Dat lijkt me nog het meest triest. Die jongen moet toch beseffen dat hij het bedankje van John richting de TROS is voor het kapen van het Songfestivalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tim Douwsma was er anders maar wat trots op dat hij zich had gekwalificeerd tussen die honderden deelnemers.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het meest triest. Die jongen moet toch beseffen dat hij het bedankje van John richting de TROS is voor het kapen van het Songfestival
Ik denk dat ik vanavond dan ook een stukje ga luisteren. Adele + Joan's geluid, veel erger kan het voor mij niet wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond het op Adèle lijken en John zei dat het helemaal nergens op kon lijken.
Ik vond het ook Adellerigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond het op Adèle lijken en John zei dat het helemaal nergens op kon lijken.
Wacht tot je het nummer van Kim hoortquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond dan ook een stukje ga luisteren. Adele + Joan's geluid, veel erger kan het voor mij niet worden
Sowieso ben ik fan van Kim, dus ik ga voor Kim of Tim denk ik
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht tot je het nummer van Kim hoort![]()
Heal the world save the children blabla. Echt, ténenkrommend
Hear, hearquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat mij verbaast vooral... stel dat het ECHT toeval is he?
Dan zou hij toch moeten begrijpen dat het hetzelfde is als dat ik 6 supertoffe prijzen te verloten heb en ik verloot dat onder 500 mensen en die 6 prijzen komen dan TOEVALLIG bij 6 van mijn eigen bekenden/vrienden/familie terecht. Dan roept iedereen toch ook 'ja dag, doorgestoken kaart!
Ik snap dus niet dat hij dat niet snaptDat hij ipv zo te briesen niet gewoon zegt 'ik snap dat het zo lijkt, maar neem van mij aan...'. Maar neeee, Nederland is meteen weer slecht ende wantrouwend. Terwijl ze gewoon alle schijn tegen hebben, zeg dáár dan iets over
twitter:ericvantijn twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 13:05:08@cornaldm ja hoor.....hebben wij het weer gedaan?!? Dat was totaal niet oneerlijk! Wij en Edsil moesten gewoon winnen van de rest hoor.... reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 13:10:56@ericvantijn Was ook niet oneerlijk! Ik bedoelde juist: je kunt ook nu verder gaan nog door rechtstreeks te plaatsen ipv/naast open inschr.. reageer retweet
*popcorn pakt*quote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik ben een songfestivaln00b, maar ik snap er helemaal niets van![]()
Die transparantie was er zogenaamd wel, maar helaas alle 500 ingezonden liedjes waren niet goed genoeg om het niveau van de Voice-artiesten en het TROS-opvulmiddel te overtreffen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef TheVulture het volgende:
In 1998 werden er 4 componisten(duo's) benaderd om een inzending te schrijven, daarnaast zouden er 4 inzendingen uit een open inschrijving komen... heel transparant allemaal gecommuniceerd destijds.
Die transparantheid in de selectieprocedure van dit jaar is ver te zoeken, daar heeft Eric van Thijn terecht een punt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |