abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106476365
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Tim Douwsma was er anders maar wat trots op dat hij zich had gekwalificeerd tussen die honderden deelnemers.
Dat lijkt me nog het meest triest. Die jongen moet toch beseffen dat hij het bedankje van John richting de TROS is voor het kapen van het Songfestival :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_106476398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lijkt me nog het meest triest. Die jongen moet toch beseffen dat hij het bedankje van John richting de TROS is voor het kapen van het Songfestival :D
:D
pi_106476469
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik vond het op Adèle lijken en John zei dat het helemaal nergens op kon lijken. :o
Ik denk dat ik vanavond dan ook een stukje ga luisteren. Adele + Joan's geluid, veel erger kan het voor mij niet worden _O-

Sowieso ben ik fan van Kim, dus ik ga voor Kim of Tim denk ik :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 11:45:30 #154
163650 Greys
pi_106476471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik vond het op Adèle lijken en John zei dat het helemaal nergens op kon lijken. :o
Ik vond het ook Adellerig :Y
Maar wel 'lieflijker', lichter. Adele heeft altijd wat dramatischer songs.
Adele meets hippie :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 11:46:06 #155
163650 Greys
pi_106476499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vanavond dan ook een stukje ga luisteren. Adele + Joan's geluid, veel erger kan het voor mij niet worden _O-

Sowieso ben ik fan van Kim, dus ik ga voor Kim of Tim denk ik :D
Wacht tot je het nummer van Kim hoort :@ :X
Heal the world save the children blabla. Echt, ténenkrommend :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106476531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Wacht tot je het nummer van Kim hoort :@ :X
Heal the world save the children blabla. Echt, ténenkrommend :@
Oh -O-
Maar dan kan ik het geluid nog verdragen, al is het nummer waardeloos.
Bij VOH kotste ik elke cover van Joan uit, dan hoor ik spijtig genoeg nog liever Raffaella :D
pi_106476549
Tim dan maar _O- Leuk koppie wel :D
pi_106476565
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Greys het volgende:
Ja dat vat het heel aardig samen vind ik ^O^
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:51:53 #159
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_106476698
Ik moet bij Joan altijd denken aan Ross over de naam Rain:

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 12:38:00 #160
163650 Greys
pi_106478261
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Tim dan maar _O- Leuk koppie wel :D
Tim had wat mij betreft ook zeker een beter nummer verdiend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106478640
Tim is wel :9
pi_106479376
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou wat mij verbaast vooral... stel dat het ECHT toeval is he?
Dan zou hij toch moeten begrijpen dat het hetzelfde is als dat ik 6 supertoffe prijzen te verloten heb en ik verloot dat onder 500 mensen en die 6 prijzen komen dan TOEVALLIG bij 6 van mijn eigen bekenden/vrienden/familie terecht. Dan roept iedereen toch ook 'ja dag, doorgestoken kaart!
Ik snap dus niet dat hij dat niet snapt :D Dat hij ipv zo te briesen niet gewoon zegt 'ik snap dat het zo lijkt, maar neem van mij aan...'. Maar neeee, Nederland is meteen weer slecht ende wantrouwend. Terwijl ze gewoon alle schijn tegen hebben, zeg dáár dan iets over :)
Hear, hear :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:10:00 #163
163650 Greys
pi_106479426
Erik van Tijn is ook pissed op Cornald _O-
Omdat Cornald alleen maar naar anderen wijst en zegt 'Dit ging eerlijk, dat toen met Edsilia was pas niet eerlijk...'.

ericvantijn twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 13:05:08 @cornaldm ja hoor.....hebben wij het weer gedaan?!? Dat was totaal niet oneerlijk! Wij en Edsil moesten gewoon winnen van de rest hoor.... reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:12:25 #164
163650 Greys
pi_106479513
Ahaaaaaa, dus we moeten niet zeuren, want het had NOG erger gekund...
Namelijk dat ze gewoon direct zelf hadden gekozen.
(Nou Cornald... had dat maar gedaan, dan leek het niet zo oneerlijk :D )

cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 13:10:56 @ericvantijn Was ook niet oneerlijk! Ik bedoelde juist: je kunt ook nu verder gaan nog door rechtstreeks te plaatsen ipv/naast open inschr.. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:13:20 #165
163650 Greys
pi_106479539
Bitch fight *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106479649
Cornald kan beter gewoon kappen met proberen recht te praten wat altijd krom zal blijven :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:17:30 #167
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106479660
Greys, ik ben een songfestivaln00b, maar ik snap er helemaal niets van :@ :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_106479715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
Bitch fight *O*
*popcorn pakt*
pi_106479750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Greys het volgende:

Dat alleen klinkt toch al als een succesje :D
pi_106479787
Ik hoop echt dat het nummer van Joan de moeite waard is, haar prachtige stemgeluid mag Europa wel in!
That's all folks!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:23:20 #171
163650 Greys
pi_106479862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik ben een songfestivaln00b, maar ik snap er helemaal niets van :@ :')
Waarvan? :P
Van de ophef? Of puur van de bitch fight hierboven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:25:57 #172
163650 Greys
pi_106479959
Ing je moet het zo zien:

Als ik 6 prijzen te verloten heb onder 500 man en die 6 prijzen blijken alléén maar bij mijn vrienden/vriendinnen terecht te komen, gelooft geen hond dat. OOK als het echt eerlijk geloot is.

Cornald heeft daar geen begrip voor en begint op Nederland te briesen dat ze nou eenmaal zo wantrouwend zijn (ja d'oh, je hebt ook alle schijn tegen dat je alleen maar je eigen kandidaten hebt gekozen...).

Nu zegt Cornald 'Als jullie dit al niet eerlijk vinden... toen en toen met Edsilia die naar het Eurovisie ging was het nog oneerlijker!'.
Daar is Erik weer boos over, want dat is niet waar. Cornald probeert het recht te lullen door te zeggen 'Ja maar ik bedoel alleen maar dat het nog erger kan' (of zoiets :') ). En Erik vindt het smoesjes.

Zoiets is het. Geloof ik :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106479995
In 1998 werden er 4 componisten(duo's) benaderd om een inzending te schrijven, daarnaast zouden er 4 inzendingen uit een open inschrijving komen... heel transparant allemaal gecommuniceerd destijds.

Die transparantheid in de selectieprocedure van dit jaar is ver te zoeken, daar heeft Eric van Thijn terecht een punt!
pi_106480079
Cornald begint langzaam maar zeker net als deze idioot te worden :')

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_106480146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef TheVulture het volgende:
In 1998 werden er 4 componisten(duo's) benaderd om een inzending te schrijven, daarnaast zouden er 4 inzendingen uit een open inschrijving komen... heel transparant allemaal gecommuniceerd destijds.

Die transparantheid in de selectieprocedure van dit jaar is ver te zoeken, daar heeft Eric van Thijn terecht een punt!
Die transparantie was er zogenaamd wel, maar helaas alle 500 ingezonden liedjes waren niet goed genoeg om het niveau van de Voice-artiesten en het TROS-opvulmiddel te overtreffen.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 13:35:24 #177
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_106480358
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef iBenny het volgende:
Er komen serieus kamervragen :D ?

http://www.telegraaf.nl/p(...)ival__.html?sn=prive
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:37:22 #178
163650 Greys
pi_106480434
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef iBenny het volgende:
Er komen serieus kamervragen :D ?

http://www.telegraaf.nl/p(...)ival__.html?sn=prive
Ja :D
Het lijkt ergens bespottelijk (want ze hebben wel iets beters te doen...) maar ergens ben ik het wel met Elfletterig eens die eerder al schreef in deze topics hier dat het niet gaat om John de Mol, maar om het TRANSPARANT zijn van de selectie. Het is geen volksgebeuren meer zo dat Songfestival, het is gekaapt. En je moet je idd afvragen of een officieel volksgebeuren zo strikt in handen mag zijn van een John de Mol (of wie dan ook), die er misschien wel gewoon zware belangen bij heeft dat als één van zijn kandidaten wint, dat hij dan de opbrengsten van de eventuele 'hit' kan opstrijken.....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106480549
Ergens vond ik de 3J's ook een beetje érg TROS en erg voorgekauwd, maar ja... Nu is het de John-show.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 13:41:15 #180
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_106480591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D
Het lijkt ergens bespottelijk (want ze hebben wel iets beters te doen...) maar ergens ben ik het wel met Elfletterig eens die eerder al schreef in deze topics hier dat het niet gaat om John de Mol, maar om het TRANSPARANT zijn van de selectie. Het is geen volksgebeuren meer zo dat Songfestival, het is gekaapt. En je moet je idd afvragen of een officieel volksgebeuren zo strikt in handen mag zijn van een John de Mol (of wie dan ook), die er misschien wel gewoon zware belangen bij heeft dat als één van zijn kandidaten wint, dat hij dan de opbrengsten van de eventuele 'hit' kan opstrijken.....
Bovendien wordt het ook uitgezonden op de publieke omroep, het is gefinancierd van ons belastinggeld..
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_106480730
Volgensmij heb ik ergens een reactie van John gezien over dat het er als doorgestoken kaart uitziet, en hij zei gewoon 'luister, ik wil gewoon dat de beste kandidaat daar staat.. maakt me niet uit wie het dan is'. Dus hij gaf hiermee indirect al aan dat het nou niet bepaald eerlijk hoeft te zijn gegaan. Cornald kan dus beter zijn mond houden ;)
pi_106480923
Dat Cornald het hele gebeuren nog steeds loopt te verdedigen vind ik echt een raadsel.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106480930
Misschien vindt John wel werkelijk zijn VOH-talentjes het meest hipperdehip :Y)
pi_106480946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat Cornald het hele gebeuren nog steeds loopt te verdedigen vind ik echt een raadsel.
Is dat niet omdat hij eruit lag en nu weer mee mag doen? :D Kontlikkerij :+
pi_106481136
Ik ben in ieder geval benieuwd wanneer we Cornald voor het eerst in "Ik hou van Holland" gaan zien.
pi_106481236
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0f819820-4a3d-4701-a664-763a957435e8/

Hier, fragment van Boulevard gisteren. Directeur Tros zegt 'we hebben gewoon voor mooie stemmen gekozen'. En dan moet je weten dat John de Mol vindt dat de TVOH het beste van het beste talent van Nederland is :P

John de Mol zegt verder ook dat hij maar één belang heeft, de finale bereiken.

Die Daniel Dekker zegt dan nog dat het toeval is *proest* die snapt werkelijk waar niks van het wereldje als hij zo naief is

De kandidaten als Joan, Pearl en Raffaella geven gewoon toe dat ze zijn benaderd, ook John doet dat.
pi_106481432
Is nou ook nog 1 van die zes composities die uit de koffer gekomen, of zijn die ook allemaal geschreven door componisten die gevraagd zijn? Ik ben wel benieuwd of die koffer uberhaupt nog wat heeft opgeleverd.
pi_106481440
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=c9c4166023

Ik ben nu nog dit filmpje aan het kijken, bij Raffaella zegt John al 'we hebben een nummer bij Raffaella gevonden wat bij haar past'

Ik hoor nu trouwens de langere versies:

- nummer van Raffaella vind ik niet goed.. is het een dancenummer, weten ze het nog te verknallen! Had het Tiesto of Armin laten doen!

- Joan lijkt op Amy mcdonald

- het nummer van die Ivan is te saai... had het dan Alain Clark zelf laten zingen! Die ziet er tenminste ook nog lekker uit op beeld... deze donkere jongen met baard gaat het saai brengen, dat weet ik gewoon zeker!

- Pearl heeft een doodsaaie ballad á la Glennis Grace... ziet er verder inderdaad uit als die ene uit de Muppets show, ik zie het nou ook!!! :D Dit wordt NIKS in Europa!

- die Tim heeft een guitig koppie, maar het nummer is denk ik te dun.. en kan hij goed camera's pakken en een leuke act neerzetten?

- lijkt dat nummer van Kim nou een beetje op dat van Pearl?! Dan zou ik het misschien nog een keer moeten horen.. ik vind het in elk geval ook vrij saai.. en ze heeft nog steeds niet de goede uitstraling.

Oh jee hoe meer ik van de nummer hoor, hoe meer ik bang ben dat het weer helemaal niks wordt... :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Kidney_bean01 op 06-01-2012 14:13:43 ]
pi_106482088
Ik ben echt voor Joan en Rafaella... een ballad haalt denk ik echt niks uit...
pi_106482257
Een ballad kan wel degelijk scoren, alleen lijken déze ballads me te gezapig en saai. Dat zie ik meer als het grote probleem.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_106482749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dat niet omdat hij eruit lag en nu weer mee mag doen? :D Kontlikkerij :+
Wat gay :r
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:41:58 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106483031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Greys het volgende:
Ing je moet het zo zien:

Als ik 6 prijzen te verloten heb onder 500 man en die 6 prijzen blijken alléén maar bij mijn vrienden/vriendinnen terecht te komen, gelooft geen hond dat. OOK als het echt eerlijk geloot is.

Cornald heeft daar geen begrip voor en begint op Nederland te briesen dat ze nou eenmaal zo wantrouwend zijn (ja d'oh, je hebt ook alle schijn tegen dat je alleen maar je eigen kandidaten hebt gekozen...).

Nu zegt Cornald 'Als jullie dit al niet eerlijk vinden... toen en toen met Edsilia die naar het Eurovisie ging was het nog oneerlijker!'.
Daar is Erik weer boos over, want dat is niet waar. Cornald probeert het recht te lullen door te zeggen 'Ja maar ik bedoel alleen maar dat het nog erger kan' (of zoiets :') ). En Erik vindt het smoesjes.

Zoiets is het. Geloof ik :Y)
Zover was ik, maar de Edsilia-rel snapte ik niet en zodoende is het verhaal dan lastig te plaatsen voor mij :+
Maar tis duidelijk hoor :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_106483190
Van Zappen.blog.nl:

quote:
John de Mol over succeswapens Eurovisie Songfestival
De Songfestival-gekte is losgebarsten. De Tros heeft alleen nog maar de zes acts bekendgemaakt voor het Nationaal Songfestival of de kritiek is al niet mals. Velen vinden het wel heel opmerkelijk dat producent John de Mol kiest voor vijf uit zes acts afkomstig uit het Talpa-nest. Acts die bovendien stuk voor stuk zijn benaderd om mee te doen aan de liedjeswedstrijd. “Dat die meningen zouden komen, wist ik van te voren. Daar lig ik niet wakker van”, zegt De Mol tegen Zappen.blog.nl. “Of dit de leukste tv-klus van het jaar is? Dat weet ik niet, het is pas februari als we dit hebben gemaakt, maar het Nationaal Songfestival is in elk geval één van de leukste klussen.”

De Mol lijkt zijn stempel te drukken op het Nationaal Songfestival met drie duelrondes. Een speciaal in het leven geroepen buitenlandcommissie en intensieve begeleiding richting moeten bijdragen aan een hoge positie op het Eurovisie Songfestival.
De Tros deed een paar jaar terug al eens een poging de stem van het buitenland te laten klinken door Tatjana Simic en Johnny Logan in de vakjury te zetten. Het was de editie waarbij alleen het liedje Ik Ben Verliefd (Shalalie) meedeed in vijf verschillende uitvoeringen en de Ierse Songfestival-veteraan zo ongeveer gillend gek werd van de Nederlandse Songfestival-mislukking.

John de Mol pakt het nu veel groter aan. “In Europa zitten tientallen miljoenen mensen straks te kijken, die het liedje voor het eerst horen. En zij moeten gaan stemmen voor Nederland. Want we mogen niet op onszelf stemmen. Dus toen hebben we bedacht: Waarom proberen we niet een paar van die mensen naar Nederland te halen en ze advies te laten geven over de zes liedjes die wij hebben?”

Van elk deelnemend Songfestival-land worden in februari twee inwoners overgevlogen, zodat er uiteindelijk ongeveer 100 man in de buitenlandcommissie zit, welke overigens een adviserende rol heeft. De buitenlandcommissie heeft zich dus niet bemoeit met de selectie van de zes kandidaten. “We proberen de realiteit na te bootsen. Die mensen horen het nummer straks voor de eerste keer. Nouja, voor de tweede keer, ze mogen de generale repetitie ook meemaken.”

Het doel van De Mol is om de finale van het Eurovisie Songfestival te halen, iets wat Nederland de laatste keer lukte met Re-Union in 2004. Geen enkel land strandde zo vaak in de halve finale als Nederland, waardoor we in de polls nu al onderaan staan. De Mol liet onderzoeken wat de afgelopen jaren scoorde op het Eurovisie Songfestival, maar kon door de diversiteit geen conclusies trekken. “Dus moet je origineel blijven en niet iets proberen te kopiëren. We hebben gewoon een goed liedje met iemand die dat op de bühne straks fantastisch kan uitdragen. En, heel belangrijk, we gaan met de winnaar van het Nationaal Songfestival heel hard werken om de act heel goed te maken. Dus ook de led-verlichting en de visuals.”

Het Nationaal Songfestival vindt zondag 26 februari plaats. De deelnemende artiesten zijn Raffaëla Paton, Ivan Peroti, Joan Franka, Kim de Boer, Tim Douwsma en Pearl Jozefzoon. Jan Smit presenteert de avond met co-host Viviënne van den Assem.
Bron.
pi_106483366
Tja, ik ben ook totaal niet onder de indruk van de acts en de visuals bij TVOH...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 14:50:06 #195
163650 Greys
pi_106483395
Ik vind dat van die 100 buitenlanders wel heel tof hoor!
Maar een pietsie ongeloofwaardig dat ie die alle 100 laat overvliegen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106483444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat van die 100 buitenlanders wel heel tof hoor!
Maar een pietsie ongeloofwaardig dat ie die alle 100 laat overvliegen :@
Had ie maar 100 buitenlanders in de selectiecommissie laten zitten........
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106483602
Led-verlichting? Nou, dit kan niet meer misgaan w/
pi_106483809
Het wordt in studio 24 gehouden toch? Daar zit nu The Winner is... en als het goed is eind februari nog. In dat programma zijn 100 jurleden die uiteindelijk kiezen wie er van 2 battlende kandidaten weg moet.
Er is dus al plek voor die 100 man die overgevlogen worden. Al gok ik dat er niemand zal zijn die controleert wie het zijn en waar ze vandaan komen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 15:01:57 #199
43556 miss_dynastie
pi_106483949
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef iBenny het volgende:
Het wordt in studio 24 gehouden toch? Daar zit nu The Winner is... en als het goed is eind februari nog. In dat programma zijn 100 jurleden die uiteindelijk kiezen wie er van 2 battlende kandidaten weg moet.
Er is dus al plek voor die 100 man die overgevlogen worden. Al gok ik dat er niemand zal zijn die controleert wie het zijn en waar ze vandaan komen.
In dat geval wil ik wel >:) w/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 15:02:47 #200
163650 Greys
pi_106483983
Nee idd, dat laatste dus :')
Ik geloof er geen drol van dat John uit al die Eurovisie landen 2 mensen laat selecteren en over laat vliegen. Twee maal Azerbaijan, twee maal 'hungaryyyyyyyyyyyy'. Neh, al die lui overvliegen en in een hotel stoppen... dat kost me nogal een mega berg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')