naar beneden toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Als ie gelijk staat aan de ruggegraat dan zou het een meisje moeten zijn.....
Nouja, als Argento met dit weer moet vertrouwen op het openbaar vervoer is het misschien zo gek nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd Gerberaatje! We wachten vol spanning af wat het uiteindelijk gaat worden.
Fijn dat het verstrijken ook snel kan gaan. Ik was een beetje bang voor weer 1 cm per uur.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, nogmaals ik lach me echt rot als het 4 feb een meid blijkt te zijnmaar ik vind dit speculeren wel leuk!!
Niet alle dagen hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:40 schreef Thistleweed het volgende:
Gelukkig maar dat je er zo positief in staat Asyniur.
Hee, wij zijn tenminste wel echt!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf met de seconde dikker worden hier
Ik ben Lambiek omsingeld door allemaal sidonia's...
Naww, niet nodig joh! Ik vind jou ook echt prachtig zwangerquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Mooi dik is niet lelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 1.57quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naww, niet nodig joh! Ik vind jou ook echt prachtig zwanger. Voel je je beter als ik vertel dat ik maar 1.53 meter 'lang' ben? Is ook niet alles
.
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet echt wat het protocol van het ziekenhuis is hier (straks dus ook maar even vragen). En ik zit nog steeds voor mijn UD he....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, als Argento met dit weer moet vertrouwen op het openbaar vervoer is het misschien zo gek nog niet.
Gaan ze trouwens vanmiddag bij jou kijken of je al ontsluiting hebt? Of weet je dat nog niet?
Dat scheelt niet veel idd. Maar er waren tijden dat ik best veel over had voor die extra 4 cmquote:
Maar niet lang meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet niet echt wat het protocol van het ziekenhuis is hier (straks dus ook maar even vragen). En ik zit nog steeds voor mijn UD he....
Ja maar, ik ben niet eeuwig zwanger...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat scheelt niet veel idd. Maar er waren tijden dat ik best veel over had voor die extra 4 cm.
Nou, zwangere vrouwen zijn sowieso speciaal, ongeacht BMI. Zo.
ik vraag me dan wel af wat je met dat "en dergelijke" bedoelt......quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe,
Trouwens, voor de mensen die me nog niet zo goed kennen. M'n figuur en dergelijke heb ik heul geen problemen mee hoor... Ik ben toch wel de opperMILF...
Ik heb heule grote voeten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik vraag me dan wel af wat je met dat "en dergelijke" bedoelt......
ja maar dat was bij een verloskundige. Ik weet niet hoe gyneacologen daar tegenover staan. Wil ook niet er om vragen, straks denkt die vent dat ik hele andere dingen wil of zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
Kyara, bitterend heeft het ook voor elkaar gekregen dat ze eerder keken.![]()
En ik heb om 13.40 uur een afspraak. Jij dan?
Dit dus... en inderdaad wat meer van Fluugs zelfvertrouwen is soms van harte welkom.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
gerberaatje; Die nub is mooi aangegevenleuk om te speculeren idd
En lengte/gewicht etc.
ik denk dat veel vrouwen van alles van zichzelf vinden behalve het juiste (te dun, te dik, te lang, te klein, te rond, etc)
eens met wat phaidra zegt
en jaloers op t zelfvertrouwen van fluug
Psst je bedoelt klavertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Roosje ik moest heel hard lachen om je badjas verhaal
2oogje, jammer. Was wel leuk geweest als het iets gedaan had
ik ook!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |