Chick hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Frankrijk trouwens ook een hele mooie Aziatische dame dit jaar
Anggun
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nargiz Birk-Petersenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef TLC het volgende:
Wie was die presentratrice vanavond ? die voorlas wie er in de finale kwamen ??
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat is haar adres en zo ?
Verkeerde afbeelding. Dat is Leyla. Nargiz was de andere...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nargiz Birk-Petersen
[ afbeelding ]
En nog slim ook. Spreekt haar talen zagen we al en heeft rechten gestudeerd in de VS.![]()
Valt me op het ESF sowieso altijd op dat er in die driehoek Azerbeidzjan, Georgië, Armenië erg leuke dames lijken rond te lopen.
Wowah, die visagie had ook wel even beter kunnen kijken. Bruin koppie + hals, maar pipse armenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nargiz Birk-Petersen
[ afbeelding ]
En nog slim ook. Spreekt haar talen zagen we al en heeft rechten gestudeerd in de VS.![]()
Valt me op het ESF sowieso altijd op dat er in die driehoek Azerbeidzjan, Georgië, Armenië erg leuke dames lijken rond te lopen.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:09 schreef Redefine het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Lenna Kuurmaa. De leadzangeres van Vanilla Ninja. De inzending van Zwitserland afkomstig uit Estland van 2005. Waarbij Cool Vibes ook nog steeds één van mijn favoriete ESF nummers allertijden is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef UltraR het volgende:
Ik kreeg het wel warm van de dames van Vanilla Ninja, ook m'n favo songfestival nummer (Cool Vibes):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar de hand schudden.
[..]
Nog steeds niet lelijk hoor... maarja, ik ben geloof ik ook de enige die de ijslandse meneer van dit jaar wel te happen vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja... in mijn herinnering was ie toch mooier
[ afbeelding ]
Die was zeker niet verkeerd. Met al haar knipogenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Azerbaijan 2009 beste inzending ooit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pro van alle 2?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef hunter2011 het volgende:
Jedward!
Ik wil mevrouw Jedward worden!
[ afbeelding ]
[ [url=http://http://thexfactor-uk.com/(...)Video.jpg]afbeelding[/url] ]
Ah, you want to be the meat in their sandwich?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ze zijn allebei cute en toch een tweeling.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |