Whaha ik verwachte dat op de echo iets te zien was wat de kleine in de hand had ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)naecoloog-langs-8317
Ooh wat fijn Soempie! Hopelijk heeft het strippen effect en hoeft die afspraak in het ziekenhuis ook niet meer!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
Hij komt eráááááán!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef Kyara het volgende:
Hij was ook erg enthousiast over het voorwerk en hij dacht niet dat ik mijn afspraak voor 11 januari nog zou halen. Als dat wel zo is dan gaan we kijken voor inleiden (nieuwe afspraak daarvoor maken).
iew! Had al meteen door wat er zou gaan gebeuren toen ik de titel van het filmpje lasquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)naecoloog-langs-8317
Precies, ik loop gewoon nog bij de verloskundige. In het ziekenhuis wordt er een hartfilmpje gemaakt en er wordt dan gekeken naar de placenta en het vruchtwater. Is alles goed, dan kan ik kiezen: of een inleiding of nog afwachten voor een thuisbevalling met de verloskundige.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef Kyara het volgende:
Fijn Soemp! Al hoop ik dat je dinsdag allang bevallen bent! Waarokm heb je bij zowel de vk als in het ziekenhuis controle? Omdat je nog niet helemaal overgedragen bent of zo?
Ben ook benieuwd naar tweeoogje inderdaad. Ook om te horen hoe dat dan gaat eigenlijk.
dan heb je ook nog wel een beslissing te nemen. Weet je al een beetje wat je wilt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik loop gewoon nog bij de verloskundige. In het ziekenhuis wordt er een hartfilmpje gemaakt en er wordt dan gekeken naar de placenta en het vruchtwater. Is alles goed, dan kan ik kiezen: of een inleiding of nog afwachten voor een thuisbevalling met de verloskundige.
Ja, voor dinsdag bevallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan heb je ook nog wel een beslissing te nemen. Weet je al een beetje wat je wilt?
Lijkt me ook lastig hoor. Enerzijds wil je gewoon je kindje, anderszijds zou ik het ook zo natuurlijk mogelijk willen laten verlopen. en ik vind een inleiding ook doodeng.... Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Wat dat betreft vind ik die echo's ook wel prettig nu. Je ziet geen klap maar ze kunnen wel goed de placenta, navelstreng en vruchtwater bekijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, voor dinsdag bevallen.
Als alles gewoon goed is, dan weet ik het echt nog niet. Ik wil het liefst thuis bevallen, gewoon, als m'n lichaam er wel klaar voor is. Maar ik vind die laatste loodjes ook weer zwaar.
Dat vragen ze zelf ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij zit er een babyrijke week aan te komen.
Terug van rondleiding in het geboortecentrum. Prima toko. Ik ga zelfs m'n inschrijving aan laten passen an alleen bevallen naar bevallen en een dagje daar denk ik. Oh en maandag komt de kraamzorg voor intake langs. Iemand nog tips die ik kan vragen? Behalve liever geen stagiaire?
Inderdaad. Van de een hoor je weer nare verhalen over een inleiding (dat het te hard is gegaan en dergelijke), aan de andere kant zijn er ook de positieve verhalen. Voordelen en nadelen moet ik echt even op een rijtje gaan zetten en dan kijken wat ik het liefst wil.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig hoor. Enerzijds wil je gewoon je kindje, anderszijds zou ik het ook zo natuurlijk mogelijk willen laten verlopen. en ik vind een inleiding ook doodeng.... Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Wat dat betreft vind ik die echo's ook wel prettig nu. Je ziet geen klap maar ze kunnen wel goed de placenta, navelstreng en vruchtwater bekijken.
We hebben een schoonmaaksterquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Asyniur het volgende:
CM, fijn dat alles goed was!
Soemp, 1cm en gestript! Wow, hopelijk morgen een verser beeb!
covie op de helft!
flugel, rust vinden is iets anders dan je rustig houden...
En die harde buiken zijn een waarschuwing. Doe voorzichtg hè?
is een schoonmaakster niet iets voro jullie voor tijdelijk?
Kyara, spannend zeg!
2oogje, welk nieuws heb jij gehad? Moest je blijven?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef tweeoogje het volgende:
Onderweg naar huis, ik doe straks n update, zit nu op foon.
Careyn, daar zat jij ook toch? Dan zal het wel loslopen als ik het zo leesquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelf ook.Je krijgt een hele map en heel veel info. Ik had eigenlijk geen vragen meer na de intake en volgens mij hebben we dezelfde organisatie? Ik had echt een heel professionele mevrouw die de intake deed. Enige wat ik nog gevraagd heb is of de uren ook kunnen worden aangepast naar beneden als blijkt dat we niet zoveel uur nodig hebben.
Bij ons komen ze volgende week donderdag langs. Stagiaire wil ik persoonlijk ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij zit er een babyrijke week aan te komen.
Terug van rondleiding in het geboortecentrum. Prima toko. Ik ga zelfs m'n inschrijving aan laten passen an alleen bevallen naar bevallen en een dagje daar denk ik. Oh en maandag komt de kraamzorg voor intake langs. Iemand nog tips die ik kan vragen? Behalve liever geen stagiaire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |