaan ze met de trein, stelletje spoorknorrenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doorrijden in de winter is voor paupers zonder auto
klopt klapbandquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef whY... het volgende:
@peet klinkt alsof je een ongeluk hebt gehad?!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of gaan ze met de trein, stelletje spoorknorren![]()
volgens michelin is de achterband geperforeert vanaf buiten dus waarschijnlijk wat op de weg gelegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef whY... het volgende:
Dat is een pijnlijke Peet, nog een oorzaak?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef DownBusiness het volgende:
Ouch.... ziek dat man.. Als ik dat zie wil ik stoppen met blazen op motoren
Er is maar één manier om uit te vinden hoe ver je kan gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef DownBusiness het volgende:
Ouch.... ziek dat man.. Als ik dat zie wil ik stoppen met blazen op motoren
Als het zo groot was dat je er een klapper van kreeg, heb je toch ergens iets over het hoofd gezien lijkt mequote:Op donderdag 9 februari 2012 07:50 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
volgens michelin is de achterband geperforeert vanaf buiten dus waarschijnlijk wat op de weg gelegen
best au ja
ik had niets gezienquote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het zo groot was dat je er een klapper van kreeg, heb je toch ergens iets over het hoofd gezien lijkt me
maar dan nog zie je niet alles liggen schijnt volgens mich glas geweest te zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 08:45 schreef Anne het volgende:
Een aantal of iemand van jullie hebben toch ook een camera op hun motor zitten:
GoPro bevestigingen
Het gaat daar dan wel om een scooter, maar goed, hetzelfde idee hmm.
Wut? Ik bedoelde "wat gebruiken jullie op de motor?",quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
maar dan nog zie je niet alles liggen schijnt volgens mich glas geweest te zijn
That sucks.. sinds ik langs de weg werk en zie wat er zoal rondzwerft op vluchtstroken en in bermen, ben ik me des te meer bewust van hoeveel meuk er kan rondslingeren op de weg. Het is echt niet normaal hoeveel restanten van schades en ongevallen er nog gewoon ligt. Als je 100 meter door een berm loopt lang een gemiddelde autoweg, heb je minstens een kruiwagen vol troepquote:
een sportcam hdquote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Ik bedoelde "wat gebruiken jullie op de motor?",
niet "hey, peterzx9r, je had een camera op je helm/motor moeten installeren"..
Met de GoPro onderwater.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
Het waren twee koude dagen
[ afbeelding ]
.
Die ook, maar gelukkig had ik een echte camera.quote:
En WB gevonden? Of is hij alweer boven waterquote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wie, stinkie?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
In het licht vind ik hem lelijk en belachelijk groot
Kweenie; pic's van hem en zijn zusje?quote:
kickuhquote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
.
shit he das altyd minderquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Mickeys het volgende:
Behoorlijke klapper wel Peter.
Goed, ik was een tijdje weg even. Scheiding is nooit leuk en zal nu gaan gebeuren. Mede daarom alles voor mijn motortje proberen te regelen. Mijn a.s. ex gaf aan dat de motor wel bij hem in de garage mag blijven staan, maar moest wel de huissleutels inleveren. Dat gaan we dus mooi niet doen. Net dus een motormover gekocht. 1 waarbij je geen middenbok nodig hebt. Nu moet ik nog een grondanker en ketting regelen maar gezien de uitgaven heel even wachten. Kan ik daarna de motor ophalen en heb ik haar weer bij me.
Als ik daar dus aan denk, dan krijg ik zin om weer te gaan rijden, dus het mooie weer mag van mij weer komen
Uhuhquote:
Je had meer willen ijsduiken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uhuh
Enige reden dat ik baal dat het ijs al weer weg is
Ja. Ik was niet zo gelukkig met de foto's, flitsers stond verkeerd. En mijn handschoen liep vol dus na een half uur in water van 2 graden kon ik mijn hand niet echt meer gebruiken. Best lastig als je met lijnen moet werken.quote:
Ai, da's vervelendquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Mickeys het volgende:
Behoorlijke klapper wel Peter.
Goed, ik was een tijdje weg even. Scheiding is nooit leuk en zal nu gaan gebeuren. Mede daarom alles voor mijn motortje proberen te regelen. Mijn a.s. ex gaf aan dat de motor wel bij hem in de garage mag blijven staan, maar moest wel de huissleutels inleveren. Dat gaan we dus mooi niet doen. Net dus een motormover gekocht. 1 waarbij je geen middenbok nodig hebt. Nu moet ik nog een grondanker en ketting regelen maar gezien de uitgaven heel even wachten. Kan ik daarna de motor ophalen en heb ik haar weer bij me.
Als ik daar dus aan denk, dan krijg ik zin om weer te gaan rijden, dus het mooie weer mag van mij weer komen
Goedquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ai, da's vervelend.
Waarom heb je trouwens een motormover gekocht? Waarvoor is dat?
ik wil al heel lang een keer duiken, komt er alleen nooit vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uhuh
Enige reden dat ik baal dat het ijs al weer weg is
Whehe, ik stelde mijn vraag een beetje stom.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier rij je je motor op zodat je met de zwenkwieltjes die er onder zitten, haakse bochtjes kan maken. Ik moet nl door een steeg heen en dan in 2 meter lengte 3 keer 90 graden om en dan vervolgens achteruit door een schuurdeur heen. Gaat me anders niet lukken.
Dan krijg je een beetje een idee zoals deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zou wachten tot de zomerquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang een keer duiken, komt er alleen nooit van
Mijn pruim is heul niet zuur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef ikookhier het volgende:
Zit je nou de zuurpruim uit te hangen![]()
Ah lol, ach, het is in ieder geval duidelijk nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, ik stelde mijn vraag een beetje stom.
Ik weet wel wat het is ja, maar ik vroeg me af waarvoor je hem nodig had. Maar duidelijk!
Lactacyd werkt vast ook wel hoor hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Zal stinkie wel lekker vinden
Wat is er mis met het Logo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat. Alleen het logo is niet te pruimen. Maar dat hoort zeker bij de naam.
Anne's pruim?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Zal stinkie wel lekker vinden
Netjes - stuk beter dan de oudequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef cageon2 het volgende:
mijn site is trouwens vernieuwd:
www.pruim-racing.nl
Er zit een wit kartel/pixelrandje om de letters heenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef cageon2 het volgende:
Thanks
[..]
Wat is er mis met het Logo?![]()
Dat heeft Rib-I voor me gefixed!
Feedback is welkom uiteraard...
Die pixels klopt, moet ik nog een keer vervangen voor door het vector bestand en opnieuw -> pixels omtoveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zit een wit kartel/pixelrandje om de letters heen.
En de achtergrond van deze plaatjes:
[ afbeelding ]
Moet dat niet juist wit zijn? Of heb je bewust gekozen voor dat donkere?
Ah joh, het zijn er maar 2, tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Die pixels klopt, moet ik nog een keer vervangen voor door het vector bestand en opnieuw -> pixels omtoveren.
Klopt, maar in de oude site / layout is dat bericht geplaatst en daar was de achtergrond grijs/zwart.
Ik ga niet alle berichten uit het verleden aanpassen
Gewoon meer nieuws maken.
Vind het logo juist coolie joolie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef cageon2 het volgende:
Thanks
[..]
Wat is er mis met het Logo?![]()
Dat heeft Rib-I voor me gefixed!
Feedback is welkom uiteraard...
t logo is niks mis mee, blijkbaar, alleen de pixels om de rand heen. Dus dat valt weer meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het logo juist coolie joolie.
Psiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
t logo is niks mis mee, blijkbaar, alleen de pixels om de rand heen. Dus dat valt weer mee
tnx, liep al te klooienquote:
Wouw, 2 ambulances voor jou alleen, doe je goed ;-)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:24 schreef peterzx9r het volgende:
[ afbeelding ]
de laatste van mn oude fiets
250 ccquote:
Die lijkt me behoorlijk stukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef peterzx9r het volgende:
motor blok gescheurt
farme gescheurt
velg vierkant alle kuipdelen kapot tank gedeukt en lek voorvoork krom
klipons afgebroken
farame en subframe krom en nog veel meer
val mee dus
Beetje poetsen en hij loopt weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef peterzx9r het volgende:
motor blok gescheurt
farme gescheurt
velg vierkant alle kuipdelen kapot tank gedeukt en lek voorvoork krom
klipons afgebroken
farame en subframe krom en nog veel meer
val mee dus
Ik ben ook gewoon wezen rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |