Ik heb het WB gevraagd, maar hij kon niet praten met een volle mond. Tevens werd Buba altijd boos als WB wel probeerde te praten. Het is namelijk geen praatpaalquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:51 schreef stinkie het volgende:
Zou dit iets zijn om de kinderen naar school te brengen
http://link.marktplaats.nl/515047708
edit: Dit wordt het http://www.sidecar-cz.com(...)uzuki_Hayabusa_3.jpg
Hee, heb je Mickeys gevonden?quote:
Jammer dat ie dat niet ff met ons deelt!quote:* Isdatzo meldt zich ook eens.
Een paar maanden geleden een leuke R6 voor volgend seizoen op de kop getikt en al een beetje opgeleukt. Hoi dus!
Vakantie of racen op Autódromo Internacional do Algarvequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef cageon2 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAH
In maart naar Portimao!!
voorjaarstraining! 4 dagen lang knallen in de zon hoppaaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef bwt het volgende:
[..]
Vakantie of racen op Autódromo Internacional do Algarve
Neequote:
Sweetquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
voorjaarstraining! 4 dagen lang knallen in de zon hoppaa
Ik was nog niet wakkerquote:
Altijd mooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die dubbele koplampen maken t wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het KNMI gaat de winter toch nog een poging wagen aankomende week.. gaan ze dat klotezout weer op de weg gooien
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik weet dat ik lang weg ben geweest, maar om deze (ergens serieuze) bijdrage compleet te negeren...niemand die tips heeft of misschien mee wil?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef dribbel79 het volgende:
Ergens in het voorjaar wil ik de Stelvio pas eens gaan rijden, gewoon om eens te zien of ie echt zo mooi rijdt als ze bij Topgear lieten zien...volgend jaar komt die andere weg in Roemenie wel...
Het idee is om op een zaterdag heen te rijden (veel binnendoor) naar Bormio, vervolgens in 1 dag de pas 2 keer te rijden ofzo en dan terug (wel meer snelweg)
Iemand dit al eens gedaan, of tips? (of wil je mee?)
Nope, een knal gele sv650squote:
Ik zie een hoop motoren op de weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef whY... het volgende:
Zo dus de mensen rijden nog,met deze 'winter' is dat ook wel vol te houden.
geen tips, maar lijkt mij een aardige trip om in 3 dagen te maken... heen een kleine 1000 km (meer als je binnendoor gaat waarschijnlijk) in een dag, dan een dag daar rijden en dan weer in 1 dag bijna 1000km terug? Zou mijn optie niet zijn iig...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik weet dat ik lang weg ben geweest, maar om deze (ergens serieuze) bijdrage compleet te negeren...niemand die tips heeft of misschien mee wil?
nee, bedacht ik me later ook, de heen- en terugweg doen we wel in 2 dagen, is beter te doen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen tips, maar lijkt mij een aardige trip om in 3 dagen te maken... heen een kleine 1000 km (meer als je binnendoor gaat waarschijnlijk) in een dag, dan een dag daar rijden en dan weer in 1 dag bijna 1000km terug? Zou mijn optie niet zijn iig...
Was best lekker weer om te rijden, maar ik had upgrade dagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm lekker misdragen vandaagToch nog glad op sommige plekken nja glad, ligt aan de rechterhand heah
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen even 2 testfilmpjes maken op een weggetje hier in de buurt om het geluid goed te kunnen vergelijken met de Laser, maar hij klinkt wel stukken beter iig
Is ook zo!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Nope, een knal gele sv650s
klik maar op mijn geel signature onder de post.
Ruit afstellen komt van de week wel op de snelweg, daar ga ik nu niet komen denk ikquote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Gebruik je testritje ook gelijk om je ruitje goed af te stellenIk ben er nog niet helemaal uit op welke stand de spoiler het beste werkt voor mij... Moet gewoon nog een keer ff alles proberen denk ik.
Neh, ik heb er juist eentje met killer gekocht omdat ik dat gebrul op de snelweg een beetje zat begon te worden, ik ga beiden proberen van de week trouwens, deze klinkt ook hard (zonder killer harder als de oude volgens Anne), maar anders, lager, dikker, voller.. andersquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef jesperrrrsss het volgende:
gewoon altijd zonder dp-killer rijden, behalve in Duitsland
Met gaat langer goedquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |