Nu al mama voor de gek houden. Wat gaan we een hoop lol aan hem beleven. Of in ieder geval ik dan.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Nu al mama voor de gek houden, straks is papa aan de beurt. Wat gaan we een hoop lol aan hem beleven. Of in ieder geval ik dan.
Ja Cliche maar waar. Ik weet ook uit ervaring dat je er echt iets moois voor terug krijgt (die is nu ongeveer 1 meter 40) maar soms heb ik van die momenten dat ik het toch wel heel hard vind gaan zeg maar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë en Roosje, hier ook iemand met een (extreem) laag BMI... Ik ben 1,67m en woog voor m'n zwangerschap 'maar' 47kg. Ik ben 20kg aangekomen, maar ben er ook alweer 14 kwijt in bijna 3 weken.
Ik at helemaal niet slecht en ik bewoog 'normaal'.
Heeeullll cliché, maar het enige wat ik kan zeggen is; maak je er niet druk om, je krijgt er echt iets heel moois voor terug!
Ik heb overigens wel ooit gelezen dat zwangere vrouwen met een laag BMI meer kilo's aankomen dan zwangere vrouwen met een normaal of hoger BMI. Maar dat met een laag BMI je de kilo's ook sneller kwijt bent?
met alleen hopen kom je er niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef Kyara het volgende:
Maar hoop wel dat ik het snel weer kwijt ben hoor. Liefst nog meer....
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal precies op de termijn, alles zag er helemaal goed uit![]()
![]()
En hij/zij heeft me een lange benen al![]()
![]()
En waar het leek op de echo 2 weken terug dat de placenta achter lag, hij ligt toch echt voor
Ik dacht ook dat ik heel goed ging en ineens bedacht m'n lichaam dat het best wel een stapje hefiger konquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Vorige keer ben ik meer dan 25 kilo aangekomen en dat heb ik er écht wel allemaal zelf aangevreten hoortoen was ik bij 12 weken al 5 kilo aangekomen en nu zit ik nog op -1,5 bij 12 weken
Maargoed, kan net zo goed ineens 5 kilo erbij zitten bij 20 wekenik zie het wel, hou me alleen in dit keer
Grapje hoor. De ´zwangerlook´ staat je goed.quote:
Wil je.mij op 17 juli zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:33 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog in of uit de OP?
Hier ook alles rustig. Ik dacht gisteravond echt dat het was begonnen. 's Middags veel harde buiken, 's avonds ook en toen ik in bed lag werd het heviger, vervelender en leek er meer regelmaat in te komen. En toen viel ik in slaap en werd alles stilDaarna nog een keer wakker omdat de kleine zo ontzettend druk was dat ik me zelf ook af begon te vragen of het er niet toch 2 zijn, werd er gewoon naar (misselijk) van, zo druk. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en net wakker gesmst door een collega die hulp nodig had.
![]()
Ik voel me gefopt door mijn lijf en mijn kind.![]()
Tweeoogje succes vandaag!
Soempie ook controle vandaag en ik mag vanmiddag ook weer richting ziekenhuis.
Twistleweed, die foto
Dat dus ja, nu ik inactiever word gaat het ook ineens sneller...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:29 schreef Asyniur het volgende:
Bij Harry ging ik in het begin ook niet hard en uiteindelijk zat ik op +24.
Een deel ervan was er wel aangegeten, maar een groot deel was ook door het inactief worden.
Nu zit ik al vanaf week 7 inactief te wezen.
Aah joh, niet alle mensen hebben zoveel pech als ik dat ze zo heftig reageren op de zwangerschapshormonen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:31 schreef Thistleweed het volgende:
Dat lijkt me ook lastig, als je weinig beweegt kom je veel makkelijker aan en als je niet kan bewegen dan verander je daar niet zo veel aan.
Ik begin me nu wel eens te realiseren hoe blij ik kan zijn dat ik nog zo veel kan doen.
Zou wel tof zijn ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en ondanks dat ik eigenlijk nog nét te vroeg ben voor een NUB meting, zegt een NUB expert dat het lijkt op een jongetjeik ben benieuwd! Over 1,5 week de gyn nog maar eens vragen om te kijken
en anders zekerheid over 4 weken
oh lichte stand omhoogquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen, dus net 2 dagen te kort eigk.. De 'expert' zegt dat ze een lichte stand omhoog ziet (jongen dus) dus ik ben wel erg benieuwd.
naar beneden toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Als ie gelijk staat aan de ruggegraat dan zou het een meisje moeten zijn.....
Nouja, als Argento met dit weer moet vertrouwen op het openbaar vervoer is het misschien zo gek nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd Gerberaatje! We wachten vol spanning af wat het uiteindelijk gaat worden.
Fijn dat het verstrijken ook snel kan gaan. Ik was een beetje bang voor weer 1 cm per uur.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, nogmaals ik lach me echt rot als het 4 feb een meid blijkt te zijnmaar ik vind dit speculeren wel leuk!!
Niet alle dagen hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:40 schreef Thistleweed het volgende:
Gelukkig maar dat je er zo positief in staat Asyniur.
Hee, wij zijn tenminste wel echt!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf met de seconde dikker worden hier
Ik ben Lambiek omsingeld door allemaal sidonia's...
Naww, niet nodig joh! Ik vind jou ook echt prachtig zwangerquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Mooi dik is niet lelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 1.57quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naww, niet nodig joh! Ik vind jou ook echt prachtig zwanger. Voel je je beter als ik vertel dat ik maar 1.53 meter 'lang' ben? Is ook niet alles
.
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet echt wat het protocol van het ziekenhuis is hier (straks dus ook maar even vragen). En ik zit nog steeds voor mijn UD he....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, als Argento met dit weer moet vertrouwen op het openbaar vervoer is het misschien zo gek nog niet.
Gaan ze trouwens vanmiddag bij jou kijken of je al ontsluiting hebt? Of weet je dat nog niet?
Dat scheelt niet veel idd. Maar er waren tijden dat ik best veel over had voor die extra 4 cmquote:
Maar niet lang meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet echt wat het protocol van het ziekenhuis is hier (straks dus ook maar even vragen). En ik zit nog steeds voor mijn UD he....
Ja maar, ik ben niet eeuwig zwanger...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat scheelt niet veel idd. Maar er waren tijden dat ik best veel over had voor die extra 4 cm.
Nou, zwangere vrouwen zijn sowieso speciaal, ongeacht BMI. Zo.
ik vraag me dan wel af wat je met dat "en dergelijke" bedoelt......quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe,
Trouwens, voor de mensen die me nog niet zo goed kennen. M'n figuur en dergelijke heb ik heul geen problemen mee hoor... Ik ben toch wel de opperMILF...
Ik heb heule grote voeten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik vraag me dan wel af wat je met dat "en dergelijke" bedoelt......
ja maar dat was bij een verloskundige. Ik weet niet hoe gyneacologen daar tegenover staan. Wil ook niet er om vragen, straks denkt die vent dat ik hele andere dingen wil of zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
Kyara, bitterend heeft het ook voor elkaar gekregen dat ze eerder keken.![]()
En ik heb om 13.40 uur een afspraak. Jij dan?
Dit dus... en inderdaad wat meer van Fluugs zelfvertrouwen is soms van harte welkom.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
gerberaatje; Die nub is mooi aangegevenleuk om te speculeren idd
En lengte/gewicht etc.
ik denk dat veel vrouwen van alles van zichzelf vinden behalve het juiste (te dun, te dik, te lang, te klein, te rond, etc)
eens met wat phaidra zegt
en jaloers op t zelfvertrouwen van fluug
Psst je bedoelt klavertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Roosje ik moest heel hard lachen om je badjas verhaal
2oogje, jammer. Was wel leuk geweest als het iets gedaan had
ik ook!!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Joh dan zijn we bijna een tweeling!
Soempie, whoaaaa! Spannend!! Ik zit nog in de wachtkamer. Gelukkig was ik al helemaal niet nerveus, en kan ik heel goed tegen wachten!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
Ja maar je post ook al zoooooo lang meequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef covie het volgende:
Fee-nix nóg verder?Ik vind het al zo snel gaan!
Bij de vorige zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen, een derde van mijn gewicht. Ik zit ook aan de lage kant BMI technisch :-). Volgens mij kun je er niet zo veel aan doen. De een komt veel aan, de ander weinig. Niet zo veel van te zeggen. En uiteindelijk gaat het er toch om dat die kleine het naar zijn zin heeft bij je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:38 schreef Zoë23 het volgende:
* Zoë23 is jaloers op de dames die zoveel lekkers eten en niet aankomen!
Hij begon helemaal uit zichzelf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef covie het volgende:
Soempie dit weekend komt ie zeker hoor! Ik voel het aan m'n water!
En goedzo! Mooi je man aan het werk zetten![]()
Whaha ik verwachte dat op de echo iets te zien was wat de kleine in de hand had ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)naecoloog-langs-8317
Ooh wat fijn Soempie! Hopelijk heeft het strippen effect en hoeft die afspraak in het ziekenhuis ook niet meer!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
Hij komt eráááááán!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef Kyara het volgende:
Hij was ook erg enthousiast over het voorwerk en hij dacht niet dat ik mijn afspraak voor 11 januari nog zou halen. Als dat wel zo is dan gaan we kijken voor inleiden (nieuwe afspraak daarvoor maken).
iew! Had al meteen door wat er zou gaan gebeuren toen ik de titel van het filmpje lasquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)naecoloog-langs-8317
Precies, ik loop gewoon nog bij de verloskundige. In het ziekenhuis wordt er een hartfilmpje gemaakt en er wordt dan gekeken naar de placenta en het vruchtwater. Is alles goed, dan kan ik kiezen: of een inleiding of nog afwachten voor een thuisbevalling met de verloskundige.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef Kyara het volgende:
Fijn Soemp! Al hoop ik dat je dinsdag allang bevallen bent! Waarokm heb je bij zowel de vk als in het ziekenhuis controle? Omdat je nog niet helemaal overgedragen bent of zo?
Ben ook benieuwd naar tweeoogje inderdaad. Ook om te horen hoe dat dan gaat eigenlijk.
dan heb je ook nog wel een beslissing te nemen. Weet je al een beetje wat je wilt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik loop gewoon nog bij de verloskundige. In het ziekenhuis wordt er een hartfilmpje gemaakt en er wordt dan gekeken naar de placenta en het vruchtwater. Is alles goed, dan kan ik kiezen: of een inleiding of nog afwachten voor een thuisbevalling met de verloskundige.
Ja, voor dinsdag bevallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan heb je ook nog wel een beslissing te nemen. Weet je al een beetje wat je wilt?
Lijkt me ook lastig hoor. Enerzijds wil je gewoon je kindje, anderszijds zou ik het ook zo natuurlijk mogelijk willen laten verlopen. en ik vind een inleiding ook doodeng.... Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Wat dat betreft vind ik die echo's ook wel prettig nu. Je ziet geen klap maar ze kunnen wel goed de placenta, navelstreng en vruchtwater bekijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, voor dinsdag bevallen.
Als alles gewoon goed is, dan weet ik het echt nog niet. Ik wil het liefst thuis bevallen, gewoon, als m'n lichaam er wel klaar voor is. Maar ik vind die laatste loodjes ook weer zwaar.
Dat vragen ze zelf ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij zit er een babyrijke week aan te komen.
Terug van rondleiding in het geboortecentrum. Prima toko. Ik ga zelfs m'n inschrijving aan laten passen an alleen bevallen naar bevallen en een dagje daar denk ik. Oh en maandag komt de kraamzorg voor intake langs. Iemand nog tips die ik kan vragen? Behalve liever geen stagiaire?
Inderdaad. Van de een hoor je weer nare verhalen over een inleiding (dat het te hard is gegaan en dergelijke), aan de andere kant zijn er ook de positieve verhalen. Voordelen en nadelen moet ik echt even op een rijtje gaan zetten en dan kijken wat ik het liefst wil.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig hoor. Enerzijds wil je gewoon je kindje, anderszijds zou ik het ook zo natuurlijk mogelijk willen laten verlopen. en ik vind een inleiding ook doodeng.... Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Wat dat betreft vind ik die echo's ook wel prettig nu. Je ziet geen klap maar ze kunnen wel goed de placenta, navelstreng en vruchtwater bekijken.
We hebben een schoonmaaksterquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Asyniur het volgende:
CM, fijn dat alles goed was!
Soemp, 1cm en gestript! Wow, hopelijk morgen een verser beeb!
covie op de helft!
flugel, rust vinden is iets anders dan je rustig houden...
En die harde buiken zijn een waarschuwing. Doe voorzichtg hè?
is een schoonmaakster niet iets voro jullie voor tijdelijk?
Kyara, spannend zeg!
2oogje, welk nieuws heb jij gehad? Moest je blijven?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef tweeoogje het volgende:
Onderweg naar huis, ik doe straks n update, zit nu op foon.
Careyn, daar zat jij ook toch? Dan zal het wel loslopen als ik het zo leesquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelf ook.Je krijgt een hele map en heel veel info. Ik had eigenlijk geen vragen meer na de intake en volgens mij hebben we dezelfde organisatie? Ik had echt een heel professionele mevrouw die de intake deed. Enige wat ik nog gevraagd heb is of de uren ook kunnen worden aangepast naar beneden als blijkt dat we niet zoveel uur nodig hebben.
Bij ons komen ze volgende week donderdag langs. Stagiaire wil ik persoonlijk ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Terug van rondleiding in het geboortecentrum. Prima toko. Ik ga zelfs m'n inschrijving aan laten passen an alleen bevallen naar bevallen en een dagje daar denk ik. Oh en maandag komt de kraamzorg voor intake langs. Iemand nog tips die ik kan vragen? Behalve liever geen stagiaire?
Ja puike omgeving hoor. Dat bad in de kamer voor de badbevalling. Wow.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:46 schreef Soempie het volgende:
O, Kuuks, Origine? Bij de voorlichtingsavond waren er echt veel die daar willen bevallen. Lijkt me ook erg prettig daar, van wat ik op de site kon vinden.
Is dat Origine in het Amphia? Daar wil ik ook gaan bevallen, lijkt me toch een stuk minder klinisch dan het ziekenhuis maar wel de geruststelling dat je zo in het ziekenhuisdeel bent mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Kuukske het volgende:
En dus ook Careyn hier anders kun je niet in Origine bevallen aangezien de andere kraamzorgorganisatie Thebe het geboortecentrum in Tilburg heeft..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Careyn, daar zat jij ook toch? Dan zal het wel loslopen als ik het zo lees
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Careyn, daar zat jij ook toch? Dan zal het wel loslopen als ik het zo lees
quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:58 schreef Orea het volgende:
Flugel, helemaal nu ik 'op tijd' word ingeleid besef ik me heel goed dat dat wachten voor jou killing moet zijn. Ook al leg je je erbij neer, al weet je dat het erbij kan horen. Vooral als iedereen hier dan ook maar 'even' bevalt en jij maar wacht... Ik hoop heel erg dat Willem nu gaat beseffen dat, ondanks dat het vreselijk leuk was in de buik, het erbuiten nog veel en veel leuker is! Sterkte nog meis en een datumtweeling lijkt me echt heel erg leuk![]()
Ik heb zowaar nog een klein beetje geslapenniet van harte, maar soit!
Het lijkt wel alsof de jeuk 'weet' dat er vandaag wat aan gedaan gaat worden, want het is echt bijna onhoudbaar inmiddels! Oh wat ga ik dit niet missen!
Nog even 'genieten' van de laatste 1,5 uur in rust.. Broodje, koffie... Buikja, die buik die ga ik wel vreselijk missen... ondanks alle ongemakken, dat weet ik nu al! Zo raar, straks hebben we een baby. Ze kunnen me net zo goed een aapje meegeven in het ziekenhuis, kan het me zo niet voorstellen dat wij straks, na al die jaren, al die moeite, al dat vechten, straks een baby hebben! Een baby van ons! Een meisje, dat wij mogen begeleiden naar volwassenheid, zelfstandigheid. Waarmee we van alles mogen gaan meemaken, zelf de wereld weer opnieuw mogen gaan ontdekken, door haar ogen. Een meisje die mij deels van de eerste plaats bij hém stoot, die hem straks Papa noemt
en mij Mama
![]()
![]()
![]()
Op wie zal ze nou echt lijken? Hoe 'is' ze? Zal ik haar ooit kunnen loslaten?OMG wat hebben we eigenlijk gedaan? Een BABY! Gaat het dan echt gebeuren? Kunnen wij dit? JA! Volmondig ja, wij kunnen dit... Bovenal wíllen we dit, heel graag...
Pfff vandaag is de eerste dag van de rest van ons leven. Wat een raar en vreselijk fijn besef
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Even ontnuchteren, dat meisje laat net naast me echt een ongelofelijke scheet en begint keihard te lachen
Ik ben ook echt te nieuwsgierig maar d'n kerel wilde het per se niet weten. En aangezien ik (zeker voor hem) ook niet zo goed ben in het bewaren van verrassingenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Oooh als je nog niet weet of je een dochter of een zoon krijgt, heb je nog een extra stukje spannend!!![]()
(en ik vind het zo knap als mensen dat kunnen!! Ik ben echt té nieuwsgierig
)
Je spreekt af hoe laat ze komt. Dat is dus meestal van 9 tot 3 of zo. Je kan ook kiezen voor later of eerder. Het is iig 1 keer. Behalve als ze boodschappen voor je gaat doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien nog iets aangeven over liever niet roken? Maar volgens mij kwam ze daar ook zelf al mee. Ik wilde graag nog weten wat we in huis moesten hebben voor de baby en daar had ze al een hele lijst van. Dus uiteindelijk had ze al m'n vragen in haar eigen verhaal al beantwoord.![]()
Heb alleen een ding niet gevraagd en weet ook nog steeds niet hoe het zit. Ik heb 6 uur per dag kraamzorg, maar hoe laat komen ze dan? Of komen ze bijvoorbeeld eerst drie uurtjes en later op de dag nog eens? Ik zie het dan wel..
Ik heb de afgelopen maanden gemerkt dat daar twee, strikt gescheiden, kampen in zijn. Wel van tevoren geslacht willen weten of het niet willen weten (een tussenweg is er natuurlijk ook niet). Ik ben overtuigd lid van het eerste kamp. Ik snap gewoon niet waarom je het niet zou willen weten. Wat is daar in vredesnaam het voordeel van? Mij wordt dan tegengeworpen dat het dan bij de bevalling geen verrassing meer is. Nee, duh, denk ik dan, een verrassing is wel het laatste waar ik bij een bevalling op zit te wachten. Ik moet er niet aan denken dat ik nu niet zou weten wat er precies in Kyara's buik groeit. Ik wil er vanaf het allereerste mogelijke moment een band mee opbouwen en daarom wil ik vanaf het allereerste mogelijke moment zoveel mogelijk van en over die kleine weten. Maar goed, that's just me. Ieder zn voorkeurquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
Ik ben ook echt te nieuwsgierig maar d'n kerel wilde het per se niet weten. En aangezien ik (zeker voor hem) ook niet zo goed ben in het bewaren van verrassingen. En ik vind het nu ook wel leuk eigenlijk!!
Dat vind ik zelf wel een voordeel. Als ik het zou moeten doen/ondergaan, zou ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon kinderloos blijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Voor jou is het natuurlijk nog lastiger omdat je niet voelt wat wij, vrouwen, voelen...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf wel een voordeel. Als ik het zou moeten doen/ondergaan, zou ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon kinderloos blijven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Al laat ik volgende week wel weer een 3D echo maken
Lekker! McFlurry stroopwafelquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:38 schreef Keshet het volgende:
Marrije, kom maar met je vraag naar het kinderkleertjestopic.
Ik heb het op dezelfde dag laten doen maar daardoor moest ik een week wachten op de uitslag. Misschien dat et per zkh verschilt? Ik zou ze ff bellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Troeta het volgende:
Spannend zeg, vandaag misschien 3 baby's???
En ik ben liever in mijn vrije tijd niet zwanger![]()
Ik heb woensdag de nekplooimeting. Moet ik dan ook mijn bloed laten prikken of kan ik dat beter vandaag gaan doen??
Ik ook. Soempie meldt zich wel vaker na 11'en, maar Kyara is meestal wel op tijd dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef Fee-nix het volgende:
covie, ik geef ze ook nog even t voordeel van de twijfel... Maar vooral over Kyara begin ik toch zo mijn twijfels te krijgen, hoor!
meer koolhydraten eten bedoelt ze ms?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef PureEvil het volgende:
Maar ze zei wel dat ik ketonen had in mijn urine, dus ik moest meer eten ofzo? (kan opzich wel kloppen natuurlijk, want 's ochtends voel ik me echt niet lekker....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker niets doen dan. Of iets wat je echt leuk vindt, in plaats van huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef Fee-nix het volgende:
Ik zit hier alweer de hele ochtend te niksen... Al m'n huishoudelijke klusjes zijn klaar (gisteren al) en heb echt geen zin om iets te doen...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en wat ik lees van Kers op FB is dat het nog steeds niet goed gaatleek iets beter te gaan met andere meds, maar dat effect is alweer weg
arm ding!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en wat ik lees van Kers op FB is dat het nog steeds niet goed gaatleek iets beter te gaan met andere meds, maar dat effect is alweer weg
arm ding!
Ik kon gisteravond dus niet meer lopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Soempie gaat haar baby eruit wandelen
2oogje, doe eens een status-update?
flugel, hoe is het vandaag met jou?
En ik vraag me nog steeds af hoe het met bijtje en Kersjes gaat...
Ik mag niet zoveel doen. Er op uit gaan is er helaas niet bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Zoe, mannen met nesteldrang.Neem je zelf wel rust tussendoor?
![]()
Kyara, ja, lekker, bijna weekend. Hebben jullie plannen om wat te gaan doen? Iets speciaals op de uitgerekende datum (behalve bevallen)?
Ik denk juist aan mezelf, daarom heb ik gister die teringbende ook opgeruimdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie; rust nemen is lastig, mn stuitje is gekneusd dus zitten is niet zo comfi, wel voor eventjes maar niet langer dan n uurtje zegmaar. Dus even rust..even actie.. etcfluug! denk goed om jezelf!
Dat soort 'golven' had ik tot een cm of 5quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef tweeoogje het volgende:
Flugeltje, druif, doe es oppassen!!
Zoe, naar, gekneusd stuitje.. Hoop dat t snel over gaat!!
Ik zit nog steeds aan de Ctg, ze wilde de baby wat drukker zien. Nou, prima. Mocht gelukkig weer rechtop zitten, en nu is de kramp niet meer continue kramp, maar zoals je leest over weeen: begin en n einde, wordt erger en zwakt weer af (maar zeker nog te houden). Dus nja, ben benieuwd. t is nog wel te houden, beter dan de kramp iig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |