Soms wel, soms niet. Nieuwsbronnen zijn natuurlijk altijd een gedeelte sensatie. Toen een aantal jaar geleden een vriend van mij werd doodgeslagen (nooit opgelost) , stond het redelijk getrouw aan de waarheid in de aktueel en op wat diverse nieuwswebsites en enkele tv programma's .quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik geloof eigenlijk sinds ik een keer iets mee maakte wat in het nieuws kwam, bijna niets meer wat in de krant staat.alles word zo verdraaid erbij verzonnen, weggelaten..
Je weet vaak toch de waarheid niet behalve als je er bij was en t meemaakte van dichtbij
Ja, z'n naam is doorgestreept in z'n profiel: MadoRSquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef beware_reageerd het volgende:
Wat een grove schuttingtaal
Hebben die ouders m,n berichten gelezen?
Van MadoRS via DM.
Leandra weet je zeker dat hij een ban heeft ? Dan zou dit ook niet kunnen namelijk.
Mods grijp nu eens in bij dit trieste figuur.
Niet om het een of het ander maar je zit 'em ook wel een beetje uit te dagen. Niet dat ik zijn gezeik goed wil praten, maar zulke types moet je gewoon negeren. Je geeft 'em precies wat 'ie wil.quote:
Jaja, en straks is ie 2.10m en Nederlands kampioen MMA. Hij is dan degene die zingt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Je weet zelf waar de uitnodeging om ging. Om hem/haar wat lager te laten zingen qua toon.
Serieus gastquote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Langs komen mag hij ook wel, of het een persoon is die daarna normaal zijn eten kan krijgen is wat anders. Maar ach, vloeibaar eten voor wat weken is ook leven.
Het jammere van dit soort gebeurtenissen is ook dat er relschoppers zijn die dan enorm verontwaardigd kunnen gaan lopen doen en op die manier een hoop aandacht naar zich toe kunnen trekken. Beetje sneu.quote:
Het was een jaren '30 woning, met massieve eiken deuren. Als ik naar onze toiletdeur kijk denk ik ook niet dat je die zomaar open krijgt als die eenmaal op slot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef WRH het volgende:
heb eigenlijk nog nooit een badkamerdeur meegemaakt die pas met een stormram open werd gemaakt nadat alles mislukte.vind dat wel een heel vreemde deur / huis.
Daarnaast is het natuurlijk een afhankelijk van de mensen die de deur open proberen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Het was een jaren '30 woning, met massieve eiken deuren. Als ik naar onze toiletdeur kijk denk ik ook niet dat je die zomaar open krijgt als die eenmaal op slot is.
Bovendien heb ik vernomen (maar weet niet in hoeverre dit waar is) dat het meisje dat het heeft overleefd achter de deur lag wat het verder bemoeilijkte de deur te openen. Maar nogmaals, weet niet in hoeverre dit nou echt zo was.
Zijn jaren '30 deuren niet altijd paneeldeuren? Zo een paneel slopen lijkt mij juist makkelijker?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Het was een jaren '30 woning, met massieve eiken deuren. Als ik naar onze toiletdeur kijk denk ik ook niet dat je die zomaar open krijgt als die eenmaal op slot is.
Bovendien heb ik vernomen (maar weet niet in hoeverre dit waar is) dat het meisje dat het heeft overleefd achter de deur lag wat het verder bemoeilijkte de deur te openen. Maar nogmaals, weet niet in hoeverre dit nou echt zo was.
Die ouders hebben blijkbaar gewoon hun best niet gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Zijn jaren '30 deuren niet altijd paneeldeuren? Zo een paneel slopen lijkt mij juist makkelijker?
Daar zou ik maar wat aan doen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Daar hebben we al een simpele oplossing voor: gewoon niet op slot doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar zou ik maar wat aan doen dan.
Neen, als ze zelf die deur hadden gesloopt moeten ze nieuwe deur kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die ouders hebben blijkbaar gewoon hun best niet gedaan
ja maar vaak gaan ze al conclusies trekken wat er is gebeurt, wie wat gedaan heeft voor het uberhaupt onderzocht isquote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef Leandra het volgende:
Dat probleem is deels ook weer de snelle media; men wil gisteren informatie over datgene dat vandaag gebeurd is, en dan kan men voor er duidelijkheid is niets anders dan aannames doen, en een aanname in de media wordt al snel tot "waarheid" gebombardeerd.
Als er bij iedere zaak even wat meer tijd was voor het in de media kwam dan zou het ook met meer feiten in de media kunnen komen.
Dat heet meedenkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja maar vaak gaan ze al conclusies trekken wat er is gebeurt, wie wat gedaan heeft voor het uberhaupt onderzocht is
RIPquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef beware_reageerd het volgende:
Danique Spelbos heeft haar rustplaats bereikt.
Zaterdag kan iedereen Danique Snel naar haar rust plek brengen.
Dat ze nu maar mogen rusten zonder betweters, een wereld die zij niet wilden en een wereld waarin hun dromen waar mogen worden.
Danique & Danique, till we meet again. In Gods armen zullen jullie slapen.
Slaap zacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |