Nu al mama voor de gek houden. Wat gaan we een hoop lol aan hem beleven. Of in ieder geval ik dan.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Nu al mama voor de gek houden, straks is papa aan de beurt. Wat gaan we een hoop lol aan hem beleven. Of in ieder geval ik dan.
Ja Cliche maar waar. Ik weet ook uit ervaring dat je er echt iets moois voor terug krijgt (die is nu ongeveer 1 meter 40) maar soms heb ik van die momenten dat ik het toch wel heel hard vind gaan zeg maar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë en Roosje, hier ook iemand met een (extreem) laag BMI... Ik ben 1,67m en woog voor m'n zwangerschap 'maar' 47kg. Ik ben 20kg aangekomen, maar ben er ook alweer 14 kwijt in bijna 3 weken.
Ik at helemaal niet slecht en ik bewoog 'normaal'.
Heeeullll cliché, maar het enige wat ik kan zeggen is; maak je er niet druk om, je krijgt er echt iets heel moois voor terug!
Ik heb overigens wel ooit gelezen dat zwangere vrouwen met een laag BMI meer kilo's aankomen dan zwangere vrouwen met een normaal of hoger BMI. Maar dat met een laag BMI je de kilo's ook sneller kwijt bent?
met alleen hopen kom je er niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef Kyara het volgende:
Maar hoop wel dat ik het snel weer kwijt ben hoor. Liefst nog meer....
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal precies op de termijn, alles zag er helemaal goed uit![]()
![]()
En hij/zij heeft me een lange benen al![]()
![]()
En waar het leek op de echo 2 weken terug dat de placenta achter lag, hij ligt toch echt voor
Ik dacht ook dat ik heel goed ging en ineens bedacht m'n lichaam dat het best wel een stapje hefiger konquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Vorige keer ben ik meer dan 25 kilo aangekomen en dat heb ik er écht wel allemaal zelf aangevreten hoortoen was ik bij 12 weken al 5 kilo aangekomen en nu zit ik nog op -1,5 bij 12 weken
Maargoed, kan net zo goed ineens 5 kilo erbij zitten bij 20 wekenik zie het wel, hou me alleen in dit keer
Grapje hoor. De ´zwangerlook´ staat je goed.quote:
Wil je.mij op 17 juli zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:33 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog in of uit de OP?
Hier ook alles rustig. Ik dacht gisteravond echt dat het was begonnen. 's Middags veel harde buiken, 's avonds ook en toen ik in bed lag werd het heviger, vervelender en leek er meer regelmaat in te komen. En toen viel ik in slaap en werd alles stilDaarna nog een keer wakker omdat de kleine zo ontzettend druk was dat ik me zelf ook af begon te vragen of het er niet toch 2 zijn, werd er gewoon naar (misselijk) van, zo druk. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en net wakker gesmst door een collega die hulp nodig had.
![]()
Ik voel me gefopt door mijn lijf en mijn kind.![]()
Tweeoogje succes vandaag!
Soempie ook controle vandaag en ik mag vanmiddag ook weer richting ziekenhuis.
Twistleweed, die foto
Dat dus ja, nu ik inactiever word gaat het ook ineens sneller...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:29 schreef Asyniur het volgende:
Bij Harry ging ik in het begin ook niet hard en uiteindelijk zat ik op +24.
Een deel ervan was er wel aangegeten, maar een groot deel was ook door het inactief worden.
Nu zit ik al vanaf week 7 inactief te wezen.
Aah joh, niet alle mensen hebben zoveel pech als ik dat ze zo heftig reageren op de zwangerschapshormonen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:31 schreef Thistleweed het volgende:
Dat lijkt me ook lastig, als je weinig beweegt kom je veel makkelijker aan en als je niet kan bewegen dan verander je daar niet zo veel aan.
Ik begin me nu wel eens te realiseren hoe blij ik kan zijn dat ik nog zo veel kan doen.
Zou wel tof zijn ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en ondanks dat ik eigenlijk nog nét te vroeg ben voor een NUB meting, zegt een NUB expert dat het lijkt op een jongetjeik ben benieuwd! Over 1,5 week de gyn nog maar eens vragen om te kijken
en anders zekerheid over 4 weken
oh lichte stand omhoogquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen, dus net 2 dagen te kort eigk.. De 'expert' zegt dat ze een lichte stand omhoog ziet (jongen dus) dus ik ben wel erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |