Poeh!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de knapste sngfestival-artiest allertijden?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Joans stem niet mooi, maar het is in ieder geval geen standaard stem.
En Pearl is nou ook weer niet zo mooi, maar er waren ten tijde van TVOH ook veel mensen die haar oerlelijk noemden. Dat is ze dan ook weer absoluut niet.
"Het was als de eerste keer...."quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Poeh!
Even heel goed nadenken.
Ik denk misschien die Griek van vorig jaar?
Hier met onze eigen MissBliss:
[ afbeelding ]
Of nee, eigenlijk een hele andere.
Maar die durf ik echt niet te zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zelfs die nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het was als de eerste keer...."
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Oh god, nu ben ik echt zo razend benieuwdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Of nee, eigenlijk een hele andere.
Maar die durf ik echt niet te zeggen![]()
![]()
Ja, ik krijg nog steeds kippenvel van dat nummerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Rock 'n Roll Kids
Misschien wel het mooiste Ierse liedje dat ooit heeft gewonnen
Jezus, nog een minuutje langer in de zon en hij is overgaar.quote:
Ik wou net zeggen ja, volgens mij kunnen we aan tafelquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus, nog een minuutje langer in de zon en hij is overgaar.
Haha het ging hier toch al over uiterlijk van de kandidaten dus vandaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
Hendrik, had je daar niet effe een apart zwijmeltopic voor kunnen openen?
Zo gaar dat je em op kunt zuigen, zoals mijn vader altijd zegtquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus, nog een minuutje langer in de zon en hij is overgaar.
Help me. Wie is dit ook al weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie zo kneitervals zong vorig jaar
Is dat die ene waar ik mee op de foto sta? Ik herken hem bijna nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie zo kneitervals zong vorig jaar
Kun je nagaan... die Ieren wilde helemaal niet meer winnen, dachten een kutnummer in te sturen en wonnen gewoon nog een keer op hun sloffenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog steeds kippenvel van dat nummer
Lee van Bluequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene waar ik mee op de foto sta? Ik herken hem bijna niet
Of is dit hem niet?
quote:
Ik ben ook heel erg voor Joanquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef creno het volgende:
Ik vond Joan al geweldig in the Voice. Was echt ontroerd door haar versie van "what if god was one of us". Het kleine stukje wat ik heb gehoord vond ik ook leuk, maar ik kan dus niet echt een objectief oordeel geven omdat ik blij was alleen al door haar deelname
Hmmm... allertijden! Moeilijke vraag, de eerste die me te binnen schiet is Aysel (Azerbeidzjan 2009).quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Het liedje gaat over chocolade Greys! Over echte chocolade! Eetbare chocolade!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Is het niet omdat Rafaëlla halfzwartwit (hoe noem je dat nou ook alweer politiek correct?) is dat het dan choco-latte (choco-melk) is? Ik durf het niet zo goed te vragen
Zal ik? Of staan we dan voor joker?
N&Squote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de interval-act van John gewoon N&S zijn ofzo, of dat Tim dan zijn duetje met de-zus-van-de-presentator gaat doen, of Ben Saunders
Ik heb het haar maar even gevraagd iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het liedje gaat over chocolade Greys! Over echte chocolade! Eetbare chocolade!
Maar waarom het zo gespeld is weet ik ook niet.
Heb je haar horen praten in die fragmenten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt niet een bijzonder hoge dunk van Raffaela, wel?
Dan eet ik mijn pantoffels op, ik kan geen N&S meer zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de interval-act van John gewoon N&S zijn ofzo, of dat Tim dan zijn duetje met de-zus-van-de-presentator gaat doen, of Ben Saunders
Ik wil wel op de foto met ze als ze daar zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan eet ik mijn pantoffels op, ik kan geen N&S meer zien
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil wel op de foto met ze als ze daar zijn![]()
![]()
![]()
Dat is toch die vulkaan op IJsland?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
En ze noemde haar kind Bjoetiefoell Hoop.
Nou sorry, dan weet ik genoeg.
Nee, maar het hád zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is toch die vulkaan op IJsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |