Raffaela houdt van dubbele medeklinkersquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Waarom is het Chocolatte met 2 t's?
Is het een spelfout van de categorie 'Beautifull'?
Weet je wat, ik ga het Raffa even vragen op twitterquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Waarom is het Chocolatte met 2 t's?
Is het een spelfout van de categorie 'Beautifull'?
Dan krijg je waarschijnlijk de reactie dat het haar niet opgevallen was.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga het Raffa even vragen op twitter
Niet slecht maar niet geschikt om het Songfestival mee te openen... toen de nationale Finale werd gehouden wist men al dat Nederland als 1e moest... en dan nog voor een saaiige ballad kiezen ipv 3 discostampende negerinnen die daar voor vuurwerk hadden gezorgdquote:
Ik vind 'r niet zo mooi als dat John het doet geloven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Overigens begreep ik van John de Mol dat Pearl zo'n mooie vrouw is, en dat daarop ingezoomd zou moeten worden. Volgens mij valt dat nog wel mee toch?
Die snapte ik ook niet zo... ik vind haar op die ene vrouwelijke muppet lijken met dat gele haarquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Overigens begreep ik van John de Mol dat Pearl zo'n mooie vrouw is, en dat daarop ingezoomd zou moeten worden. Volgens mij valt dat nog wel mee toch?
Ah ik deed iets te lang over mijn postquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien is chocolatte een combinatie van chocolade en latte..
Dees?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die snapte ik ook niet zo... ik vind haar op die ene vrouwelijke muppet lijken met dat gele haar
Gewoon vragen joh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Is het niet omdat Rafaëlla halfzwartwit (hoe noem je dat nou ook alweer politiek correct?) is dat het dan choco-latte (choco-melk) is? Ik durf het niet zo goed te vragen
Zal ik? Of staan we dan voor joker?
Kan welquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Is het niet omdat Rafaëlla halfzwartwit (hoe noem je dat nou ook alweer politiek correct?) is dat het dan choco-latte (choco-melk) is? Ik durf het niet zo goed te vragen
Zal ik? Of staan we dan voor joker?
Die jaquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/#!/kimamandam
Kim is ook zo lekker enthousiast. NOT
Schrijft als enige geloof ik niets over het Songfestival vandaag op d'r twitter.
Maar ze was wel de enige van de dames die een stukje van haar liedje zong bij SBS, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/#!/kimamandam
Kim is ook zo lekker enthousiast. NOT
Schrijft als enige geloof ik niets over het Songfestival vandaag op d'r twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |