abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106435560
Op de helft, dat is zeker wel een hele mooie mijlpaal! *O*
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:13:32 #102
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106435648
Da´s toch harstikke netjes Covie !
En een mijlpaal *O*

Ik ben er vandoor, we gaan als het goed is vandaag éindelijk een droger kopen ! Kan ik ook babywasjes doen *O*
pi_106435673
Veel plezier met de babywasjes!
pi_106435684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:02 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Joh dan zijn we bijna een tweeling! ;)
_O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:15:02 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_106435694
Mooie mijlpaal Covie! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:16:25 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106435727
Ik heb he-le-maal genoeg van de rommel hier in huis... Ik kan niet zoveel nu en Martijn negeert het gewoon :(

Ik dus helemaal door het lint net en aan de gang, na de eerste keer bukken hop meteen harde buik :')

Maar goed, ik ga door. Met deze rommel kan ik toch geen rust vinden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106435822
Moest stiekem een beetje lachen om je berichtje Flugeltje, misschien eerst wat rustiger worden voordat je gaat opruimen? Of gewoon dit berichtje naar Martijn sturen en zeggen dat het zijn schuld is dat je nu een harde buik hebt?

Veel sterkte ermee iig :*
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:06:18 #108
30252 Soempie
Procreating
pi_106437590
*O*

Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.

*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106437784
*O* Al 1 cm en gestript, dat moet helemaal goed komen!
pi_106437835
Actie voor soemp!! meid wat spannend!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106438091
Whoah Soemp! Das spannend!
Wij gaan zo es voor de rondleiding naar het ziekenhuis.

[ Bericht 53% gewijzigd door Kuukske op 05-01-2012 14:33:05 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:36:49 #112
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106438745
Covie op de helft! *O* (Gek, ik denk steeds dat jij al veeel verder bent ;) )

Soempie! Klinkt veelbelovend! Ik hoop ook dat het uit zichzelf gaat doorzetten! En veel haartjes O+ .
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:42:16 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106438973
Soemp klinkt goed!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:48:25 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_106439190
M'n man is opeens heel druk in huis bezig. :D

Flugel, wat jij dus had met die rommel, dat was hier ook zo. Misschien toch nog eens zo'n voegen-actie ondernemen om het hem duidelijk te maken. ;)
pi_106439311
Covie, 20 weken!! joepie :D

Ik ben net bij de verloskundige geweest. Hartje was moeilijk te vinden, links niks.. rechts niks.. Ik schrok niet omdat baby vlak ervoor nog de hik had. Maar de vk was toch wel benieuwd hoe de kleine nou lag (hoofdje lag wel beneden). Dus 30 sec een echo gehad :P En baby lag met het ruggetje naar mijn rug toegedraaid, dus de doptone moest ff naar een andere plek richting mijn rug. En na een tijdje hoorden we dan in de verte een hartslag O+
Verder een verwijsbrief meegekregen voor een ziekenhuisbed.
Ons bed kan niet op klossen ivm een grote ombouw, en een extra matras vond ze niet handig omdat ons bed tot de grond komt. En ze vinden het fijner als ze hun voeten wat onder het bed kunnen steken. Maar goed, ik zei al, dat ik toch al een ziekenhuisbed wilde, maar als een extra matras ook goed was geweest, had ik dat gedaan.
Ow, en ik ben eindelijk wat aangekomen. Wat ik 2 weken geleden woog, weet ik niet meer.. Maar weeg nu 88.6 kilo (en ik begon met 84 kilo).
Mijn lengte is 1.69m. :)

Over 2 weken weer heen, en dan elke week!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106439339
Soempie, spannend!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106439474
Soempie dit weekend komt ie zeker hoor! Ik voel het aan m'n water! :D
En goedzo! Mooi je man aan het werk zetten ~O>

Fee-nix nóg verder? :o Ik vind het al zo snel gaan! :+
pi_106439766
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
*O*

Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.

*O*
Soempie, whoaaaa! Spannend!! Ik zit nog in de wachtkamer. Gelukkig was ik al helemaal niet nerveus, en kan ik heel goed tegen wachten! :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:04:50 #119
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106439854
CrazyMoon, fijn dat alles goed was! Bij mij kijkt de gyn nu ook elke keer wel even met het echo apparaat. Maar dat zijn echt van die 5-seconden-hoppakee-klaar-echo's. Plus dat er niet veel te zien is omdat de baby al zo groot is.
En een ziekenhuisbed! Wel relaxed, ik zou alleen niet weten waar ik m hier kwijt moest. Ben blij dat wij niet op klossen hoeven. Ook al is ons bed niet die 70 cm, bij de intake vond de kraamverzorgster bij Jesper m hoog genoeg. En ik heb er in de kraamweek ook niks over gehoord.

quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef covie het volgende:

Fee-nix nóg verder? :o Ik vind het al zo snel gaan! :+
Ja maar je post ook al zoooooo lang mee :+ daar komt t gewoon door ;).
pi_106439880
Tweeoogje succes vandaag en hopelijk word je vandaag mama.

Flugel: gewoon een lisjjtje maken en wanneer je man thuis komt zeggen dat jullie dit nu gaan doen met zijn 2e. de volgende keer zorgt hij wel dat hij op zijn minst zijn rotzooi bijhoudt en je dat al niet meer hoeft te doen xd Hier heeft het erg goed geholpen en hoef alleen nog maar dgelijks te poetsen ruimen is niet meer nodig:D

Vandaag 21 weken:D gaat super snel:O
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106439899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:38 schreef Zoë23 het volgende:

* Zoë23 is jaloers op de dames die zoveel lekkers eten en niet aankomen!
Bij de vorige zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen, een derde van mijn gewicht. Ik zit ook aan de lage kant BMI technisch :-). Volgens mij kun je er niet zo veel aan doen. De een komt veel aan, de ander weinig. Niet zo veel van te zeggen. En uiteindelijk gaat het er toch om dat die kleine het naar zijn zin heeft bij je.

Mooie foto's Gerberaatje!
Dat ze het geslacht al een beetje konden zien joh! Wat leuk! Bij de 14 weken echo durfde de echoscopiste zich er bij ons nog niet aan te wagen. DieNUB therorie is nieuw voor mij trouwens.
Ik twijfel zo: zal ik een pretecho doen bij 16 weken of toch maar de 20 weken echo afwachten? De laatste is op 14 februari, erg leuke datum om te horen of je een jongen of een meisje krijgt.

Soempie! Spannend!
pi_106439979
Jeuj Soemp!! *O* Begin is er!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:12:10 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_106440136
Tweeoogje, spannend! Ben benieuwd of ze je laten blijven of niet.

Sam 21 weken! *O*

CM, ^O^

quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef covie het volgende:
Soempie dit weekend komt ie zeker hoor! Ik voel het aan m'n water! :D
En goedzo! Mooi je man aan het werk zetten ~O>

Hij begon helemaal uit zichzelf. :o
pi_106440198
Soempie wat fijn! *O*

covie, ik dacht ook dat je verder was, maar het scheelt gewoon maar iets meer dan 4 weken met mij ;).

Ik heb me zojuist opgegeven voor een zwangerschapscursus. De mensendieck-variant, waarbij de nadruk ligt op een goede houding en beweging. Klinkt als een fijne insteek. Er zijn ook 4 lessen na de bevalling, waarbij je begeleid wordt bij het oppakken van sport enzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106441591
:D wow Soempie, wat gaaf *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')