Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Joan
Ik gun het haar gewoon het meest
Ik gun het ons het meest. Zo'n aaneenschakeling aan decepties, waar hebben we het aan verdiend?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Joan
Ja!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Joan
Eh???quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Ze doet me ook een beetje denken aan dat and you're singing the song thinking this is the lifeeeee and you wake up in the morning and your head feels twice the siiiiiize meisje/liedje.
Ja, Amy McDonald. En een beetje Kate Nash. En een beetje Lilly Allen. En een randje Adele.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Ze doet me ook een beetje denken aan dat and you're singing the song thinking this is the lifeeeee and you wake up in the morning and your head feels twice the siiiiiize meisje/liedje.
Ah E. we zitten weer heerlijk op een lijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Amy McDonald. En een beetje Kate Nash. En een beetje Lilly Allen. En een randje Adele.
quote:
Lenaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de knapste sngfestival-artiest allertijden?
Ik vond Eric Saade toch wel erg fijn qua looks... en die Deense jongen van een paar jaar geleden mag ook wel komen logeren:quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Marga Bultquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Johnny Logan anno What's Another Year.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Hendrikpostbez het volgende:
quote:
Marga is zo tofquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, die.
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |