Ik schrik steeds van die fotoquote:
Op deze foto is ie ook prachtig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Sakis Rouvas.
[ afbeelding ]
Beetje fout misschien, maar ik vind 'm gewoon mooi. Op zijn eigen gladjakkerige manier
.
I knowquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Op deze foto is ie ook prachtig.
Maar ik krijg dat naveltruitje echt niet meer van mijn netvlies![]()
Oh nee, die quootte je dan goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik quotte de verkeerde, ik bedoelde die van Gordon![]()
![]()
Welk jaar was deze niet verkeerde man?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Sakis Rouvas.
[ afbeelding ]
Beetje fout misschien, maar ik vind 'm gewoon mooi. Op zijn eigen gladjakkerige manier
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk jaar was deze niet verkeerde man?
Ik ga dat filmpje niet kijken hoorquote:
Hellooooooooo Sakkisakkiiiiiiiiii tzazikiiiiiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij was ook presentator tijdens het legendarische Paul de Leeuw moment.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hellooooooooo Sakkisakkiiiiiiiiii tzazikiiiii
You look like Will. From Grace!
Je bent hetero maar zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Sakis Rouvas![]()
![]()
Ook zijn nummers en dat moment ja
Roger!![]()
Het is dat ik hetero ben
Neeeeeequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er zijn best een aantal uitzonderingen
Zeg 95% meisjes/vrouwen, en dan nog een paar jongens/mannen die de 5% vormenquote:
Iedereen is een beetje biseksueelquote:
Ik zit het te bekijken, dat truitje iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeee
Ik kijk wel weer. En ogottegottegot dat te korte truitje
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
Onderste linkje even in imgur.com geplakt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Voor mij Johanna uit IJsland (L)
Ah das een leukequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was bloedmooi.. jammer van hun duonaam Aysel & Arash, dat klonk als "I sell a rash"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Stereo Mike????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
We hadden toch wel meer mooierds? Even denken...
Vorig jaar, donker haar, zong vreselijk vals die jongen uiteindelijk geloof ik.
Niet Frankrijk, een meer exotisch type
quote:
Die zong toch niet vals?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja... in mijn herinnering was ie toch mooier
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik nog steeds niet kunnen vindenquote:
JA JA JAAAAAAAAAAAAAAA die bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
O Greys je bedoelt Harel Ska'at met Milim voor Israël in 2010
En Cornald Maas en Daniël Dekker ze maar de hemel in prijzen, hij zong gewoon vals
Er gingen toen ook tien punten van Nederland naar Israël, dat uiteindelijk veertiende werd
Ja ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
JA JA JAAAAAAAAAAAAAAA die bedoelde ik
Kneitervals en iedereen vond het prachtig, ik werd er woest van
Maar ontopic: het is wel een knap joch!
Nou ik vind het nog steeds best een prima hapje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was ook een leuk liedje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar dit was Cypriotisch én het ging door (2010):
"Het lied E-mail to Berlin behaalde de nationale finale, maar veroorzaakte daar hilariteit alom.quote:
De stewardess? Althans het pakje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aisha uit Letland werd in 2010 ook niet gekozen vanwege haar zangtalenten. Jeetje, wat zong ze vals.
[ afbeelding ]
Kan het me niet herinnerenquote:
Serieus, ik heb nog niks gepost en je ligt al dubbel?quote:
en deze vond ik toch ook wel iets liefs hebben hoor.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
En en hoe kan ik hem vergeten!
Spanje, 2010!
Is dat meneer Walsje?? Is ie in zijn vrije tijd professioneel zwemmer of zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is dat meneer Walsje?? Is ie in zijn vrije tijd professioneel zwemmer of zo?
Ik moest aan je denken toen Sakis Rouvas ter sprake kwamquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog niks gepost en je ligt al dubbel?![]()
quote:Maar goed: "Wie vind jij de mooiste/knapste ESF-kandidaat aller tijden?"
Deze natuurlijk![]()
![]()
Goed, nu weer normaal.![]()
Ja, Alexander Rybak was ook erg leuk om te zien, hij had een heel groot charisma en hij was heel enthousiastquote:Deze ben ik het mbt tt wel mee eens,
[..]
en deze vond ik toch ook wel iets liefs hebben hoor.
Die was wel wel lekker, maar ook heel klein.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aisha uit Letland werd in 2010 ook niet gekozen vanwege haar zangtalenten. Jeetje, wat zong ze vals.
[ afbeelding ]
Nee die dame die ik in m'n quote hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De stewardess was VK 2007 als je dat bedoelt? Flying the flag?
Ah, die is ook best leuk!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
Harel was leuk ja, ook in het echt
Zelf gemaakte pics
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan word je hier vast helemaal jaloers vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weet niet of je dat al gezien had destijds, maar hier staan veel leuke foto's van Blue die we toen op de Eurovisie Persdag in Volendam hebben gemaakt:
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
Persdag 9 april - 3J's ontvingen buitenlandse concurrenten #2IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan word je hier vast helemaal jaloers vanGezien je rijtje favorieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weet niet of je dat al gezien had destijds, maar hier staan veel leuke foto's van Blue die we toen op de Eurovisie Persdag in Volendam hebben gemaakt:
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
Persdag 9 april - 3J's ontvingen buitenlandse concurrenten #2leuk hoor
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
hijs perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit zijn navel hoog!quote:
Ik denk dat dat komt doordat de foto van onderen is genomen...quote:
Sakis blijkbaar ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook wel over bepaalde vrouwenzeggen hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 04:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
And now something completely different !![]()
http://www.greeksongs-greekmusic.com/first-picture-rouvas-son/
The first picture of Rouvas junior is out !![]()
Sakis Rouvas (Griekenland) op Wit-Russisch feestje
En die was in het echt nog veel mooierquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef MuscleLover29 het volgende:
[ afbeelding ]
Loukas Giorkas... Perfectie
Het 'barbie'gehalte heeft dus ook al zijn intrede gemaakt op het ESF ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En de schoonheden van dit jaar
Iva Adamou (Cyprus) (1993)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eleftheria Eleftheriou (Griekenland) (1989)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit jaar valt het mee hoor, afgelopen jaren is het erger geweest. En twee echte barbies op 42 deelnemers, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het 'barbie'gehalte heeft dus ook al zijn intrede gemaakt op het ESF ...
Haha ja, dat was zeker een lekker dingquote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Peter het volgende:
De achtergrondzager/danser van Frankrijk uit 2010 had ook wel wat.. kon alleen een capje maken
[ afbeelding ]
Ik zag Marga laatst weer bij Life 4 You en jemig wat een goed figuur heeft dat mens tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Marga Bult??? Hoe kan je dat nou zeggen...
Ik scrollde snel even langs de foto's en dacht: ja, haar vind ik idd wel mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Poeh!
Even heel goed nadenken.
Ik denk misschien die Griek van vorig jaar?
Hier met onze eigen MissBliss:
[ afbeelding ]
Of nee, eigenlijk een hele andere.
Maar die durf ik echt bijna niet te zeggen![]()
![]()
Deze pianist vond ik destijds echt heul jammieIn combinatie met zijn stem uiteraard en het liedje. Ik snap het nu niet zo heel goed meer. Ach. Jawel ook eigenlijk...
Wauw ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef MisterO het volgende:
De Wit- Russische inzending van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Chick hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Frankrijk trouwens ook een hele mooie Aziatische dame dit jaar
Anggun
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nargiz Birk-Petersenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef TLC het volgende:
Wie was die presentratrice vanavond ? die voorlas wie er in de finale kwamen ??
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat is haar adres en zo ?
Verkeerde afbeelding. Dat is Leyla. Nargiz was de andere...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nargiz Birk-Petersen
[ afbeelding ]
En nog slim ook. Spreekt haar talen zagen we al en heeft rechten gestudeerd in de VS.![]()
Valt me op het ESF sowieso altijd op dat er in die driehoek Azerbeidzjan, Georgië, Armenië erg leuke dames lijken rond te lopen.
Wowah, die visagie had ook wel even beter kunnen kijken. Bruin koppie + hals, maar pipse armenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nargiz Birk-Petersen
[ afbeelding ]
En nog slim ook. Spreekt haar talen zagen we al en heeft rechten gestudeerd in de VS.![]()
Valt me op het ESF sowieso altijd op dat er in die driehoek Azerbeidzjan, Georgië, Armenië erg leuke dames lijken rond te lopen.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:09 schreef Redefine het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Lenna Kuurmaa. De leadzangeres van Vanilla Ninja. De inzending van Zwitserland afkomstig uit Estland van 2005. Waarbij Cool Vibes ook nog steeds één van mijn favoriete ESF nummers allertijden is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef UltraR het volgende:
Ik kreeg het wel warm van de dames van Vanilla Ninja, ook m'n favo songfestival nummer (Cool Vibes):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar de hand schudden.
[..]
Nog steeds niet lelijk hoor... maarja, ik ben geloof ik ook de enige die de ijslandse meneer van dit jaar wel te happen vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zeker niet verkeerd. Met al haar knipogenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Azerbaijan 2009 beste inzending ooit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pro van alle 2?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef hunter2011 het volgende:
Jedward!
Ik wil mevrouw Jedward worden!
[ afbeelding ]
[ [url=http://http://thexfactor-uk.com/(...)Video.jpg]afbeelding[/url] ]
Ah, you want to be the meat in their sandwich?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ze zijn allebei cute en toch een tweeling.
[ afbeelding ]
viezerikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ah, you want to be the meat in their sandwich?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |