abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106593623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef gifkwal het volgende:

[..]

[..]

Het was een massieven deur. De politie kreeg hem met een koevoet niet open en heeft hem uiteindelijk met een stormram moeten open beuken. Ik vind het erg triest hoe op veel websites schuld wordt gelegd bij de ouders omdat zij de deur niet meteen open kregen. Hoe pijnlijk moet het zijn voor die mensen om deze kritieken te horen van mensen die geen flauw benul hebben van de situatie in kwestie.
Ik verbaas me over dit soort reacties. Als je al niet tegen dit soort posts kan raad ik je aan om je computer uit te zetten.

Vanuit mijn perceptie is het op zijn minst opmerkelijk dat men kennelijk niet heeft nagedacht over calamiteiten en toegankelijkheid van ruimtes in de woning. Zeker zodra je kinderen krijgt lijkt het me vanzelfsprekend hierbij stil te staan. Wellicht zorgt dit nieuwsbericht ervoor dat mensen hier eens over na gaan denken.
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen hebben het geduld ook niet meer om te wachten tot dingen wel worden vrijgegeven, in dit topic ook; omdat de politie en burgemeester niet gelijk een oorzaak noemden zou er volgens sommigen wel wat verdachts aan de hand zijn geweest.
Dat men graag zekerheid wil hebben (helemaal als het om kinderen gaat) en dus graag eerst wil onderzoeken wat er gebeurd is voor men dat bekend maakt, is voor sommigen al geen argument meer.

Diep triest.
99% van de topics in NWS zijn gebaseerd op onvolledige informatie. Dan blijft er weinig te discussieren over.
pi_106593780
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik verbaas me over dit soort reacties. Als je al niet tegen dit soort posts kan raad ik je aan om je computer uit te zetten.
Dat iets op internet staat geeft je geen volmacht de bijdehande lompe kaasviool uit te hangen over de rug van 2 overleden meisjes natuurlijk. Het 'dan lees je het toch niet argument', really... :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_106594011
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jammer dat het gebeurde toen er 3 meisjes in zaten dan, een volwassen iemand kan het nog wel voelen , een CO vergiftiging.
Niet dus. Mijn zus en haar vriend zijn een aantal jaren geleden overleden door een koolmonoxide vergiftiging, en dat waren toch echt volwassen mensen.

Het doet mij nog steeds elke keer pijn om dit soort berichten te lezen. Er overlijden nog steeds gemiddeld 20 mensen per jaar in Nederland hier aan. Ook omdat woningbouwverenigingen laks zijn met controles.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_106594177
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat iets op internet staat geeft je geen volmacht de bijdehande lompe kaasviool uit te hangen over de rug van 2 overleden meisjes natuurlijk.
Waar zeg ik dat precies?
quote:
Het 'dan lees je het toch niet argument', really... :').
Het is geen argument maar een vrijblijvend advies.
pi_106594392
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef seasushi het volgende:

[..]

Niet dus. Mijn zus en haar vriend zijn een aantal jaren geleden overleden door een koolmonoxide vergiftiging, en dat waren toch echt volwassen mensen.

Het doet mij nog steeds elke keer pijn om dit soort berichten te lezen. Er overlijden nog steeds gemiddeld 20 mensen per jaar in Nederland hier aan. Ook omdat woningbouwverenigingen laks zijn met controles.
In de studentenhuizen waar ik veel kwam gebruikten ze vaak gaskachels. (ook op slaapkamers) Daar wordt veel te weinig gecontroleerd. Melders heb ik er ook nooit gezien.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:53:52 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106594618
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:06 schreef tuintegel het volgende:

[..]

misschien moet je de op nog maar eens lezen....
De OP is een nieuwsbericht van vrijdag 6 januari, de post dat de meisjes verdronken zijn is van zaterdagavond 7 januari laat, en komt van iemand die feitenkennis lijkt te hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:29:46 #193
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_106598971
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:06 schreef tuintegel het volgende:

[..]

misschien moet je de op nog maar eens lezen....
Check post hierboven

Overigens zijn twee van de meisjes nadat ze bewusteloos werden verdronken omdat zij in bad zaten. Het meisje dat nog leeft werd op de vloer aangetroffen. Waarschijnlijk was het feit dat zij niet in bad zat haar redding.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:38:43 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106601085
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat het gebeurde toen er 3 meisjes in zaten dan, een volwassen iemand kan het nog wel voelen , een CO vergiftiging.
Dat valt sowieso dus vies tegen. Je proeft het niet. Je ruikt het niet. Je hersenen krijgen alleen steeds minder zuurstof, maar afgezien van dat je je 'wat raar' voelt, is er geen duidelijk signaal. Ik weet niet of je wel eens bent flauwgevallen nadat je te snel opgestaan bent uit bed? Dat is hetzelfde effect ook, en zo snel kan het opeens gaan.

Mensen denken vaak dat je een verstikkend gevoel krijgt als je te weinig zuurstof krijgt maar dat is niet waar. Dat barstende gevoel in je longen komt door de overmaat van CO2 in je longen. Als dat geen issue is, voel je eigenlijk niks.

Mensen overlijden bijvoorbeeld ook door puur een gebrek aan zuurstof in een goed afgeloten douche: er komt geen zuurstof bij en omdat de CO2 die je uitademt goed oplost in water en wegspoelt voel je niet dat je stikt. Als je dan flauwvalt kun je in je eigen douche verdrinken. CO is, omdat het zich ophoopt in je bloed, extreem gevaarlijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 18:16:33 #195
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_106609003
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

De OP is een nieuwsbericht van vrijdag 6 januari, de post dat de meisjes verdronken zijn is van zaterdagavond 7 januari laat, en komt van iemand die feitenkennis lijkt te hebben...
oh echt... stomme ik.. nou mijn fout excuus aan Blaz!
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:10:30 #196
56749 BlaZ
pi_106610910
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef tuintegel het volgende:

[..]

oh echt... stomme ik.. nou mijn fout excuus aan Blaz!
_O_
  maandag 9 januari 2012 @ 20:38:34 #197
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_106615894
Alle mensen dank voor uw steun, echter denk ik dat de ouders etc daar meer aan hebben.

Even verder:
Weet je wat ik walgelijk vindt ?

Dat die lul Masonogwat mij via DM loopt uit te dagen.
Hij is welkom, komende zaterdagmiddag 16:00 bij het oranje cafe.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die wat inzicht kan geven.
Nu rest ons alleen de droefheid.

Wat een verlies.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:44:51 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106616277
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef beware_reageerd het volgende:
Alle mensen dank voor uw steun, echter denk ik dat de ouders etc daar meer aan hebben.

Even verder:
Weet je wat ik walgelijk vindt ?

Dat die lul Masonogwat mij via DM loopt uit te dagen.
Hij is welkom, komende zaterdagmiddag 16:00 bij het oranje cafe.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die wat inzicht kan geven.
Nu rest ons alleen de droefheid.

Wat een verlies.
Als hij je per DM loopt uit te dagen gewoon even melden bij een FA, maar hem in PM blokkeren geeft ook gelijk een DM-blok.

Niet laten opnaaien door zo'n stuk verdriet, waarschijnlijk is het een jong en onwetend etterbakje dat denkt dat je op FOK! overal en overal om "lollig" mag en kunt doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 20:47:30 #199
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_106616387
Dat vind ik jammer van Fok! Het begint steeds meer een forum te worden waar men elkaar uitdaagt of zich schandalig gedraagt , dan kan men wel steeds iemand bannen maar het sloopt uiteindelijk toch een mooi forum...
  maandag 9 januari 2012 @ 20:50:03 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106616510
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef tuintegel het volgende:
Dat vind ik jammer van Fok! Het begint steeds meer een forum te worden waar men elkaar uitdaagt of zich schandalig gedraagt , dan kan men wel steeds iemand bannen maar het sloopt uiteindelijk toch een mooi forum...
Het was kerstvakantie, en zoals bij iedere vakantie heb je dan wat meer loslopende en verveelde pubertjes, in de andere vakanties heb je nog een beetje kans dat ze buiten wat beters te doen hebben, maar aan het eind van de kerstvakantie zijn ze gewoon strontvervelend van al 2 weken binnenzitten waarbij ze ook nog eens allerlei verplichtingen hebben gehad met kerst....

Waarschijnlijk te jong voor een vakantiebaantje en als ze daar niet te jong voor zijn dan zijn ze waarschijnlijk te beroerd om te werken of wil niemand ze aannemen.... hoe zou dat nou komen?

Daarbij heeft hij al een paar dagen een ban, dus das lekker rustig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106616736
Ik geloof eigenlijk sinds ik een keer iets mee maakte wat in het nieuws kwam, bijna niets meer wat in de krant staat. :') alles word zo verdraaid erbij verzonnen, weggelaten..

Je weet vaak toch de waarheid niet behalve als je er bij was en t meemaakte van dichtbij
  maandag 9 januari 2012 @ 20:54:46 #202
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_106616806
Eens Leandra, toch hoop ik dat mijn dochter meer normen en waarden meekrijgt later en "treiteren" in een meer acceptabele manier zal uitten.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:58:02 #203
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_106617001
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik geloof eigenlijk sinds ik een keer iets mee maakte wat in het nieuws kwam, bijna niets meer wat in de krant staat. :') alles word zo verdraaid erbij verzonnen, weggelaten..

Je weet vaak toch de waarheid niet behalve als je er bij was en t meemaakte van dichtbij
Soms wel, soms niet. Nieuwsbronnen zijn natuurlijk altijd een gedeelte sensatie. Toen een aantal jaar geleden een vriend van mij werd doodgeslagen (nooit opgelost) , stond het redelijk getrouw aan de waarheid in de aktueel en op wat diverse nieuwswebsites en enkele tv programma's .
  maandag 9 januari 2012 @ 21:00:11 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106617153
Dat probleem is deels ook weer de snelle media; men wil gisteren informatie over datgene dat vandaag gebeurd is, en dan kan men voor er duidelijkheid is niets anders dan aannames doen, en een aanname in de media wordt al snel tot "waarheid" gebombardeerd.

Als er bij iedere zaak even wat meer tijd was voor het in de media kwam dan zou het ook met meer feiten in de media kunnen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 21:08:48 #205
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_106617712
Wat een grove schuttingtaal

Hebben die ouders m,n berichten gelezen?

Van MadoRS via DM.

Leandra weet je zeker dat hij een ban heeft ? Dan zou dit ook niet kunnen namelijk.
Mods grijp nu eens in bij dit trieste figuur. :(
  maandag 9 januari 2012 @ 21:23:30 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106618617
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef beware_reageerd het volgende:

Hebben die ouders m,n berichten gelezen?

Van MadoRS via DM.

Leandra weet je zeker dat hij een ban heeft ? Dan zou dit ook niet kunnen namelijk.
Mods grijp nu eens in bij dit trieste figuur. :(
Ja, z'n naam is doorgestreept in z'n profiel: MadoRS
Maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon blokkeren voor PM, dan blokkeert DM automagisch mee.

Verder is het misschien niet zo handig mensen uit te nodigen per PM te reageren om af te spreken, want het zou zomaar kunnen dat iemand dat ook doet...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 21:26:28 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106618815
ik heb het bij de FA's neergelegd

dit is trouwens niet de juiste plek om dit te bespreken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:32:43 #208
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_106619169
Je weet zelf waar de uitnodeging om ging. Om hem/haar wat lager te laten zingen qua toon.
Ikzelf baal uberhaupt verschrikkelijk dat dergelijke figuren het kunnen uiten.
Er is ook een moraal en waarde besef wat er gaat spelen dan.

Blokkeren had ik reeds gedaan. Maar kennelijk kan het dan nog steeds.
Langs komen mag hij ook wel, of het een persoon is die daarna normaal zijn eten kan krijgen is wat anders.
Maar ach, vloeibaar eten voor wat weken is ook leven.

Ik heb het aangekaart en zie wel wat volgt.
Anders was dat mijn laatste inbreng qua gebeurtenissen en wat ik weet.
Ik doe al onhandig omdat ik geen herleidbare sporen wil naar de betreffende persoon die het deelde en erbij was. Maar zo'n troll hebben we dan helemaal niet nodig.

Affijn we gaan het merken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:31:18 #209
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106633675
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef beware_reageerd het volgende:
Niet om het een of het ander maar je zit 'em ook wel een beetje uit te dagen. Niet dat ik zijn gezeik goed wil praten, maar zulke types moet je gewoon negeren. Je geeft 'em precies wat 'ie wil.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106633868
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Je weet zelf waar de uitnodeging om ging. Om hem/haar wat lager te laten zingen qua toon.
Jaja, en straks is ie 2.10m en Nederlands kampioen MMA. Hij is dan degene die zingt.
Ondanks dat ik de reacties van MadoRS afkeur, slaat zo'n dreigement van jou via PM natuurlijk ook nergens op.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Langs komen mag hij ook wel, of het een persoon is die daarna normaal zijn eten kan krijgen is wat anders. Maar ach, vloeibaar eten voor wat weken is ook leven.
Serieus gast :')

De hoogste vorm van heersen is jezelf beheersen...
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:37:50 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106643848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef starla het volgende:
Serieus gast :')
Het jammere van dit soort gebeurtenissen is ook dat er relschoppers zijn die dan enorm verontwaardigd kunnen gaan lopen doen en op die manier een hoop aandacht naar zich toe kunnen trekken. Beetje sneu.
pi_106644334
heb eigenlijk nog nooit een badkamerdeur meegemaakt die pas met een stormram open werd gemaakt nadat alles mislukte.vind dat wel een heel vreemde deur / huis.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_106644547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef WRH het volgende:
heb eigenlijk nog nooit een badkamerdeur meegemaakt die pas met een stormram open werd gemaakt nadat alles mislukte.vind dat wel een heel vreemde deur / huis.
Het was een jaren '30 woning, met massieve eiken deuren. Als ik naar onze toiletdeur kijk denk ik ook niet dat je die zomaar open krijgt als die eenmaal op slot is.

Bovendien heb ik vernomen (maar weet niet in hoeverre dit waar is) dat het meisje dat het heeft overleefd achter de deur lag wat het verder bemoeilijkte de deur te openen. Maar nogmaals, weet niet in hoeverre dit nou echt zo was.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:04 #214
56749 BlaZ
pi_106647165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Het was een jaren '30 woning, met massieve eiken deuren. Als ik naar onze toiletdeur kijk denk ik ook niet dat je die zomaar open krijgt als die eenmaal op slot is.

Bovendien heb ik vernomen (maar weet niet in hoeverre dit waar is) dat het meisje dat het heeft overleefd achter de deur lag wat het verder bemoeilijkte de deur te openen. Maar nogmaals, weet niet in hoeverre dit nou echt zo was.
Daarnaast is het natuurlijk een afhankelijk van de mensen die de deur open proberen te krijgen.
pi_106648086
quote:

[..]

Zijn jaren '30 deuren niet altijd paneeldeuren? Zo een paneel slopen lijkt mij juist makkelijker?
Klussen deel 1 en 2
pi_106648155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Zijn jaren '30 deuren niet altijd paneeldeuren? Zo een paneel slopen lijkt mij juist makkelijker?
Die ouders hebben blijkbaar gewoon hun best niet gedaan
pi_106648157
quote:

[..]

Daar zou ik maar wat aan doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')