Ze hebben geen optreden nog in hun agenda staan zou dus zomaar kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil wel op de foto met ze als ze daar zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die poepte ook iets uit wat eigenlijk niemand goed uitkwam op dat tijdstip.
Zo kan ie wel weer!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die poepte ook iets uit wat eigenlijk niemand goed uitkwam op dat tijdstip.
Zoiets moet je dan verwachten van d'r...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer!![]()
Ik ken Raffaëla verder niet want ik volg die talentenjachten niet. Heb wel van de naam gehoord uiteraard. Maar ik ben niet bevooroordeeld. Of ik moet er nog achter komen dat ze een heks is, dat kan ook. Ach, als ze maar goed kan zingen en dansen.
Doet er ook niet toe, want de jurystem komt toch van Johnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Maar er is nog niets bekend gemaakt over wie de jury gaat zijn dus?
Dat heb ik toch liever dan Rene Froger, Daniël Dekker enzo van vorig jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Angela Groothuizen, Marco Borsato, VanVelzen en Nick & Simon natuurlijk
En zure Eric van Tijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch liever dan Rene Froger, Daniël Dekker enzo van vorig jaar
Oh ja, voor het broodnodige Oostblokverstandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En Tatjana voor de international touch![]()
O ik moest zo lachen toenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, voor het broodnodige Oostblokverstand
Het principe lijkt me goed, ze doen dat in Zweden ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
John wil uit alle landen twee mensen laten komen om onze acts te beoordelen toch? Worden dat coaches van de buitenlandse TVOH programma's?
twitter:raffaelapaton twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 01:00:27@ESF_FOK Uitspraak.. Je snapt het als je het nummer hoort:-) reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:02:15#Songfestival oneerlijk? Welnee - 1998 bijv ging veel verder: toen Edsilia, Nurlaila rechtstreeks geplaatst itt artiesten open inschrijving reageer retweet
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:02:15#Songfestival oneerlijk? Welnee - 1998 bijv ging veel verder: toen Edsilia, Nurlaila rechtstreeks geplaatst itt artiesten open inschrijving reageer retweet
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:23:59En zo kennen Wij de politiek weer. Europa is in crisis, het water komt door de dijken en de #SP stelt Kamervragen over het Songfestival. reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 10:33:09Wantrouwen groot goed in NL. Als eea eerlijk is verlopen, en je zegt dat desgevraagd, wil toch niemand 't geloven #Songfestival reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |