abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106452061
Wat een mooi verhaal Gerberaatje O+
pi_106452916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef tweeoogje het volgende:

[..]

Ik ben ook echt te nieuwsgierig maar d'n kerel wilde het per se niet weten. En aangezien ik (zeker voor hem) ook niet zo goed ben in het bewaren van verrassingen :X . En ik vind het nu ook wel leuk eigenlijk!!
Ik heb de afgelopen maanden gemerkt dat daar twee, strikt gescheiden, kampen in zijn. Wel van tevoren geslacht willen weten of het niet willen weten (een tussenweg is er natuurlijk ook niet). Ik ben overtuigd lid van het eerste kamp. Ik snap gewoon niet waarom je het niet zou willen weten. Wat is daar in vredesnaam het voordeel van? Mij wordt dan tegengeworpen dat het dan bij de bevalling geen verrassing meer is. Nee, duh, denk ik dan, een verrassing is wel het laatste waar ik bij een bevalling op zit te wachten. Ik moet er niet aan denken dat ik nu niet zou weten wat er precies in Kyara's buik groeit. Ik wil er vanaf het allereerste mogelijke moment een band mee opbouwen en daarom wil ik vanaf het allereerste mogelijke moment zoveel mogelijk van en over die kleine weten. Maar goed, that's just me. Ieder zn voorkeur ;)

Oh, ik geloof dat Kyara nou in dr eentje het bedje naar de slaapkamer aan het schuiven is. Damn woman, vraag dat gewoon even aan mij.... :(
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:02:39 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106453296
Ben je nou al heel erg zenuwachtig Argento? Voor jou is het natuurlijk nog lastiger omdat je niet voelt wat wij, vrouwen, voelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106453312
Mijn meneer grapte van de week ineens: nou, misschien dit keer maar niet het geslacht laten bepalen??

Ik hoefde alleen maar zo: :') }:| te kijken :P was genoeg!

Ik zou het wel lastig vinden als hij het echt niet zou willen weten, maar gelukkig is dat niet aan de orde. Ik begrijp best waarom mensen het niet willen weten, vroeger was het helemaal niet anders.. het ligt alleen echt niet in mijn aard en/of karakter, ik kan gewoon echt heel slecht tegen verrassingen :D en de verrassing van hoe het kindje is (ongeacht jongen/meisje) vind ik al genoeg voor 9 maanden :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:03:45 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106453360
Bij mij is het 'niet weten' ook geen optie hoor... Ik vind hoe Pietertje er straks uitziet al spannend genoeg :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:04:13 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106453385
Al laat ik volgende week wel weer een 3D echo maken :')
pi_106453634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Voor jou is het natuurlijk nog lastiger omdat je niet voelt wat wij, vrouwen, voelen...
Dat vind ik zelf wel een voordeel. Als ik het zou moeten doen/ondergaan, zou ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon kinderloos blijven.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:11:33 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106453772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf wel een voordeel. Als ik het zou moeten doen/ondergaan, zou ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon kinderloos blijven.
:')
pi_106453840
quote:
6s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Al laat ik volgende week wel weer een 3D echo maken :')
:D ja hier staan ze ook al gepland... Geloof dat de echo tegen de 30 weken nu wel iets vervroegd moet worden ivm placenta die voor ligt, maar dat weet ik niet zeker... hoor ik 4 februari wel :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:14:39 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106453948
Hier ook placenta aan voorzijde trouwens, hopelijk zien we wel voldoende volgende week...
pi_106454017
covie, op de helft joh! *O*

Argento, grappig is dat ja. Dat van die verrassing, daar doe ik ook niet aan hoor. Bij een 20-weken echo is het net zo'n grote verrassing. En dat het praktisch is om het te weten is voor mij ook een onzinnig argument.
Ik weet eigenlijk niet heel precies waarom vriendlief het niet wil weten (vergeten :') ). Ik vind het wel spannend om het nog steeds niet te weten (al geef ik toe: de laatste weken vind ik de spanning van niet weten wanneer het komt eigenlijk wel genoeg), en we hebben allebei toch wel heel erg het gevoel een band opgebouwd te hebben met de beeb.
Maar ik snap ook heel goed dat er heel veel mensen zijn die het wel graag willen weten. En als het kan, waarom niet? Inderdaad ieder z'n ding :). ik vrees ook dat ik mezelf blut had gekocht aan kleertjes als ik het had geweten. Dat kan straks natuurlijk alsnog, maar goed..

Oh, en over f5-en: ik weet niet hoe zinvol dat is, ik heb geen idee of ik er de puf (hihi) voor heb om hier te posten.. Maar dat merken jullie misschien morgen wel :).
pi_106454074
Wij weten het ook niet. Nu voor de 3e keer :D
We vonden het de vorige keren zo speciaal, gewoon niet uit te leggen. Dit keer twijfelde ik wel, maar ik vind het nog steeds zo leuk dat we het niet weten! De spanning, heerlijk!
Bij Sarah was het echt pas na 5 minuten: " weten jullie eigenlijk wel of het een jongen of meisje is".
Ownee! En toen was het dus: "een meisje" ... wauw!
Met Kevin zag mn vriend het gelijk en was totaal beduusd! Een jongen! Eindelijk! (is de eerste kleinzoon van zijn ouders na 5 kleindochters).
Nu is het weer zo spannend, krijgen we weer een dochter of nog een zoon O+
Moet wel zeggen, dat ik het dit keer moeilijker vind dat ik het niet weet!! Vind het nu veel spannender en mijn voorgevoel veranderd per week (hoewel ik nu al een tijdje denk, een meisje)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106454534
2oogje: linksom of rechtsom zullen we het binnenkort wel weten ;)
pi_106454897
Argento, dat precies ja :D. Ik heb trouwens geen voorgevoel, weet niet meer wie t vroeg..

En dan nu: aan t ananashart :D.
pi_106455378
Ik ben veel te ongeduldig om t.niet te weten. En ik vind 1 naam verzinnen al lastig zat :P geheim houden kan ij ook niet (hoewel dat met mn zwangerschap best goed.lukt atm :') moeten nog.steeds de oma's van vriend opde hoogte stellen. Hij moet dat doen van mij, hij vindt dat ik dat moer doen :'))
Ik weet eigenlijk niet of hij t wel of nier wil weten...ik druk gewoon mn zin door :P (vermoed dat t m niet veel uitmaakt, anders had k m wel gehoord ;))
pi_106455507
Tweeoogje, spannend, morgen inleiden! Hopelijk gaat t lekker vlot!
Lijkt me echt heel gek zo bewust te gaan bevallen.
Ook wat gerbera zegt over t weggaan enzo, wij zijn toen gewoon naar t ziekenhuis gegaan, tijdens de bevalling, dan ben je er niet echt mee bezig :D

Ik heb trek in ijs trouwens :')
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 20:40:41 #192
309370 Nanadu
pi_106455545
Tweeoogje spannend, misschien heb je morgen al jullie kindje in handen *O* en extra spannend dat jullie nog niet weten wat het wordt :? *O* ik weet heel goed hoe je je voelt, het ene moment helemaal :Y en het andere moment ook wel een beetje paniek wat er over je heen gaat komen.

Voor Kyara en soempie blijft het ook spanned. kyara moet jij nu vaker terugkomen voor controle, omdat je bloeddruk weer verhoogd is?

Ik ben vandaag alweer 10 weken, maar mijn buik lijkt vandaag wel 20 weken. Ik kreeg ook al een opmerking van mijn baas dat je het al begint te zien :o :( daar ben ik dan ook klaar mee. Ook wel mijn eigen schuld, ben gewoon al 2 kg aangekomen :@ Toch teveel gesnoept met de feestdagen.
pi_106456227
Tweeoogje, spannend hoor!!

Wat betreft wel of niet het geslacht weten, ik hoef het niet persee te weten, vind het eigenlijk leuker om het niet te weten. Mijn lief daarin tegen wil het wel heel erg graag weten. Nu als compromis gaan we er wel naar kijken maar vertellen we het nog even aan niemand. Maargoed, ik ben zo'n flapuit, ik heb dat natuurlijk binnen twee tellen aan de hele wereld verteld.

Kan ook niet logisch beredeneren hoor, waarom ik het niet wil weten.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:53:41 #194
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106456318
Zo. Vandaag een droger gekocht, wordt morgen bezorgd. *O*

Soempie ! *O* Hoe is het nu?

Kyara, ook al wat of nog niks?

Tweeoogje, succes morgen in het ziekenhuis ^O^

Nanadu 10 weken *O*

Sorry als ik iemand ben vergeten :@
pi_106456798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

Ik heb trek in ijs trouwens :')
Lekker! McFlurry stroopwafel O+
ben helemaal O+ op kanjer koeken (soort stroopwafeldingen maar dan met allemaal chocolade eromheen mmm)
O+ sowieso alles met karamel

* Zoë23 vraagt zich voorzichtig af hoe die +6kg erbij zijn gekomen..

:P

PE n droger *O* handig!
pi_106457032
Oooohh ik lees hier over komende baby's... spannund!!!!!!! *O*
Tralalalaaa
pi_106457379
Oehklimktbgoed zoe!!!

Bluhwaarom woon ik in een stom dorp waar de ah maar tot 9 uur open is...om nou nar delft te rijden voor ijs :')
Oh ja ik eet 3 happen avondeten, want geen honger...nu heb ik honger..schiet op...
pi_106457464
Wow het wordt echt spannend dus morgen :D

Soempie en Kyara, ik wil jullie enthousiasme niet al te veel temperen. Maar ik had ook al ruim een week flink last van gerommel en dus ook al een verweekte en ontsloten bmm. Toch deed 2 keer strippen en het breken van de vliezen (!) niets. De vlos denkt ook dat ik nog wel lang had doorgelopen als ik niet was ingeleid. Het hoeft dus allemaal niet zo veel te zeggen.
Ik ben eigenlijk heel erg blij dat ik voor de inleiding ben gegaan. Ik was lichamelijk uitgeput van de zwangerschap en Mia had ook echt niet nog hoeven groeien zeg maar :X

Over het inleiden zelf: de vorige bevalling ben ik ingeleid met alles nog potdicht. Met 2 keer gellen had ik een dag later net voldoende ontsluiting om de vliezen te breken en aan de syntocinon te gaan. Dat was dusdanig heftig dat ik een ruggenprik nodig heb gehad (zalig!). Daarna ging het ineens snel.
Bij deze bevalling had ik dus al een beginnetje en kon ik gelijk aan de synto. Dat was nog heftiger dan eerst en ik ben dus aan de remifentanil gegaan in afwachting van de ruggenprik. Die ruggenprik was niet meer nodig want na 2 uur volledige ontsluiting en persweeen. Ik ben normaal gesproken een rustig persoon, maar ik denk dat ze me aan de andere kant van het ziekenhuis hebben horen uitschreeuwen van de kracht die daarbij vrij kwam!

Beide bevallingen vond ik enorm heftig (maar ik heb dus geen vergelijking met een 'normale' bevalling), maar godzijdank is er goede pijnbestrijding in een ziekenhuis! Houdt je niet groot, het is beschikbaar en kan dus enorm helpen om te ontspannen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:21:04 #199
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106457899
Tweeoogje :D Spannend succes morgen!!

Gerberaatje... Ohhhhhhh krijg helemaal een warm gevoel van jou post :D Die dag zat ik in t zh voor de intake... Precies met die gevoelens... De dag van de intake stiekem toch maar een extra rondje door het huis gedaan.. Straks zouden ze me houden, of besloot mevrouw spontaan zelf te komen bij de geluiden van t zh haha...
Volgende ochtend heb ik precies zoals jou beleefd... Maar de rit naar t zh was echt alsof we droomden... Zo onwerkelijk!

Zo... nu weer terug naar lurkstand ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106458177
Niet leuk sonnetje, de macD is wel tot laat open :P haha
Wel vervelend als je ergens trek in hebt en je kunt niet meer naar de winkel

Klinkt heftig octo.. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: