quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en wat ik lees van Kers op FB is dat het nog steeds niet goed gaatleek iets beter te gaan met andere meds, maar dat effect is alweer weg
arm ding!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en wat ik lees van Kers op FB is dat het nog steeds niet goed gaatleek iets beter te gaan met andere meds, maar dat effect is alweer weg
arm ding!
Ik kon gisteravond dus niet meer lopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Soempie gaat haar baby eruit wandelen
2oogje, doe eens een status-update?
flugel, hoe is het vandaag met jou?
En ik vraag me nog steeds af hoe het met bijtje en Kersjes gaat...
Ik mag niet zoveel doen. Er op uit gaan is er helaas niet bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Zoe, mannen met nesteldrang.Neem je zelf wel rust tussendoor?
![]()
Kyara, ja, lekker, bijna weekend. Hebben jullie plannen om wat te gaan doen? Iets speciaals op de uitgerekende datum (behalve bevallen)?
Ik denk juist aan mezelf, daarom heb ik gister die teringbende ook opgeruimdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:14 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie; rust nemen is lastig, mn stuitje is gekneusd dus zitten is niet zo comfi, wel voor eventjes maar niet langer dan n uurtje zegmaar. Dus even rust..even actie.. etcfluug! denk goed om jezelf!
Dat soort 'golven' had ik tot een cm of 5quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef tweeoogje het volgende:
Flugeltje, druif, doe es oppassen!!
Zoe, naar, gekneusd stuitje.. Hoop dat t snel over gaat!!
Ik zit nog steeds aan de Ctg, ze wilde de baby wat drukker zien. Nou, prima. Mocht gelukkig weer rechtop zitten, en nu is de kramp niet meer continue kramp, maar zoals je leest over weeen: begin en n einde, wordt erger en zwakt weer af (maar zeker nog te houden). Dus nja, ben benieuwd. t is nog wel te houden, beter dan de kramp iig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |