En die was in het echt nog veel mooierquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef MuscleLover29 het volgende:
[ afbeelding ]
Loukas Giorkas... Perfectie
Het 'barbie'gehalte heeft dus ook al zijn intrede gemaakt op het ESF ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En de schoonheden van dit jaar
Iva Adamou (Cyprus) (1993)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eleftheria Eleftheriou (Griekenland) (1989)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit jaar valt het mee hoor, afgelopen jaren is het erger geweest. En twee echte barbies op 42 deelnemers, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het 'barbie'gehalte heeft dus ook al zijn intrede gemaakt op het ESF ...
Haha ja, dat was zeker een lekker dingquote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Peter het volgende:
De achtergrondzager/danser van Frankrijk uit 2010 had ook wel wat.. kon alleen een capje maken
[ afbeelding ]
Ik zag Marga laatst weer bij Life 4 You en jemig wat een goed figuur heeft dat mens tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Marga Bult??? Hoe kan je dat nou zeggen...
Ik scrollde snel even langs de foto's en dacht: ja, haar vind ik idd wel mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Poeh!
Even heel goed nadenken.
Ik denk misschien die Griek van vorig jaar?
Hier met onze eigen MissBliss:
[ afbeelding ]
Of nee, eigenlijk een hele andere.
Maar die durf ik echt bijna niet te zeggen![]()
![]()
Deze pianist vond ik destijds echt heul jammieIn combinatie met zijn stem uiteraard en het liedje. Ik snap het nu niet zo heel goed meer. Ach. Jawel ook eigenlijk...
Wauw ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef MisterO het volgende:
De Wit- Russische inzending van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |