Ze hebben geen optreden nog in hun agenda staan zou dus zomaar kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil wel op de foto met ze als ze daar zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die poepte ook iets uit wat eigenlijk niemand goed uitkwam op dat tijdstip.
Zo kan ie wel weer!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die poepte ook iets uit wat eigenlijk niemand goed uitkwam op dat tijdstip.
Zoiets moet je dan verwachten van d'r...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer!![]()
Ik ken Raffaëla verder niet want ik volg die talentenjachten niet. Heb wel van de naam gehoord uiteraard. Maar ik ben niet bevooroordeeld. Of ik moet er nog achter komen dat ze een heks is, dat kan ook. Ach, als ze maar goed kan zingen en dansen.
Doet er ook niet toe, want de jurystem komt toch van Johnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Maar er is nog niets bekend gemaakt over wie de jury gaat zijn dus?
Dat heb ik toch liever dan Rene Froger, Daniël Dekker enzo van vorig jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Angela Groothuizen, Marco Borsato, VanVelzen en Nick & Simon natuurlijk
En zure Eric van Tijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch liever dan Rene Froger, Daniël Dekker enzo van vorig jaar
Oh ja, voor het broodnodige Oostblokverstandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En Tatjana voor de international touch![]()
O ik moest zo lachen toenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, voor het broodnodige Oostblokverstand
Het principe lijkt me goed, ze doen dat in Zweden ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
John wil uit alle landen twee mensen laten komen om onze acts te beoordelen toch? Worden dat coaches van de buitenlandse TVOH programma's?
twitter:raffaelapaton twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 01:00:27@ESF_FOK Uitspraak.. Je snapt het als je het nummer hoort:-) reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:02:15#Songfestival oneerlijk? Welnee - 1998 bijv ging veel verder: toen Edsilia, Nurlaila rechtstreeks geplaatst itt artiesten open inschrijving reageer retweet
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:02:15#Songfestival oneerlijk? Welnee - 1998 bijv ging veel verder: toen Edsilia, Nurlaila rechtstreeks geplaatst itt artiesten open inschrijving reageer retweet
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:23:59En zo kennen Wij de politiek weer. Europa is in crisis, het water komt door de dijken en de #SP stelt Kamervragen over het Songfestival. reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:33:09Wantrouwen groot goed in NL. Als eea eerlijk is verlopen, en je zegt dat desgevraagd, wil toch niemand 't geloven #Songfestival reageer retweet
Over interval-act gesproken, ik vind het érg jammer dat het zo weinig liedjes zijn, ik snap niet waarom we er niet 8 of 10 hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de interval-act van John gewoon N&S zijn ofzo, of dat Tim dan zijn duetje met de-zus-van-de-presentator gaat doen, of Ben Saunders
Jaaaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En Tatjana voor de international touch![]()
Als ik het me goed herinner waren er toen vier liedjes/artiesten rechtstreeks geplaatst en kwamen er vier uit de open inzending. Dat lijkt me een prima systeem, als je er tenminste van te voren duidelijk over bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
Joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Nog even over die commissie. Misschien was het een slimme zet geweest om Cornald,Daniel en Peter Kuipers eruit te gooien en er wat jonge mensen neer te zetten.
Ah, inderdaad, inmiddels gevonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:56 schreef CommanderKeen het volgende:
Op songfestival.nl staat een filmpje waarin de kandidaten worden voorgesteld en hoor je ook van elk nummer een fragment.
Heb je een van de linkjes uit het topic hier gepakt of dat filmpje op songfestival.nl ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, inderdaad, inmiddels gevonden.
Wel héél korte fragmenten hoor...
www.songfestival.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef lezzer het volgende:
Ik had dat filmpje van de nos.
Maar ik moet dus een andere hebben
Je kunt er doorheen scrollen/zappen geloof ik. Sterktequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus nou moet ik naar Jan Smit kijken
Then again, dat was toch ook een van de redenen om haar dochter Beautifull te noemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
Rafaëlla over het waarom Chocolatte met dubbel t is:twitter:raffaelapaton twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 01:00:27@ESF_FOK Uitspraak.. Je snapt het als je het nummer hoort:-) reageer retweet
Ik ben benieuwd of 'ie ook aan de leugendetector durft met zijn beweringenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef Greys het volgende:
Als we Cornald moeten geloven is het dus ECHT ECHT ECHT púúr toeval dat er zoveel TVOH kandidaten en een TROS kandidaat uit zijn geroldtwitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:33:09Wantrouwen groot goed in NL. Als eea eerlijk is verlopen, en je zegt dat desgevraagd, wil toch niemand 't geloven #Songfestival reageer retweet
Nou wat mij verbaast vooral... stel dat het ECHT toeval is he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd of 'ie ook aan de leugendetector durft met zijn beweringen
Dat dus... toen wist iedereen echt waar hij aan toe was... nu is er echt geen reet met die open inzendingen gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner waren er toen vier liedjes/artiesten rechtstreeks geplaatst en kwamen er vier uit de open inzending. Dat lijkt me een prima systeem, als je er tenminste van te voren duidelijk over bent.
Het blijft een (valse) nicht hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat mij verbaast vooral... stel dat het ECHT toeval is he?
Dan zou hij toch moeten begrijpen dat het hetzelfde is als dat ik 6 supertoffe prijzen te verloten heb en ik verloot dat onder 500 mensen en die 6 prijzen komen dan TOEVALLIG bij 6 van mijn eigen bekenden/vrienden/familie terecht. Dan roept iedereen toch ook 'ja dag, doorgestoken kaart!
Ik snap dus niet dat hij dat niet snaptDat hij ipv zo te briesen niet gewoon zegt 'ik snap dat het zo lijkt, maar neem van mij aan...'. Maar neeee, Nederland is meteen weer slecht ende wantrouwend. Terwijl ze gewoon alle schijn tegen hebben, zeg dáár dan iets over
Dat wordt door de artiesten ook gewoon toegegeven, alleen is alles wél echt eerlijk gegaan hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb net dat verslag zitten kijken, maar het komt op mij toch ook wel heel erg over alsof er artiesten en liedjes bij elkaar gezocht zijn, en klaar.
Hoe vond jij het Joan fragmentje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb net dat verslag zitten kijken, maar het komt op mij toch ook wel heel erg over alsof er artiesten en liedjes bij elkaar gezocht zijn, en klaar.
Tim Douwsma was er anders maar wat trots op dat hij zich had gekwalificeerd tussen die honderden deelnemers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt door de artiesten ook gewoon toegegeven, alleen is alles wél echt eerlijk gegaan hoor
Ik vond het op Adèle lijken en John zei dat het helemaal nergens op kon lijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vond jij het Joan fragmentje?
You and me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |